Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea si extinderea retelelor de distributie apa si canalizare menajera in Municipiul Targu Jiu


Anunt de participare (utilitati) numarul 85536/02.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APAREGIO GORJ S.A.
Adresa postala: B-dul Constantin Brancusi, nr.19, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Punct(e) de contact: Ion Popescu, Tel.0253 211308, Email: [email protected], Fax: 0253 211457, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC APAREGIO GORJ SA
Adresa postala: Strada Vasile Alecsandri, nr.2, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Tel.217653, In atentia: Vladaianu Daniel, Email: [email protected], Fax: 211457
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC APAREGIO GORJ SA
Adresa postala: Strada Vasile Alecsandri, nr.2, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Tel.217653, In atentia: Vladaianu Daniel, Email: [email protected], Fax: 211457
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC APAREGIO GORJ SA
Adresa postala: Strada Vasile Alecsandri, nr.2, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Tel.217653, In atentia: Vladaianu Daniel, Email: [email protected], Fax: 211457
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitarea si extinderea retelelor de distributie apa si canalizare menajerain Municipiul Targu Jiu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Targu Jiu, jud.Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea aductiunii pe o lungime de 20.136 m si reabilitarea si extinderea conductelor de apa cu diametru cuprins intre 63 si 160 mm inclusiv bransamente, construirea unei statii de pompare apa si reabilitarea a 10 statii de hidrofor. Reabilitarea si extinderea retelelor de canalizare cu diametru cuprins intre 250-600 mm si construirea a 3 statii de pompare ape uzate in Municipiul Targu Jiu. Lungimea totala a retelelor de apa ce trebuiesc extinse este de 21.236 m, reabilitari 10.236 m, retele de canalizare, extinderi: 9.057 m, reabilitari: 9.497 m
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45231300-8-Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45232431-2-Statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitarea aductiunii pe o lungime de 20.136 m si reabilitarea si extinderea conductelor de apa cu diametru cuprins intre 63 si 160 mm inclusiv bransamente, construirea unei statii de pompare apa si reabilitarea a 10 statii de hidrofor. Reabilitarea si extinderea retelelor de canalizare cu diametru cuprins intre 250-600 mm si construirea a 3 statii de pompare ape uzate in Municipiul Targu Jiu. Lungimea totala a retelelor de apa ce trebuiesc extinse este de 21.236 m, reabilitari 10.236 m, retele de canalizare, extinderi: 9.057 m, reabilitari: 9.497 m
Valoarea estimata fara TVA: 42, 145, 945RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie de participare in valoare de 550000lei. Scrisoare de garantie de buna executie in valoare de 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fonduri Europene 83, 36%- Co-finantare nationala16, 64%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 4: Declaratie Formular 15 Date despre societatea mixta/consortiu Formular 10 Imputernicirea notariala Formular 21 Trecutul Litigios Formular 36 Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 11: Informatii generale despre ofertant Formular 18: Declaratie privind eligibilitatea Formular 19: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 Certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul National al Registrului Comertului sau echivalentul.Certificatul de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat.Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor, Certificat privind plata impozitelor si taxelor legale valabil la data deschiderii ofertelor Persoane juridice romane : Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului/ autorizatie de functionare/ altele echivalente valabile la data deschiderii ofertelor. Persoane juridice straine : Se va prezentacompletatFormularnr. 13 , insotitde documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular nr.12 Identificare financiara Scrisoare de bonitate bancara Formular 37Declaratie privind cifra de afaceri si profitul Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz, 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008 din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea Formular 20 : Declaratie financiara recapitulativa Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 20.021.826 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 16 - Sistemul de asigurare a calitatii Formular 29 Planul de management al mediului Formular 22Experienta ca antreprenor Formular 33Experienta in contracte similare Formular 23 Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani Formular 14 Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere Formular 17 Alte informatii privitoare la ofertant Formular 34 Personalul cheie angajat in contract Formular 35Experienta profesionala a personalului cheie Formular 24: Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarile acestora Formular 28: Lista principalilor furnizori
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.10.2009 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.10.2009 14:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.10.2009 10:00
Locul: SC APAREGIO GORJ SA, Strada Vasile Alecsandri, nr.2, Targu Jiu, Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 Extindere si modernizare a sistemelor de apa si apa uzata
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Craiova
Adresa postala: Strada Nicolae Titulescu nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel.418568, Email: [email protected], Fax: 514600
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavopoleus nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC APAREGIO GORJ SA
Adresa postala: Strada Vasile Alecsandri, nr.2, Localitatea: Targu Jiu, Cod postal: 210185, Romania, Tel.217653, Email: [email protected], Fax: 211457
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.08.2009 15:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer