Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea si extinderea retelelor de distributie si a sistemului de canalizare inclusiv statii de pompare apa uzata in Codlea si Moeciu


Anunt de participare (utilitati) numarul 129586/06.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania APA Brasov
Adresa postala:  Str. Vlad Tepes 13, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500092, Romania, Punct(e) de contact:  Director General Dorin Fatu, Tel. 0268407723, In atentia:  Doru Sopterean Dir. Programe Externe, Email:  [email protected], Fax:  0268471427, Adresa internet (URL):  http: //www.apabrasov.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala pe actiuni cu capital privat al unitatilor administrativ-teritoriale care desfasoara activitati relevante in baza unui drept exclusiv acordat de comunitatile locale.
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitarea si extinderea retelelor de distributie si a sistemului de canalizare inclusiv statii de pompare apa uzata in Codlea si Moeciu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasul Codlea - jud. Brasov
Comuna Moeciu - jud. Brasov
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-Lucrari Codlea: Inlocuiri si extinderi retele de distributie apa aprox.19 km si Inlocuiri si extinderi canalizari aprox.13 km din care pozare conducte noi pe aproximativ 1500 m prin metode fara sapatura deschisa, reabilitarea prin camasuire interioara a aprox 1500m cananlizare existenta.-Lucrari Moeciu: Inlocuiri si extinderi retele de distributie apa aprox.14, 5 k m , constructia a douastatii noi de ridicare a presiunii in reteaua de apa potabila si extindere retea de canalizare aprox. 21, 5 km si constructia a trei statii noi de pompare ape uzate menajere.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232151-5-Lucrari de constructii de renovare a conductelor de apa (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45232431-2-Statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-Inlocuiri si extinderi retele de distributie apa aprox.19 km si Inlocuiri si extinderi canalizari aprox.13 km din care pozare conducte noi pe aproximativ 1500 m prin metode fara sapatura deschisa, reabilitarea prin camasuire interioara a aprox 1500m cananlizare existenta-Codlea;
-Inlocuiri si extinderi retele de distributie apa aprox.14, 5 k m , constructia a douastatii noi de ridicare a presiunii in reteaua de apa potabila si extindere retea de canalizare aprox. 21, 5 km si constructia a trei statii noi de pompare ape uzate menajere-Moieciu
Valoarea estimata fara TVA: 32, 775, 475RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
-Garantia de participare in cuantum de 500.000 lei;
-Garantia de buna executie 10% din valoare contractului fara TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene 82%; Co-finantare nationala 18%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
F24-Decl priv calit de part la proced;F7-Inf gen despre ofert;F8-Date despre societ mixta/cons;F9-Cazier judic al comp;F10-Decl priv elig;F11-Decl priv neincadr in art. 181 din OUG 34/2006(actualizata); Certif constat elib de Min Just-ONRC sau echiv, Certif atest fiscala, Certif plata CAS, Certif plata impoz si taxe loc, Certif part la licit cu of indep, Decl priv neincadr in art.69 indice 1 din OUG 34/2006(actualizata), Certif inreg emis de ORC/autoriz function/altele echiv, doc care dovedesc o forma de inreg/atest ori apart d.p.d.v.profes(pt.pers jurid straine)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
F22-Decl priv cifra de afaceri si profit;Niv specif min neces: cifra medie an de afaceri pe ultimii 3 ani mai mare sau egala cu echivalentul in lei a 7.500.000 euro;F13-Decl fin recapit (bilant)la sfarsit an 2008, 2009, 2010, vizate spre inreg. la Dir.Fin.Publ.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.ISO9001:2008 sau doc echiv; ISO14001:2005 sau doc echiv; 2.Exp ca antrep; 3.Exp sim-.Realiz lucr reab/ext a cel put 10km retele apa si 10km retele de canal;4.lista lucr.ultim 5 ani; 5.Pers contractor : Niv sp min necesi-manager pr , sef sant , Resp.Tehn Exec , 6.Lista echip(buc): excavat 2, foreza-foraj oriz cond 1, miniexcavatoare 2, cam.intre 5t si 20t 2, cam mai mici de 5t 2, mini-excavator pt.spatii inguste 2; 7.Decl priv part din contr indepl de subcontr incl doc solicit pt acestia.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.10.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.10.2011 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 23.02.2012
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.10.2011 10:15
Locul: SC Compania APA Brasov SA str.Vlad Tepes nr.13 - Sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1 - , ,Extindere si modernizare a sistemelor de apa si apa uzata"
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al firmei/sucursalei. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire notariala (Formular nr. 4).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a contestatiilor-CNSC
Adresa postala:  str.Stavropoleos nr.6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+40).21.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+40).21.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania APA Brasov SA - Serviciul Juridic, Patrimoniu, Actionariat
Adresa postala:  str.Vlad Tepes nr 13, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500092, Romania, Tel. (+40)268.408.632, Email:  [email protected], Fax:  (+40)268.408.632
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.08.2011 14:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer