Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea si extinderea retelelor de distributie si a sistemului de canalizare inclusiv statii de pompare in aglomerarea Bolintin Vale


Anunt de participare (utilitati) numarul 134179/28.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA SERVICE SA
Adresa postala: STR. UZINEI, NR.2, GIURGIU, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 08062, Romania, Punct(e) de contact: VIOLETA MIHAELA NAITA, Tel. +40 0731551631, In atentia: Neagu Lucica, Email: [email protected], Fax: +40 0246215071, Adresa internet (URL): www.apagiurgiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate comerciala pe actiuni apartinand unei unitati teritorial administrative, care desfasoara activitati relevante in baza unui drept exclusiv acordat de comunitatea locala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitarea si extinderea retelelor de distributie si a sistemului de canalizare inclusiv statii de pompare in aglomerarea Bolintin Vale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Bolintin Vale, judetul Giurgiu
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Inlocuiri si extinderi retele de distributie apa aprox. 24, 7 km, retele de canalizare aprox.24, 3 km si constructia a cinci statii de pompare ape uzate menajere.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232431-2-Statii de pompare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Inlocuiri si extinderi retele de distributie apa aprox. 24, 7 km, retele de canalizare aprox.24, 3 km si constructia a cinci statii de pompare ape uzate menajere.
Valoarea estimata fara TVA: 23, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum Garantie de participare: 354000 RON.Forma de constituire: Scrisoare de garantie bancara de Participarea /Polita de asigurare emisa de o societate de asigurari(cf Form. 4);prin depunerea la casieria AC a unui OP sau a unei file cec, cu conditia confirmarii de catre banca pana la data deschiderii oferte lor.Cont: RO92 BRDE 190SV08081061900.Instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari va fi original inclusiv toate anexele si dovezile privind achitarea primelorde asigurare ptr.perioada de valab.a ofertei, fara franciza sau alta clauza care sa diminueaza valoarea despagubirilor, ptr.cuantumul si perioada de valabilitate solicitate.Garantia bancara de participare va fi irevocabila, prezentata in original.Valab.120 de zile de la depunere oferte.AC isi rezerva dreptul de a respinge Garantia de participare cf art.33(3)lit.b din HG925/2006.Instrumentul de garantare nu trebuie sa contina clauze care sa-l anuleze inaintea termenului de valabilitate.AC va restitui garantia de participare in cf cu art. 88 din HG925/2006.Ofertantii pot constitui garantia de participare cf art.16 alin(2)din Legea346/2004 daca fac dovada ca reprezinta IMM, prin atasarea Declaratiei privind incadrarea in IMM.AC poate cere extinderea perioadei de valabilitate a ofertei.In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, acesta va fi exclus din procedura.Scrisoarea de garantie in original prezentata in alta limba decat limba romana, va fi insotita de traducere in limba romana, legalizata la notariat.In cazul asocierilor, garantia de participareva fi emisa in numele si ptr.liderul asocierii.AC are dreptul de a retine garantia de participare, cf art 87 din HG 925/2006.In cazul in care CNSC respinge contestatia formulata de ofertant, AC va retine din garantia de participare 9920 lei, cf.art 278^1 lit.c), din OUG34/2006.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei, cf art 36 din HG 925/2006 Cuantum garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA.Constituiregarantie de buna executie: Scrisoare de garantie bancara de buna executie;Polita de asigurare emisa de o societate de asigurari.Scrisoarea sau Polita de asigurare de buna executie va fi emisa de o entitate si dintro tara aprobate de AC in 15 zile ulterior semnarii contractului.Nu se admit documente de garantare comune cu alte investitii.In cazul asocierii, garantia de buna executie va fi emisa in numele si pentru Liderul asocierii.Garantia trebuie sa fie irevocabila, fara clauze care sa-l anuleze inaintea termenului de valabilitate.Ofertantii pot beneficia de art.16.(2) din Lg346/2004, daca fac dovada ca reprezinta IMM.Garantia emisa cf legii de o societate de asigurari va fi in original inclusiv toate anexele si dovezile privind achitarea primelor de asigurare pentru perioada de valabilitate a ofertei, fara franciza sau alta clauza care sa diminueaza valoarea despagubirilor
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de Coeziune: POS Mediu, Axa 1 ??Extindere si modernizare a sistemelor de apa si apa uzata?? 80, 77%;Co-finantare-Bugetul de Stat, Bugetul Local si contributie Operator Regional?19, 23%;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cf art.44 din OUG nr.34/2006.Fiecare asociat va indeplini criteriile de la III.2.1a, III.2.1b Asocierea va indeplini in mod cumulativ criteriile de laIII.2.2, III.2.3, exceptand ISO14001;9001
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Oferta va fi semnata de reprezentantul legal al ofertantului.Pentru alta persoana se va prezenta o imputernicire notariala Formularul nr.8.Documentele vor avea pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg, vor fi emise de fiecare dintre membri asocierii, vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, semnate si stampilate.Cele emise in alta limba decat limba romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. 1: Eligibilitatea operatorului economic, conform prevederilor art.180 din OUG 34/2006.Se va completa: Formularul nr.11.Se va depune: Cazier judiciar al operatorului economic emis de Ministerul Justitiei (sau echivalent) valabil la data depunerii ofertelor;Cazier fiscal eliberat de organele fiscale competente valabil la data depunerii ofertelor.2: Neincadrarea operatorului economic in prevederile art.181 din OUG 34/2006.Se va prezenta: Formularul nr.12.Formulare specifice autoritatilor emitente din tara de origine: Certificatul de atestare fiscala, privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata fata de bugetul general consolidat al statului din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna precedenta celei in care se depun ofertele.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna precedenta celei in care se depun ofertele.Nota: Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat, bugetul local scadente in luna anterioara datei limita a depunerii ofertelor.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. 3: Neincadrarea operatorului economic in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006.Se va completa: Formularul nr.7Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, sunt: Violeta Naita-Director General, Paul Ciulei-Director Productie, Lucica Neagu-Manager Proiect, Stela Toban-Sef Compartiment Achizitii.4: Participarea la licitatie cu oferta independenta.Se va completa: Formularul nr.6. 5: Calitatea de participant la procedura.Formularul nr 5.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui operator economic, AC poate solicita informatii direct de la autoritatile competente. Documentele din aceasta sectiune vor fi emise de fiecare dintre membri unei asocieri de operatori economici.Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate in original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila candidatului/ofertantului.Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Cerinta nr.1: Forma de inregistrare a persoanelor juridice/fizice romane.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Ofertantul trebuie sa prezinte: Certificat Constatator eliberat de Oficiul National Registrul Comertului sau echivalentul din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii, obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/codurile CAEN din Certificatul Constator.Cerinta nr.2: Forma de inregistrare a persoanelor juridice/fizice straine.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Ofertantul trebuie sa prezinte: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (Statut, Act Constitutiv, etc).Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/codurile CAEN din Certificatul Constator.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pe o perioada de 6 luni, in valoare de minim 4.720.000 Lei, independent de angajamentele pentru alte contracte aflate in desfasurare
Cerinta nr. 2
Fisa de informatii generale
Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 3 ani (fara anul in curs) sa fie mai mare sau egala cu 23.600.000 Lei ( pentru alte monede echivalarea in lei se va face lacursul mediu lei/euro comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv)
Cerinta nr.3-Sustinerea capacitatii economico-finaniara
Cerinta nr.4-Informatii despre pesoana sustinatoare
Cerinta nr.5-Situatia economico-financiara a ofertantului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Experienta ca operator economic in lucrari de constructii executate in ultimii 5 ani (Ianuarie 2007 pana la data depunerii ofertei):
Cel mult 3 contracte de lucrari executate in valoare cumulativa de cel putin 21.240.000 Lei. Contractele de lucrari trebuie sa cuprinda cel putin urmatoarele categorii:
a)executia de lucrari pentru reabilitarea si / sau extinderea retelelor de apa;
b)executia de lucrari pentru reabilitarea si / sau extinderea retelelor de canal;
c)constructia a cel putin o statie de pompare ape uzate
Cerinta nr. 2
Studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor
1.Manager de Proiect/ Reprezentantul Antreprenorului ? experienta profesionala in calitate de Manager / Coordonator de Proiect sau Reprezentant al Antreprenorului in lucrari de infrastructura de apa si canalizare dovedita prin participarea la cel putin un contract similar.
2.Responsabil tehnic cu executia lucrarilor civile ? atestat de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului-experienta profesionala inlucrari de infrastructura de apa si canalizare dovedita prin participarea la cel putin un contract similar.3.Sef de santier - experienta profesionala inlucrari de infrastructura de apa si canalizare dovedita prin participarea la cel putin un contract similar
Cerinta nr. 3
Declaratie referitoare la utilajele / echipamentele / dotarile de constructii de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Ofertantul este obligat sa demonstreze in special ca detine sau ca are acces nelimitat la echipamentele si utilajele de mai jos:
Macarale 1 buc, Excavatoare 2 buc, Camioane-4 buc, Incarcator frontal-2 buc, Mai compactor-2 buc, Placi vibratoare-2 buc, Motopompe epuisment - 2 buc, Echipament pozare conducte2 buc, Foreza-foraj orizontal conducte 1 buc.
Cerinta nr. 4
Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze
Cerinta nr.5-Experienta similara pentru asociere de operatori
Cerinta nr.6-Capacitatea tehnico-profesionala pentru asociere de operatori
Masuri privind standardele de protectia mediului ISO 14001
Masuri privind standardele de asigurare a calitatii ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
GR- CL6
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S217-264517 din 10.11.2007
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2008/S244-325323din16.12.2008
Numarul anuntului in JO: 2011/S155-256879din13.08.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.05.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.05.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.05.2012 12:00
Locul: SC APA SERVICE SA , GIURGIU, STR.UZINEI, NR.2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor care au depus oferte, observatori UCVAP (dupa caz)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu, Axa 1??Extindere si modernizare a sistemelor de apa si apa uzata?Finantarea este asigurata prin Proiectul ?Extinderea si reabilitarea sistemelor de alimentare cu apa si canalizare in judetul Giurgiu? din Fondul de Coeziune in baza Contractului de Finantare pentru Judetul Giurgiu
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Prin depunerea unei oferte, ofertantul accepta in prealabil conditiile generale si particulare care guverneaza acest contract ca singura baza a acestei proceduri de atribuire, indiferent care sunt conditiile proprii ale ofertantului. Ofertantii au obligatia de a analiza cu atentie Documentatia de Atribuire si sa pregateasca oferta conform tuturor instructiunilor, formularelor, prevederilor contractuale si de specificatii tehnice continute in aceasta Documentatie. Esecul de a depune o oferta care sa contina toate informatiile cerute in termenul prevazut va putea duce la respingerea ofertei. Nu se va tine cont de nici o exprimare a unei rezerve in oferta cu privire la Documentatia de Atribuire. Nici un cost suportat de operatorul economic pentru pregatirea si depunerea ofertei nu va fi rambursat. Toate aceste costuri vor fi suportate de catre operatorul economic ofertant, indiferent de rezultatul procedurii.Vizitarea amplasamentelor: Pentru intocmirea ofertei se recomanda ofertantilor sa viziteze amplasamentul lucrarilor.Data stabilita pentru vizitarea amplasamentelor se va face prin solicitare scrisa cu cel putin trei zile inainte de ziua vizitarii amplasamentului.Locul: Sediul Primariei Bolintin Vale, strada Libertatii, nr.1.Orice operator economic care incearca sa stabileasca intalniri individuale cu Autoritatea Contractanta si/sau Guvernul Romaniei si/sau Comisia Europeana in legatura cu acest contract pe perioada procedurii de atribuire poate fi exclus din procedura.Orice oferta primita dupa data si ora limita de depunere a ofertelor sau la alta adresa decat cea stabilita in Anuntul de participare, precum si oferta neinsotita de garantia de participare corespunzatoare va fi respinsa.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 0213104641, Email: [email protected], Fax: +40 0213104642, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al S.C Apa Service S.A Giurgiu
Adresa postala: str . Uzinei nr. 2, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080693, Romania, Tel. +40 246212227, Email: [email protected], Fax: +40 0246215718, Adresa internet (URL): www.apagiurgiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.03.2012 09:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer