Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea si extinderea SEAU in orasele Valenii de Munte, Mizil si Urlati, jud. Prahova


Anunt de participare (utilitati) numarul 136964/28.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDRO PRAHOVA S.A.
Adresa postala: Ploiesti, B-dul Republicii nr.2-4, et.6, camera 611, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100066, Romania, Punct(e) de contact: Ionut IONESCU, Tel. +40 244529474, In atentia: Ionut ionescu, Email: [email protected], Fax: +40 244529340, Adresa internet (URL): www.hidroprahova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitarea si extinderea SEAU in orasele Valenii de Munte, Mizil si Urlati, jud. Prahova
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Valenii de Munte, Mizil, Urlati judetul Prahova Codul
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul lucrarilor il constituie reabilitarea si extinderea statiilor de epurare ape uzate in orasele Valenii de Munte, Urlati si Mizil. Jud. Prahova, conform Caietului de Sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45252127-4 - Lucrari de constructii de statii de tratare a apelor reziduale (Rev.2)
45232421-9-Statie de tratare a apelor reziduale (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul de Lucrari PH-CL-3? Reabilitarea si extinderea SEAU in orasele Valenii de Munte, Mizil si Urlati, jud Prahova?.Scopul lucrarilor este reabilitarea si extinderea Statiilor de epurare Valenii de Munte (19.000 L.E.), Mizil (18.000 L.E.) si Urlati (10.500 L.E.), impreuna cu conductele de descarcare a efluentului si include proiectarea, obtinerea avizelor si autorizatiilor necesare, executia, furnizarea, livrarea la amplasament, descarcarea, depozitarea in siguranta, ridicarea, instalarea la amplasament, testarea si punerea in functiunecompleta, operarea in Perioada de Notificarea Defectelor
Valoarea estimata fara TVA: 27, 701, 771RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
DaCuantumul garantiei de participare: 350.000 lei. Perioada de valabilitate -165 de zile calendaristice de ladata limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare conform HG nr. 925/2006, art 86 alin. (1).Se accepta -Scrisoare de garantie bancara (Formular nr. 3) original; Instrument de garantare emis de o societate de asigurari ? original;Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante;Ofertantul care solicita reducerea garantiei de participare la 50% va prezenta o declaratie conform Anexei 1 din Legea nr.346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMM-urilor. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor.Autoritatea Contr. va retine contestatorului din garantia de participare suma 10330 Lei, in cazul in care CNSC va respinge contestatia.Garantia de participare poate fi prezentata impreuna cu oferta sau poate fi depusa personal inainte de deschiderea ofertelor DaCuantumul garantiei de buna executie este de 10% din pretul contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie, va fi in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.In situatia in care instrumentul de garantare este emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari esterecomandabil sau este de preferat sa fie emis de catre o banca ori de o societate de asigurari din Romania.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 92 alin. (4) din H.G. 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
?Fonduri europene: 79.69%?Cofinantare nationala: 20.31%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Decl. privind eligibilitatea pentru neincadrarea in prev. art. 180 din OUG. nr. 34/2006 - Formular nr. 9;
-Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG. 34/2006 - Formular nr.10;
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular nr.25.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr.28;
-Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 69ยน din O.U.G. 34/2006, - Formular nr. 5. Personal DUMITRU PANTEA Director General; OFELIA URECHE Director Tehnic; DANIELA GEANGOS Director Economic; Ionut Ionescu Sef UIP;
-Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasadincare sa reiasaobligatiile exigibile in luna anterioaradepunerii ofertelor
-Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local dincare sa reiasaobligatiile exigibile in luna anterioaradepunerii ofertelor
-Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autorita?ile fiscale nu colecteaza si CAS)
-Certificatele de atestare fiscala din care sa reiasa obligatiile exigibilein luna anterioaradepunerii ofertelor .-Cazier judiciar al companiei (in statele unde este aplicabil), valabil la data deschiderii.Pentru oferta comuna, declaratiile, inclusiv certificatele fiscale, vor fi depuse de fiecare asociat. Documentele vor fi prezentate in original sau copie certificata pentru conform. cu orig.Certificatele de atestare fiscaladin care sa reiasa obligatiile exigibile la data depunerii ofertelor. Ofertantii straini vor prezenta documentele eliberate de autoritatile competente, insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.Operatorul economic va prezenta o imputernicire sau un alt document legal echivalent, in cazul in care semnatarul ofertei este altcineva decat administratorul firmei (in original). Prin imputernicire se va autoriza semnatarul ofertei sa angajeze ofertantul in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta (cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei) sau echivalent, in copie semnata pentru conformitate cu originalul, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate, certificatul constatator (sau documentul echivalent) in original sau in copie legalizata.Pentru persoane juridice/ fizice straine se vor depune: -Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in calitate de persoana juridica in conformitate cu prevederile legale ale tarii in care ofertantul este rezident;
-Certificat constatator (sau document echivalent) emis de registrul comertului (sau autoritatea echivalenta din tara in care ofertantul este rezident), valabil la data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la procedura insolventei sau operatiuni similare.Ofertantii straini vor prezenta documentele eliberate de autoritatile competente, insotite de traducerea acestora in limba romana de catre un traducator autorizat. Traducerile vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina de traducatorul autorizat
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceriMedia cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu 40.000.000 lei
Nota: Persoanele juridice straine vor atasa, documente relevante, in copie certificata, insotite de traducerea autorizata in limba romana, aceste documente fiind emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens
Acces la linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarilor pentru o perioada de 6 luni, in valoare de minim 5.000.000 lei, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare
Angajament privind sustinerea financiara (daca este cazul).?Angajament ferm? - in forma autentica - daca ofertantul este sustinut conform art. 186 din OUG 34/2006
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti
Acordul/ acordurile de subcontractare (daca este cazul) devine/ devin anexala contractul de achizitie publica cf. art. 96 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Daca ofertantul este sustinut tehnic/profesional se va face dovada resurselor tehnice si/sauprofesionale invocate
Experienta similara ca proiectant.Ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatiOperatorul economic sau membrii grupului de operatori economicitrebuiesadovedeascaoexperienta(ofertantulinsusisausubcontractorulnominalizatpentruproiectare)in cel putin un contract cu obiect similar.
Experienta similara ca antreprenorOfertantul va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari
Operatorul economic sau membrii grupului de operatorieconomici trebuie sa faca dovada ca au finalizat un contract, care sa fii inclus construirea unei/unorstatii de epurare ape uzate, cu o valoare de cel putin 6.000.000 euro
Resurse tehnice -ofertantul va declara ca detine, are contracte- cadru de inchiriere/leasing /acte de proprietate si detine acces nerestrictionat la echipamentele si utilajele necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.In cazul in care ofertantul este organizat in asociere, trebuie completat doar de catreliderul asocierii si sa cuprinda echipamentele tuturor partenerilor asociati. Ofertantul va declara ca pe toata perioada de derulare a contractului are acces nerestrictionat la echipamentele si utilajele puse la dispozitie
Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile pentru proiectarea si executia lucrarilor
1.Reprezentantul Antreprenorului
?minim 5ani experientagenerala ;
?experienta profesionala dovedita prinparticiparea la cel putin un proiect similar in care sa fi avutcalitate de manager de proiect pentru implementarea a minim 1 contract de proiectare si executie?copii diplome studii superioaretehnice - licenta .? CV-ul Formular nr. 21 si documente suport
? declaratie de disponibilitate Formular nr. 39
2.Sef santier:
? minim5ani experientagenerala-Studii superioare tehnice profil constructii in specialitatile Constructii Hidrotehnice/ Retele Edilitare/Imbunatatiri Funciare/ Constructii Civile Industriale si Agricole/ Instalatii in Constructii sau echivalent
-- dovada ca a ocupatfunctia deSef de santier minim 1 contract care sa fi cuprinsconstruirea unei statii de epurare a apelor uzate, si care sa fi incluspe langa treapta mecano-biologica si treapta de epurare avansata, cu linietehnologica pentru prelucrarea namolului si valorificareabiogazului
3 Manager pentru Asigurarea Calitatii:
?atestat manageri pentru asigurarea calitatii
4. Responsabil tehnic cu executia (RTE):
?copie atestate privind calitatea de responsabil cu executia
5 Inginer de proces:
? minim 5 ani experienta generala ;
-studii superioare in Constructii/ Mecanica / Chimie,
- experienta in proiectareprocese tehnologice la cel putin la un proiect ce a vizat proiectarea si executia unui proces tehnologic intr-un contract cu obicect similar;
6 Inginer mecanic:
? minim5 ani experienta generala
?absolvent de studii superioare tehnice in Mecanica/Tehnologia Constructiilor de Masini cu experienta in proiectarea si instalarea utilajelor mecanice.
* dovada implicarii intr-un proiect asemanator.
7 Inginer automatizare si SCADA:
? minim5 ani experienta generala ;
?absolvent de studii superioare tehnice - licenta ? in Actionari Automatizari /Informatica cu experienta in proiectarea si instalarea de sisteme SCADA*dovada participrii in cel putin la unproiect asemanator.
8. Inginer de structuri:
? minim 5 ani experienta generala?absolvent de studii superioare tehnice
?copii diplomestudii superioare tehnice, ? CV-ul Formular nr. 21 si documente suport
? declaratie de disponibilitate Formular nr.39
9. Inginer electrician: * atestat intermen de valabilitate emis de ANRE (sau echivalentul acestuia) pentru proiectarea si executia de instalatii electrice la tensiuni de joasa si medie tensiuneDovada indeplinirii acestui nivel se va face in mod obligatoriu numai cu copie a acestui atestat semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre societate.
10 Inspector in materie de securitate si sanatate
* atestat intermen de valabilitateeliberat de catre Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale (conform HG 300/2006 si Legea 319/2006).Dovada indeplinirii acestui nivel se va face in mod obligatoriu numai cu copie a acestui atestat semnata si stampilata ?conform cu originalul? de catre societate.
Cerinta nr. 1Certificat ISO 9001 sau Certificari echivalenteDocumentele trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentru conformitatecuoriginalul, semnatesistampilatedepersoanele autorizate.Nota: In cazul unei asocieri, aceste conditii trebuie indeplinite de fiecare dintre membrii asocierii. Nu se accepta ofertanti in curs de certificare. Copii ale certificatelor emise de organisme de certificare pentru sistemul de management al calitatii, valabile la data limita de depunere a ofertei, in domeniul lucrarii supuse prezentei proceduri.
Cerinta nr. 2Certificat ISO 14001 sau Certificari echivalente
Documentele trebuie sa fie prezentate in copie certificata pentruconformitatecuoriginalul, semnatesistampilatedepersoanele autorizate.Nota: In cazul unei asocieri, aceste conditii trebuie indeplinite de fiecare dintre membrii asocierii.Nu se accepta ofertanti in curs de certificare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Pentru oferta cu pretul cel mai mic se va acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare (30 de puncte), iar pentru celelalte oferte, punctajul se va acorda dupa formula: de la sectiunea Vl.3 Alte informatii
2.
Cost de operare anual maxim garantat
70%
Descriere: Descrierea algoritmului de calcul la cel de al doilea factor de evaluare este prezentata in sectiunea VI.3 Alte informatii
Punctaj maxim componenta tehnica: 70
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.08.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.08.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
165zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.08.2012 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii UCVAP; reprezentantii ofertantilor, pe baza de imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu: Axa prioritara 1 - Extindere si modernizare sisteme de apa si apa uzata.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Completare cap.lV.2.1 Criterii de atribuire -formula pentru Factorul de evaluare 1: P1n = (Pretul minim /Pretul ?n?) x 30 puncte, unde: -?P1n? este Punctajul realizat de Ofertantul ?n? in urma evaluarii ofertei acestuia conform factorului 1 de evaluare;
- ? Pretul minim ? este pretul cel mai mic dintre preturile ofertelor evaluate;
- ? Pretul? ?n? este Pretul oferit de ofertantul ?n?Factorul de evaluare 2 - Cost de operare anual maxim garantatP2 = (1) + (2) + (3) unde: (1) = Costurile de operare si exploatare - SEAU Mizil conf valorii completate de ofertant din Volumul IV al DA, sectiunea IV.2a, tabel 6G, valoarea de la ?costuri de operare anuale totale (A+B+C)?(2) = Costurile de operare si exploatare pentru SEAU Urlati conform conform valorii completate de ofertant din Volumul IV al DA, sectiunea IV.2b, tabel 6J, valoarea de la ?costuri de operare anuale totale (A+B+C)?(3) = Costurile de operare si exploatare pentru SEAU Valenii de Munte conform conform valorii completate de ofertant din tabelul din Volumul IV al DA, sectiunea IV.2c, tabel 6J, valoarea de la ?costuri de operare anuale totale (A+B+C)?Punctajul Total se va calcula dupa formula: P = P1 + P2Punctajul maxim total care poate fi obtinut prin cumularea factorului de evaluare P1 cu factorul de evaluare P2 este de 100 de puncte. Vor fi admise pentru atribuire ofertele: ?care au indeplinit toate criteriile de selectie si calificare conform cap.III.2. din prezenta Fisa de Date;?a caror propunere tehnica contine toate elementele solicitate, conform cap. IV.4 de mai susAutoritatea contractanta pune la dispozitia tuturor operatorilor economici, in urma solicitarii scrise din partea acestora , Capitolul V- Desene, din documentatia de atribuire, pe suport magnetic.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, se va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajariiofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. HIDRO PRAHOVA S.A.
Adresa postala: : Str. Stefan Greceanu, nr. 1, ,Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100161, Romania, Tel. +40 244529474, Email: [email protected], Fax: +40 244529340, Adresa internet (URL): www.hidroprahova.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.06.2012 08:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer