Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea si extinderea retelelor de distributie si a sistemului de canalizare inclusiv statii de pompare in Turnu Magurele si Rosiorii de Vede


Anunt de participare (utilitati) numarul 103552/09.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC APA SERV SA
Adresa postala:  str. Vedea nr. 31, Localitatea:  Alexandria, Cod postal:  140052, Romania, Punct(e) de contact:  FLORICICA CHIVU, Tel. 0247311272 ; 0247310442, Email:  [email protected], Fax:  0247313218
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
alteinstitutii - operator regional de apa
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitarea si extinderea retelelor de distributie si a sistemului de canalizare inclusiv statii de pompare in Turnu Magurele si Rosiorii de Vede
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: municipiul Turnu Magurele si Municipiul Rosiorii de Vede
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Turnu Magurele - Extinderi si inlocuiri in retele de distributie apa aprox. 13 km si extinderi precum si inlocuiri si extinderi canalizari aprox. 7 km.
Rosiorii de Vede - Extinderi retele de distributie apa aprox. 7 km si extinderi canalizari aprox. 8 km, constructia doua statii de pompare ape uzate menajere.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232151-5-Lucrari de constructii de renovare a conductelor de apa (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45232431-2-Statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Turnu Magurele - Extinderi si inlocuiri in retele de distributie apa aprox. 13 km si extinderi precum si inlocuiri si extinderi canalizari aprox. 7 km.
Rosiorii de Vede - Extinderi retele de distributie apa aprox. 7 km si extinderi canalizari aprox. 8 km, constructia doua statii de pompare ape uzate menajere.
Valoarea estimata fara TVA: 22, 850, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantiei de participarede 430.000 lei .Mimimul cerinte - Formularul 3.garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fonduri Europene81%- Co-finantare nationala 19%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 23: Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Se va prezenta:
Formular 7: Informatii generale despre ofertant
Formular 8: Date despre societatea mixta/consortiu
Formular 4: Imputernicirea notariala
Privind autorizarea semnaturii ofertei si contractului.
Formular 9: Trecutul Litigios (cazierul judiciar)
Formular 10: Declaratie privind eligibilitatea
Formular 11: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, completat conform prevederilor art. 181 lit. c1.
Certificatul constatatorCertificatul de atestare fiscala ? eliberat de organul fiscal competent 31.07.2010.
Certificat pentru plata CAS valabil la data deschiderii ofertelor, cu plata la 31.07.2010.
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale valabil la data deschiderii ofertelor, cu platala 31.07.2010.
Certificat constatator / altele echivalente valabile la data deschiderii ofertelor
Certificat de inregistrare/ altele echivalente, valabile la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Scrisoare de bonitate bancara;Formular 22: Declaratie privind cifra de afaceri si profitul ( in lei si Euro )pentru anii 2007 ; 2008 ; 2009- Rapoartele auditorilor financiarisi/sau expertilor contabili autorizatisau cenzori, dupa caz, 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009 din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea. Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare, peste 5.400.000 Lei, pentru o perioada de 6 luni pe toata perioada contractului propus, independent de angajamentele pentru alte contracte;
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 10.000.000 Euro.Formular 13 - Declaratie financiara recapitulativa (bilant)
Ofertantii vor depune Bilanturile contabile, Contul de profit si pierdere, toate anexele, la data de 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009, vizate spre inregistrare la Directia Finante Publice (autoritati competente).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 15 Experienta ca antreprenor
Formular 16 Experienta in contracte similare
Formular 17 Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
1.Experienta similara in executie ca antreprenor general dovedita prin :
Realizarea a cel putin unui contract de lucrari cu o valoare minima de 10.000.000 Lei, care cuprinde lucrari de alimentare cu apa si canalizare (lucrari incadrate in acelasi CPV ca si prezentele lucrari) atestate prin copii dupa certificatul de receptie finala semnat de Beneficiar, Inginer si Antreprenor. Se vor lua in considerare acele certificate semnate in ultimii 5 ani fata de data prezentarii ofertei. Certificatul de receptie finala se va prezenta pentru fiecare referinta mentionata.Formular 18 Personalul cheie angajat in contract ? se vor completa toate pozitiile
Formular 19 Experienta profesionala a personalului cheie si anume managerul de proiect, coordonator constructii.Ofertantul este obligat sa demonstreze in special ca detine sau ca are acces nelimitat la echipamentele si utilajele de mai jos:
Excavatoare ? 2 buc
Foreza ? foraj orizontal conducte ? 1 buc.
Sapatoare (mini excavatoare) ? 2 buc
5 tone < camioane < 20 tone -2 buc
Camioane < 5 tone -2 buc
Echipament de pozare a conductelor -2 buc
Mini-excavator pentru spatii inguste- 2 buc
Se va completa: Formular 21 - Declaratie privind utilajele , instalatiile , echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se solicita prezentarea urmatoarelor : Certificatul OHSAS 18001/2007 (echivalent)
Certificatul ISO 9001/2008 (echivalent)
Certificatul ISO 14001/2005 (echivalent)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
TR - CL11
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.08.2010 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.08.2010 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.08.2010 10:00
Locul: sediul SC APA SERV SA Alexandria , str. Vedea nr. 31 , cod 140052 , jud. Teleorman
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de licitatie , reprezentantul UCVAP , reprezentantii ofertantilor cu imputernicire scrisa
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 ?? Extindere si modernizare a sistemelor de apa si apa uzata?
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Vizita de santier :15.07.2010 ; 22.07.2010 ; 29.07.201005.08.201 ; 12.08.2010 ; 19.08.2010 Ora: 1000Locul: sediul SC APA SERV SA Turnu Magurele; sediul SC APA SERV SA Rosiorii de VedeIntrucat din punct de vedere tehnic nu se poate posta documentatia de atribuire pe SEAP ( are un volum de cca 800MB si este formata din fisiere de dimensiuni cuprinse intre 50 si 200 MB ) aceasta se poate obtie de la sediul Autoritatii Contractante, pe un DVD , in urma unei solicitari scrise , prin imputernicit sau transmisa prin Curier rapid cu plata acestuia la destinatar
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ? CNSC
Adresa postala:  Strada Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+40) 21.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+40) 21.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. +4021-319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  +4021-332.12.40, Adresa internet (URL):  http: //www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC APA SERV SA- oficiul juridic
Adresa postala:  Str. Vedea nr. 31, Localitatea:  Alexandria, Cod postal:  140052, Romania, Tel. 0247311272 ; 0247310442, Email:  [email protected], Fax:  0247313218
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.07.2010 10:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer