Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Reabilitarea si extinderea retelelor de apa potabila si canalizare, inclusiv realizarea statiilor de pompare apa uzata menajera in comunele Cornetu, Ciorogarla si Domnesti, judetul Ilfov?


Anunt de participare (utilitati) numarul 117526/17.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. APA-CANAL ILFOV S.A.
Adresa postala:  B-dul. Basarabia, nr 256G, bloc D Cener, et. 5, sect 3, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010446, Romania, Punct(e) de contact:  Ana Prakab, Tel. 0374.205.200, Email:  [email protected], Fax:  0374.205.204, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
?Reabilitarea si extinderea retelelor de apa potabila si canalizare, inclusiv realizarea statiilor de pompare apa uzata menajera in comunele Cornetu, Ciorogarla si Domnesti, judetul Ilfov?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Cornetu
Comuna Ciorogarla
Comuna Domnesti
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Reabilitarea si extinderea retelelor de apa potabila si canalizare, inclusiv realizarea statiilor de pompare apa uzata menajera in comunele Cornetu, Ciorogarla si Domnesti, judetul Ilfov?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232151-5-Lucrari de constructii de renovare a conductelor de apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232431-2-Statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pentru comuna Cornetu: lucrari de reabilitare retele de alimentare cu apa cca. 1 km, lucrari de extindere retele de apa cca 21, 4 km inclusiv bransamente, lucrari de extindere retele de canalizare cca. 21, 6 km, executie de foraje orizontale (subtraversari de drumuri prin foraje orizontale), construirea a 14 statii de pompare ape uzate si conducte de refulare de cca. 5, 1 km, reabilitare conducte de refulare cca 2, 3 km.
Pentru comuna Ciorogarla: lucrari de extindere retele de apa cca 3, 8 km inclusiv bransamente, lucrari de extindere retele de canalizare cca. 19 km, executie de foraje orizontale (subtraversari de drumuri prin foraje orizontale), construirea a 5 statii de pompare ape uzate si conducte de refulare de cca. 1, 9 km.
Pentru comuna Domnesti: lucrari de extindere retele de apa cca 31, 3 km inclusiv bransamente, lucrari de extindere retele de canalizare cca. 27 km, executie de foraje orizontale (subtraversari de drumuri prin foraje orizontale), construirea a 9 statii de pompare ape uzate si conducte de refulare de cca. 8, 8 km.
Valoarea estimata fara TVA: 68, 314, 906.12RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de 1366290 lei.Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene = 77.12%;Co-finanatare nationala =22.61%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cu legalizarea asocierii conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 24: Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Formular 7: Informatii generale despre ofertant;Formular 8: Date despre societatea mixta/consortiu;Formular 4: Imputernicireaprivind autorizarea semnaturii ofertei si contractului;Formular 9: Trecutul litigios (cazierul judiciar);Formular 10: Declaratie privind eligibilitatea;Formular 11: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr. 34/2006; Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta;Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
Cerinta minima: -Certificatul de atestare fiscala;
-Certificat privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat;
-Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;
-Cazier judiciar al societatii;
-Cazier judiciar al administratorului/administratorilor societatii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta: Scrisoare de bonitate bancara;Formular 22: Declaratie privind cifra de afaceri si profitul;Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz, 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009;Formular 13-Declaratie financiara recapitulativa (bilant);Ofertantii vor depune Bilanturile contabile, Contul de profit si pierdere, toate anexele (Formular 10, 20 si 30), la data de 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009; Balantele contabile la data de 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009
Nivel specific minim necesar: Cifra medie anuala de afaceri pe domeniul de activitate constructii si montaj (C+M) pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a130.000.000 lei; Nivelul indicatoruluifinanciar ?Lichiditate generala?pe anul 2009sa fie de minim 99%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular14Sistem de asigurare a calitatii;Formular21Declaratie privind utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune o. ec. pentru indeplinirea contractului de lucrari;Nivel minim necesar: Atestat emis de ANRE pentru executia de instalatii electrice la tensiuni de joasa si medie tensiune;AFER sau echivalent;Autorizatii ISCIR pentru utilajele si echipamentele la care s-au solicitat;Autorizatii ISCIR pentru sudori in metal si PEHD; Formular16Experienta in contracte aimilare;Formular17Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;Nivel minim necesar: Indeplinirea in ultimii 5 anidin cel mult 2contracte finalizate a unei experiente similare: de executie lucrari de automatizari echipamente SCADA apa/apa uzata cu valoare de minim 180.000 lei ;de executie lucrari constructii statii de pompare apa uzatacu valoare de minim 3.000.000 lei;executie lucrari de constructii/extindere/reabilitare retele de alimentare cu apa/canalizarecu valoare de minim 48.000.000 lei;de executie lucrari de foraj orizontal cu valoare de minim 1.000.000 lei; Formular 18Personal cheie angajat in contract;Formular 19Experienta profesionala a personalului cheie;Nivel minim necesar: sa faca obligatoriu dovada ca va avea disponibil in santier pe toata durata contractului timp de 8 ore/zi, un personal cheie responsabil de indeplinirea contractului, de minim 22specialisti; Formular21Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;Ofertantul este obligat sa demonstreze ca detine sau are acces nelimitat la echipamentele si utilajele: Automacarale?3;Excavatoare?9;Sapatoare in spatii limitate?3;Incarcatoare frontale?9;Autobasculante pentru transport pamant-20;Autocamioane pentru transport conducte-6;Pompe epuisment-9;Sisteme de sprijiniri santuri?9;Echipament de foraj?1;Echipament taiere asfalt?3; Formular20: Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora; Formular14Sistemul de Asigurare a Calitatii;Nivel minim necesar: Certificat ISO 9001 sau echivalent;Certificat ISO 14001sau echivalent;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2011/S20-032460din29.01.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.05.2011 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.05.2011 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.05.2011 11:00
Locul: S.C. Apa-Canal Ilfov S.A., Bd. Basarabia 256G, bl. D Center, et. 5, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertantii vor participa la deschiderea ofertelor prin persoane imputernicite in scris sa reprezinte interesul operatorilor economici ofertanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 ??Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata?
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Stavopoleus nr. 6, Sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  00000, Romania, Tel. (021) 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (021) 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Sos Oltenitei, Nr. 110-111, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041304, Romania, Tel. 021.319.5180, Fax:  021.311.49.32, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta conform art. 256'2 alin. 1, lit. a) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. Apa-Canal Ilfov S.A.
Adresa postala:  Bd. Basarabia 256 G, bl. D Center, et. 5, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  00000, Romania, Tel. 0374205200, Email:  [email protected], Fax:  0374205200
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.03.2011 16:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer