Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Reabilitarea si extinderea retelelor de apa potabila si canalizare, inclusiv realizarea statiilor de pompare apa uzata menajera in comuna Branesti, judetul Ilfov?


Anunt de participare (utilitati) numarul 114720/01.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. APA-CANAL ILFOV S.A.
Adresa postala:  B-dul. Basarabia, nr 256G, bloc D Cener, et. 5, sect 3, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010446, Romania, Punct(e) de contact:  Ana Prakab, Tel. 0374.205.200, ,Email:  [email protected], Fax:  0374.205.204, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Reabilitarea si extinderea retelelor de apa potabila si canalizare, inclusiv realizarea statiilor de pompare apa uzata menajera in comuna Branesti, judetul Ilfov?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: comuna Branesti
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea si extinderea retelelor de apa potabila si canalizare, inclusiv realizarea statiilor de pompare apa uzata menajera in comuna Branesti, judetul Ilfov
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232151-5-Lucrari de constructii de renovare a conductelor de apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232431-2-Statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lucrari de reabilitare retele de alimentare cu apa cca. 2 km, lucrari de extindere retele de apa cca 28, 4 km inclusiv bransamente, lucrari de reabilitare retele de canalizare cca. 2 km, lucrari de extindere retele de canalizare cca. 26, 2 km, construirea a 9 statii de pompare ape uzate siconducte de refulare de cca. 4, 3 km.
Valoarea estimata fara TVA: 26, 160, 477.75RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare trebuie sa fie contravaloarea in lei a 523200 lei.Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Fonduri europene = 77.12%, -Co-finantare nationala = 22.88%, din care: ? subventie de la Bugetul Statului: 11.80%;? contributie Bugetul Local: 1.81%;? credit contractat de Operator: 9.27%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cu legalizarea asocierii conform legii sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind calitatea de participant la procedura: - Formular 24: Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
Informatii despre ofertant: Formular 7: Informatii generale despre ofertant; Formular 8: Date despre societatea mixta/consortiu; Formular 4: Imputernicirea privind autorizarea semnaturii ofertei si contractului;Formular 9: Trecutul litigiosFormular 8: Date despre societatea mixta/consortiu
Declaratii privind eligibilitatea: Formular 10: Declaratie privind eligibilitatea;Formular 11: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006;
Cerinta minima: Certificatul constatator; Certificatul de atestare fiscal; Certificat privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale; Cazier judiciar al societatii; Cazier judiciar al administratorului/administratorilor societatii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara: Scrisoare de bonitate bancara; Formular 22: Declaratie privind cifra de afaceri si profitul; Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz, 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009 din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea.
Nivel specific minim necesar: Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare pentru o perioada de 3 luni pentru contractele licitate, de minim 30% din valoarea totala ofertata;Cifra medie anuala de afaceri pe domeniul de activitate constructii si montaj (C+M) pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a52320900 lei; - Nivelul indicatoruluifinanciar ?Lichiditate generala?pe anul 2009sa fie de minim 99%.
Bilant contabil: Formular 13 - Declaratie financiara recapitulativa (bilant)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Atestate, certificate privind capacitatea tehnica si/sau profesionala: Nivel specific minim necesar: atestat emis de ANRE;Agrement Tehnic Feroviar AFER);Declaratie de Origine si Certificat Conformitate CE pentru conductele si echipamentele pe care le va monta. Suplimentar se solicita: Autorizatii ISCIR pentru utilaje si echipamente; Autorizatii ISCIR pentru sudori in metal si PEHD Se va completa: Formular14: Sistemul de asigurare a calitatii;Formular21: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic
Experienta ca antreprenor Formular15Experienta ca antreprenor;Formular16Experienta in contracte similar;Formular17Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani Nivel specific minim necesar: Experienta similara
Personalul Contractorului implicat in proiect: Formular 18Personalul cheie angajat in contract;Formular 19Experienta profesionala a personalului cheie Nivel specific minim necesar: trebuie sa faca obligatoriu dovada ca va avea disponibil un personal cheie responsabil de indeplinirea contractului, de minim 12 specialist
Lista componentelor majore: Ofertantul este obligat sa demonstreze ca detine sau ca are acces nelimitat la echipamentele si utilajele de mai jos: Automacarale?2;Excavatoare?3;Sapatoare?2;Incarcatoare frontale?3;Basculante pentru transport pamant-10;Camioane pentru transport conducte-3;Pompe epuisment-3;Sisteme de sprijiniri santuri?3seturi;Echipament de foraj?1 echipament;Echipament taiere asfalt?1;Formular21?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economicInformatii privind subcontractantii: Formular20: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora.
Sistemul de managerment al calitatii si mediului: Formular 14-Sistemul de Asigurare a CalitatiiNivel specific minim necessar: Certificatul ISO 9001;Certificatul ISO 14001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.03.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.03.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.03.2011 14:00
Locul: S.C. Apa-Canal Ilfov S.A., Bd. Basarabia 256G, bl. D.Center, et. 5, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii vor participa la deschiderea ofertelor prin persoane imputernicite in scris sa reprezinte interesul operatorilor economici ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 ??Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata?
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National e Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Stavopoleus nr. 6, Sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  00000, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta conf. art.256 2alin.(1), lit.a)din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Apa-Canal Ilfov S.A.
Adresa postala:  Bd. Basarabia 256G, bl. D Center, et. 5, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010446, Romania, Tel. 0374205200, Email:  [email protected], Fax:  0374205204
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.01.2011 15:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer