Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea si extinderea retelelor de distributie a apei si de canalizare menajera in orasele Agnita si Dumbraveni


Anunt de participare (utilitati) numarul 92818/05.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA TARNAVEI MARI SA
Adresa postala: Str. Gravorilor, nr.2A, Localitatea: Medias, Cod postal: 551005, Romania, Punct(e) de contact: VASILE DINCA, Tel.0269.841.426, Email: [email protected], Fax: 0269834270, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitarea si extinderea retelelor de distributie a apei si de canalizare menajera in orasele Agnita si Dumbraveni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: orasele Agnita si Dumbraveni , jud. Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-Reabilitarea conductelor de apa cu diametru cuprins intre 110 si 355 mm in orasele Dumbraveni si Agnita. In Dumbraveni se va executa reabilitarea retelei de apa pe lungimea de 1317 m, iar in Agnita reteaua de apa se va reabilita pe lungimea de 6969 m.
- Se vor reabilita doua rezervoare de inmagazinare apa potabila : unul in orasul Dumbraveni de capacitate 1500 mc si celalalt in orasul Agnita de capacitate 2500 mc.
- Reabilitarea si extinderea retelelor de canalizare menajera cu diametru cuprins intre250-500 mm : extinderein Dumbraveni -12195 m , reabilitare si extindere in Agnita 11947 m.
- Se va construi o statie de pompare apa uzata in orasul Agnita.
- Se vor reface toate suprafetele carosabile si trotuarele afectate de lucrari.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45232431-2-Statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 32, 928, 115RON
II.2.2) Optiuni
Da
achizitionarea ulterioara de lucrari noi, similare , conf. art. 252 lit.k din OUG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 655.000 lei , garantie de buna executie 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Grant UE 80, 77%, Buget de stat 12, 35%, Bugete locale 1, 9% , Imprumut al Autoritatii Contractante 4, 98%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind calitatea de participant la proceduraInformatii generale despre ofertantDate despre asociati/subcontractantiDeclaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Imputernicire privind autorizarea semnarii ofertei si contractCertificat ORC , Certificat Constator ORC, alte documente de inregistrare/atestareTrecutul litigios unde nu se elibereaza cazierul judiciarCazierul judiciar (unde e cazul)Declaratia privind neincadrarea in art. 180+181 din OUG 34/2006 ( sustinatori)Certificat de atestare fiscala care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de stat valabil la data deschiderii oferteiCertificat pentru plata CAS care sa ateste indeplinirea obligatiilor fiscale fata de stat valabil la data deschiderii oferteiCertificat privind plata impozitelor si taxelor locale care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local valabil la data deschiderii ofertei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Scrisoare de bonitate bancaraDeclaratie privind cifra de afaceri si profitAcces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare peste echivalentul a 8.232.029 leiMedia cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2006-2008) mai mare sau cel putin egala cu 65.800.000 lei sau echivalent in alte monedeInformatii privind bilantul contabil si documente justificative (copie bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente aferente anilor 2006-2008)
Declaratie angajament de sustinere
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Minim 1 contract finalizat im ultimii 5 ani lucrari de reabilitare si / sau extindere de retele de apa si canalizare de valoare minim 26.500.000 lei sau echivalent in alte monede . Fisa de date contine si situatii de exceptie admisePersonal calificat si cu experienta in executia / proiectarea din domeniul retele de apa si canalizare menajera in conformitate cu cerintele specificate in Fisa de date .Documente suport pentru demonstrarea experientei ofertantului si a echipei propuse pentru realizarea lucrarilor in conformitate cu cerintele din Fisa de dateDeclaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniDeclaratie privind experienta ca antreprenor in contracte similareLista cu informatii despre personalul principal propus pentru implementarea proiectului ( CV , diplome, certificate profesionale, certificate emise de angajatori sau referinte pentru experienta din CV , , autorizatii RTE , ANRE si CTC conform specialitatilor din Fisa de date , sau alte documente similare obtinute in tara de origine)Declaratie privind utilajele, echipamentele tehnice de care dispuneOfertantul trebuie sa demonstreze ca detine sau ca are acces nelimitat la echipamentele si utilajele solicitate in Fisa de dateInformatii privind furnizorii principaliDeclaratie angajament de sustinere (daca e cazul)Declaratie angajament de exclusivitate si disponibilitate pentru personalDeclaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducereInformatii privind personalul cheie si experienta profesionala a acestuia
Declaratie privind sistemul de asigurare a calitatii aplicatCertificat ISO 9001/14001/18001 sau echivalentDeclaratie privind asumarea obligatiilor referitoare la conditiile de muncaAcordul preliminar de asociereDeclaratia privind partile din contract indeplinite de asociati/subcontractanti
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
SI-AG-DU-WORKS-RB-01
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.02.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.02.2010 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.02.2010 10:30
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii Comisiei de Evaluare , reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor , reprezentantii UCVAP , reprezentantii O.I. Sibiu, reprezentantii A.M.din MMDD
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul se inscrie in Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata, Denumirea proiectului : Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata in regiunile Medias, Agnita, Dumbraveni, Judetul Sibiu , program finantat din fonduri comunitare.
VI.3) Alte informatii
1. Se recomanda ca operatorii economici sa inspecteze locatiile proiectului pentru a evalua pe propria raspundere cheltuielile , riscul si datele necesare pentru a pregati oferta.2. Dimensiunea documentatiei de atribuire nu permite publicarea integrala a acesteia ca document atasat. Pentru procurarea vol. V si VIdin documentatia de atribuire operatorii interesati se vor adresa autoritatii contractante in scris.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41 , ,Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Alba Iulia Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: str. I.C. Bratianu nr. 1, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.(+4) 0258 810 289, Fax: Fax: (+40) 0258 810 286
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art. 256.2 din OUG 72/2009 .
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. APA TIRNAVEI MARI S.A. MEDIAS
Adresa postala: Str. Gravorilor, Nr. 2A , jud. Sibiu, Localitatea: Medias, Cod postal: 551130, Romania, Tel.0269-841426, Email: [email protected], Fax: 0269-834270, Adresa internet (URL): www.apatarnavei.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.12.2009 21:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer