Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - "Reabilitarea si extinderea retelelor de distributie si a sistemului de canalizare inclusiv statii de pompare in Aglomerarea Mihailesti"


Anunt de participare (utilitati) numarul 81207/01.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA SERVICE SA
Adresa postala: STR. UZINEI, NR.2, GIURGIU, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 08062, Romania, Punct(e) de contact: NEAGU LUCICA, Tel.0731551628, Email: [email protected], Fax: 0246/215071, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
"Reabilitarea si extinderea retelelor de distributie si a sistemului de canalizare inclusiv statii de pompare in Aglomerarea Mihailesti"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: orasul Mihailesti - jud. Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232151-5-Lucrari de constructii de renovare a conductelor de apa (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45232431-2-Statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Inlocuiri si extinderi retele de distributie apa aprox 35 km si canalizari aprox 25 Km si constructia a 3 statii de pompare ape uzate menajere. Aproximativ 7.5 Km conducte de apa si 3, 3 Km canalizare in zona DN 6 vor fi executate prin tehnologie fara sapatura deschisa.
Valoarea estimata fara TVA: 26, 591, 936RON
II.2.2) Optiuni
Da
Se vor aplica prevederile art. 252, lit k), din OUG 34/2006.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
42 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare este de 530000 lei, scrisoare de garantie bancara bancara de buna executie-10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul de Coeziune aproximativ 85% si Co- finantare nationala aproximativ 15%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-informatii generale despre ofertant;
-date despre societatea mixta/consortiu;
-imputernicirea notariala privind autorizarea semnaturii ofertei si contractului;
- trecutul litigios se solicita prezentarea certificatului judiciar in original ( pentru statele unde este aplicabil);
- declaratie privind eligibilitatea;
- declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006;
- certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul National al Registrului Comertului;
- certificatul de atestare fiscala - eliberat de organul fiscal competent.
- certificat pentru plata CAS valabil la data deschiderii ofertelor, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat la data de 31.04.2009.
- certificat privind plata impozitelor si taxelor locale valabil la data deschiderii ofertelor, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local la data de 31.04.2009.
Persoane juridice romane:
- certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului/autorizatie de functionare/altele echivalente valabile la data deschiderii ofertelor.
- certificat de inregistrare
persoane juridice straine:
- se vor prezenta documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ ofertantul este rezident;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- scrisoare de bonitate bancara (privind datele de identificare, obiectul de activitate, forma juridica de organizare, indicatorii privind cifra de afaceri, profitul brut/net;
-declaratie privind cifra de afaceri si profitul
-rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz, 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008
-acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare, peste 5000000 lei, pentru o perioada de 6 luni pentru proiectul propus independent de angajamentele pentru alte contracte;
- cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 12000000 Euro.
-bilanturile contabile, Contul de profit si pierdere, toate anexele la data de 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008 vizate spre inregistrare la Directia Finante Publice.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Experienta similara in executie de minimum 5 ani dovedita prin realizarea a cel putin un proiect cu o valoare minima de 7000000 lei care cuprind lucrari de alimentare cu apa si canalizare;
- declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
- personalul cheie angajat in contract;
- experienta ca antreprenor;
- experienta in contracte similare
- certificatul ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18000, sau standardele transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului valabile la data depunerii ofertelor;
- lista componentelor majore ale echipamentului de constructii propus pentru executarea contractului;
- declaratie privind subcontractantii
- experienta profesionala a personalului cheie;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
CL7
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2009/S59-085203din26.03.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.08.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.08.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.08.2009 11:00
Locul: SC APA SERVICE SA , Str. uzinei nr. 2 Giurgiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu - Axa 1: " Extinderea sistemelor de apa si apa uzata"Proiectul se numeste " Extinderea si reabilitarea sistemelor de alimntare cu apa si canalizare in jud. Giurgiu".
VI.3) Alte informatii
Pretul contractului nu include "diverse si neprevazute"Vizitarea santierului va avea loc in urmatoarele zile: 14.07.2009 si 28.07.2009. Locul de intalnire va fi Primaria orasului Mihailesti
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Indepentei, nr.5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213195180, Email: [email protected], Fax: 0213321240, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC APA SERVICE SA
Adresa postala: Str. Uzinei, nr.2, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 08062, Romania, Tel.0246212227, Email: [email protected], Fax: 0246215071
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.06.2009 12:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer