Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Reabilitarea si extinderea retelei de distributie a apei potabile si a sistemului de canalizare inclusiv statii de pompare in Sulina"


Anunt de participare (utilitati) numarul 70302/24.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Aquaserv S.A.
Adresa postala: Str. Rezervorului nr.2, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820131, Romania, Punct(e) de contact: ION BISERICA, Tel.0240524310, Email: [email protected], Fax: 0240524310
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
"Reabilitarea si extinderea retelei de distributie a apei potabile si a sistemului de canalizare inclusiv statii de pompare in Sulina"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasul Sulina - Judetul Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari - Inlocuiri si extinderi retele de distributie apa aprox. 20 Km si canalizari aprox. 21 Km si constructia a 4 statii de popare ape uzate menajere .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232151-5-Lucrari de constructii de renovare a conductelor de apa (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45232431-2-Statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 27, 855, 775RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- Scrisoare de garantie bancara de participare 278.000 lei;
- Scrisoare de garantie bancara de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul de Coeziune aprox. 80, 2%, cofinantare nationala aprox. 19, 8%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
1. Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi servicii similare/aditionale de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata castigatoare ;2. Pretul Contractului nu include "Diverse si neprevazute"
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate:
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- Informatii generale despre ofertant;
- Date despre societatea mixta/consortiu;
- Imputernicirea notariala - Privind autorizarea semnaturii ofertei si contractului;
- Trecutul Litigios (cazierul judiciar) - Conform Fisei de date;
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neincadrarea la art.181 din O.G.nr.34/2006;
- Certificatul Constatator eliberat de Registrului Comertului sau echivalentul pentru nume complet, sediul, persoane autorizate;
- Certificatul de atestare fiscala;
- Certificat pentru plata CAS - conform Fisei de date;
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale - conform Fisei de datePentru:
a) Persoane juridice romane:
- Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/autorizatie de functionare/ altele echivalente valabile la data deschiderii ofertelor;
- Certificat de inregistrare.
b) Persoane juridice straine:
- Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori aparteneneta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare, peste 1.800.000 Euro, pentru o perioada de 6 luni pentru proiectul propus, independent de angajamentele pentru alte contracte;
- Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 11.000.000 Euro;
- Scrisoare de bonitate bancara (privind datele de identificare, tipul de capital, experienta cu clientul, disponibilitate / acces la active lichide, linii de creditare sau alte instrumente financiare suficiente pentru a indeplini fluxul de numerar pentru constructie potrivit contractului);
- Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz, 31.12.2005, 31.12.2006, 31.12.2007;
- Bilanturile contabile, Contul de profit si pierdere, toate anexele, la data de 31.12.2005, 31.12.2006, 31.12.2007, vizate spre inregistrare la Directia Finante Publice (autoritati competente).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Experienta similara in executie de minimum 5 ani dovedita prin: Realizarea a cel mult 2 (doua) contracte cu o valoare minima cumulata de 3.700.000 Euro, care cuprind lucrari de alimentare cu apa si canalizare (lucrari incadrate in acelasi CPV ca si prezentele lucrari);
- Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani si experienta in contracte similare;
- Certificatele ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18000, sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului, valabile la data depuneriii ofertei;
- Declaratie privind personalul cheie angajat in contract, CV, atestate tehnico-profesionale, autorizatii, valabile la data depunerii ofertei;
- Lista componentelor majore ale echipamentului de constructii propus pentru executarea Contractului;
- Declaratie privitoare la subcontractanti;
- Declaratie privind principalii furnizori.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
CL 9
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S37-051387 din 22.02.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.01.2009 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 800 RON
Conditii si modalitate de plata: la sediul Autoritatii Contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.01.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.01.2009 12:00
Locul: S.C. AQUASERV S.A. TULCEA, Str. Rezervorului nr.2, Tulcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatorii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu - Axa 1: "Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata". Proiectul se numeste: "Reabilitarea si extinderea sistemelor de apa si apa uzata in judetul Tulcea"
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr.5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+4021-3195180, Email: [email protected], Fax: +4021-3321240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al Autoritatii Contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. AQUASERV S.A. Tulcea
Adresa postala: Str. Rezervorului nr.2, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820131, Romania, Tel.+40 240 524 310, Email: [email protected], Fax: +40 240 524 310
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.12.2008 09:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer