Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea si extinderea retelei de distributie a apei potabile in comuna Voivodeni, judetul Mures


Anunt de participare numarul 32589/17.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VOIEVODENI (PRIMARIA COMUNEI VOIVODENI)
Adresa postala: comuna Voivodeni, str.Principala, nr.160, judetul Mures, Localitatea: Voivodeni, Cod postal: 547650, Romania, Punct(e) de contact: MIHAIL SAVINA, Tel.0265341112, In atentia: Domnului DANI IOSIF, Email: [email protected], Fax: 026534112
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou regional sau local
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea si extinderea retelei de distributie a apei potabile in comuna Voivodeni, judetul Mures
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Voivodeni, localitatile Voivodeni si Toldal, judetul Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea unui sistem centralizat de alimentare cu apa a localitatilor Voivodeni si Toldal, cuprinzand o retea de aductiune si distributie in lungime totala de 16.810 m, conducte de aductiune principala si secundare de 7.620 m, conducta de refulare de 1.860 m, statie de pompare, rezervor de inmagazinare si compensare de 200 m.c din beton armat.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45232152-2-Statie de pompare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Domeniul alimentarii cu apa potabila a localitatilor
Valoarea estimata fara TVA: 2, 388, 291RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 20.000 lei(RON); Garantia de buna executie: 5 % din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Palta se va realiza prin bugetul local. Finantarea se face in baza O.G. nr.7/2006. Prima transa a fost alocata prin H.G.R. nr.856/2007
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociat sau subcontractant.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta urmatoarele documente: 1.Declaratia de eligibilitate; 2.Declaratia de neancadrare in art.181; 3.Certificatele de plata a imozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale. 4.Certificatul de inmatriculare si cel constatator emis de ORC; 5.Autorizatie de functioabre pentru persoane fizice; 6.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pentru persoane fizice/juridice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.-Bilant contabil:
2.-Informatii privind cifra de afaceri:
3.-Solvabilitatea patrimoniala(capital propriu/total pasiv x 100):
4.-Lichiditate generala(active circulante/datorii curente x 100):
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.-Bilantul inregistrat la 31.12.2006 si 30.06.2007 la organele competente;2.-Se solicita ca cifra medie de afaceri pe ultimii 3(trei) ani sa fie de minimum 2.800.000 (douamilioaneoptsutemii) lei (RON), echivalent cu 867.000 (optsutesaizecisisaptemii) EURO;3.-Cerinta minima-nivelul minim impus: 60%4.-Cerinta minima-nivelul minim impus: 200%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.-Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, cu experienta similara:
2.-Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii:
3.-Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii:
4.-Informatii privind subcontractanti:
5.-Informatii privind asociarea:
6.-Standarde de asigurarea calitatii:
7.-Standarde de protectia mediului:
8.-Standarde ale sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale:
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.-Se stabileste ca limita impusa realizarea, in ultimii 5 ani a 2 contracte similare, in valoare totala de minimum 715.000 (saptesutezecemii)lei(RON);2.-Se solicita ca aparatul(aparatele) de sudura din dotarea ofertantilor sa aiba agrement tehnic valabil precum si verificarile tehnice corespunzatoare;3.-prezentarea de CV-uri pentru persoanele cheie in indeplinirea contractului, calificari ale personalului; se va prezenta, CV-ul si atestarea profesionala pentru specialistul(specialistii) RTE; de asemenea pentru sudorii autorizati se solicita certificatele de atestare ISCIR;4.-Se accepta o pondere maxima de subcontractare in procent de30% din valoarea contractului. In declaratia desubcontractare se vor indica partile din lucrare care se realizeaza in subcontractare, cu identificarea subcontractantilor;5.-In cazul asocierii, se solicita o copie a contractului de asociere;6.-Se solicita prezentarea certificatului de asigurare a calitatii ISO 9001:2001;7.-Se solicita prezentarea certificatului de asigurare a protectiei mediului ISO 14001:2005;8.-Se solicita prezentarea certificatului sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale OHSAS 18001:2004, sau dovada ca operatorul economic se afla in curs de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Durata de executie
10%
Descriere:
3.
Programul calitatii pentru aceasta lucrare
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1776/14.09.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.10.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 290 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria autoritatii contractante sau se va vira in contul RO41TREZ4775006XXX000107, deschis la Trezoreria mun.Reghin
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.10.2007 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.10.2007 10:00
Locul: Primaria Comunei Voivodeni, str.Principala, nr.160, loc.Voivodeni, cod postal: 547650, tel.026534112
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii sau imputernicitii acestora, prezentand imputernicirea.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 021310642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Tribunalul Mures, Tirgu Mures, str.Bolyai, nr.30, cod postal: 540067, tel.0265-260323
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Voivodeni
Adresa postala: str.Principala, nr.160, Localitatea: Voivodeni, Cod postal: 547650, Romania, Tel.0265341112, Email: [email protected], Fax: 0265341112
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.09.2007 02:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer