Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea si extinderea Scoala generala clasele I-VII Acatari, Gradinita cu program normal si program prelungit si Scoala clasele I-IV Corbesti.


Anunt de participare numarul 69297/25.11.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNAACATARI
Adresa postala: str. Principala nr.214, Localitatea: Acatari, Cod postal: 547005, Romania, Punct(e) de contact: OSVATH CSABA, Tel.0265-333112, Email: [email protected], Fax: 0265-333298, Adresa internet (URL): www.e-primarii.ro/~acatari
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea si extinderea Scoala generala clasele I-VII Acatari, Gradinita cu program normal si program prelungit si Scoala clasele I-IV Corbesti.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Comuna Acatari, judetul Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea si extinderea Scoala generala clasele I-VII Acatari, Gradinita cu program normal si program prelungit si Scoala clasele I-IV Corbesti.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214210-5 - Lucrari de constructii de scoli primare (Rev.2)
45214100-1-Lucrari de constructii de gradinite (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul contractului este executia lucrarilor de extindere (mansardare) si reabilitarea a obiectivului: Scoala generala clasele I-VII Acatari, Gradinita cu program normal si program prelungit si Scoala clasele I-IV Corbesti.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 901, 807RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 30000 lei, constituita prin scrisoare bancara in favoarea Primariei Acatari sau ordin de plata Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Platile vor fi efectuate in limita fondurilor alocate de autoritatea contractanta prin finantare multianuala a investitiei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
individual sau in asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea-Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta Guvernului nr. 34/2006 formularul 2-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentruasigurarilesocialede stat(formulare tip elaborate de autoritatilecompetente din tara incare ofertantul este rezident ).Aceste certificate constatatoare se depun in original sau copie legalizata.Sunt eligibili ofertantii care prezinta certificate valabile la data de 19. 12. 2008, si care contin referiri concrete la inlesnirile la plata acordate. Impozitele si taxele pentru care s-au acordat inlesniri de plata (amanari, esalonari, etc.) de catre organele competente nu se considera obligatii exigibile de plata, in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea inlesnirilor. In acest sens ofertantul va anexa certificatelor, actele doveditoare prin care se demonstreaza acordarea inlesnirilor si cele doveditoare ale platilor scadente in termenele stabilite.
-Declaratia privind calitatea de participant la procedura-Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul din raza teritoriala unde ofertantul isi are sediul. Se va prezenta in original sau copie legalizata.-Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: 1.Obligatii contractuale, in desfasurare, fata de alti beneficiari / cliential carui obiect este executarea unor lucrari similare.(se admit ca lucrari similare 45214210-5 Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.2)
Se va completa formularul B7.
Formularul B7 trebuiesafieinsotita de copia contractului adus ca referinta si o declaratie de la partenerii de asociere (daca este cazul) pentru autenticitatea procentului de participare;
2.Situatia financiara
Copie dupa bilantul contabil la 31 decembrie 2007, inregistrat si vizat de organele competente.
a) Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani. Ofertantultrebuiesaaibaociframedieanuala de afaceripe ultimii 3 ani minimum 10.000.000 lei si in echivalent euro de 2.623.226. Echivalentul in euro al valorii exprimate in leise va determinacorespunzator cursului mediu al pietei valutare, calculat de Banca Nationala a Romaniei pentru ziua de 13. 11. 2008 (1 Euro = 3, 8121 lei).Formularul 3 contine cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.b) Infomatii privind situatia financiara
Se solicita: Lichiditate generala egal saumai mare de 110%
Solvabilitate patrimoniala: egal saumai mare de 50%
Se va completa formularul B 8.c) Capacitatea financiara a ofertantului de a sustine executia lucrarii.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are acces la sau ca are disponibile resurse realenegrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii pentru perioada impusa.
Se va prezenta: extrase de cont care confirma resurse financiare disponibile sau contracte incheiate cu banci care confirma linii de credit disponibile.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
1) Se va prezenta- Certificatul prin care se confirma ca ofertantul are documentat, implementat si mentine un Sistem de management al calitatii in conformitate cu cerintele standarduluiSR EN ISO 9001 sau orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare, sau care probeaza, in mod concludent, indeplinirea acestei cerinte.- Certificatul prin care se confirma ca ofertantul are documentat, implementat si mentine un Sistem de management de mediu aplicat pe baza standardelor SR EN ISO seria 14001, sau orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare, sau care probeaza, in mod concludent, indeplinirea acestei cerinte.
- Certificatul prin care se confirma ca ofertantul are documentat, implementat si mentine un sistem propriu de management al sanatatii si securitatii ocupationale, aplicat pe baza standardelor OHSAS 18001 sau orice alte documente echivalente cu o astfel de certificare, sau care probeaza, in mod concludent, indeplinirea acestei cerinte.
2) Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a incheiat si realizat in ultimii 5 ani cel putin 1 contract de lucrari al carui obiect a fost executarea unei lucrari similare cu o valoare egala sau mai mare decat 800.000 lei si in EURO de 209858 (se admit ca lucrari similare 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2).
Se va completa formularul nr.5.Nu se admite cumularea mai multor contracte.Echivalentulin euro al valorii exprimatein leise va determinacorespunzatorcursuluimediu al pietei valutare, calculat de Banca Nationala a Romaniei pentru ziua de 13. 11. 2008 (1 Euro = 3, 8121 lei).Formularul nr. 5 trebuiesafieinsotita de: - certificarea de buna executie din partea beneficiarului/clientului respectiv formular nr. 6, in original sau copie legalizata
- copia contractului adus ca referinta si o declaratie de la partenerii de asociere (daca este cazul) pentru autenticitatea procentului de participare;
- copia procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor si cea finala (daca este cazul).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere:
2.
Durata de executie
20%
Descriere:
3.
Programul calitatii propuse pentru executia lucrarii
25%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.12.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 300 RON
Conditii si modalitate de plata: Contravaloare doc. poate fiachitata prin caserie sau virament -OP- in contul RO03TREZ47624510220XXXXX Trezoreria Tg. Mures
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.12.2008 15:00
Locul: Primaria Comunei Acatari
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor. conf. art.33 din HG 925/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Tg Mures
Adresa postala: Adresa postala: str. Bolyai Farkas nr.30 , Localitatea: Tg Mures , Cod postal: 540067 , Romania , Tel.0265-260323 , Email: [email protected], Localitatea: Tg Mures, Cod postal: 540067, Romania, Tel.0265-260323, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6 sector 3 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 0300084 , Romania , Tel.021-2104641, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300084, Romania, Tel.021-2104641
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre constetator despre un actal autoritatii contractante pe care aceasta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Acatari
Adresa postala: Adresa postala: Acatari, nr.214, judetul Mures, Localitatea: Acatari, Cod postal: 547005, Romania, Tel.0265-333112, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.primariaacatari.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.11.2008 11:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer