Licitatie Publica - Reabilitarea si extinderea sistemelor de apa si canalizare in orasul Sulina - obiect " construire statie de epurare ape uzate menajere - oras Sulina, jud. Tulcea (anuleaza anuntul de participare nr. 32609 / 17.09.2007)
Anunt de participare numarul 35811/11.10.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL SULINA (PRIMARIA ORASULUI SULINA)
Adresa postala: str. a I-a nr.180, Localitatea: Sulina, Cod postal: 825400, Romania, Punct(e) de contact: ALINA PICU, Tel.0240543003, In atentia: compartimentului achizitii publice, Email: [email protected], Fax: 0240543661, Adresa internet (URL): www.primariasulina.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: autoritate publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea si extinderea sistemelor de apa si canalizare in orasul Sulina - obiect " construire statie de epurare ape uzate menajere - oras Sulina, jud. Tulcea (anuleaza anuntul de participare nr. 32609 / 17.09.2007)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: orasul Sulina, judetul Tulcea.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Construire statie de epurare ape uzate menajere, oras Sulina, judetul Tulcea.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lucrari de constructii si montaj.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 177, 282RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare este in valoare de 51773 RON. Garantia de buna executie este de 5% din pretul contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile acordate de Administratia Fondului pentru Mediu si surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34 / 2006, declaratie privind calitatea de participant la procedura, documente constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor in original sau copie legalizata, valabile la data deschiderii ofertelor, certificat constatator emis de Registrul Comertului, certificat de inregistrare fiscala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale, rezultatul exercitiului financiarpe ultimii 3 ani: bilantul contabil pe ultimii 3 ani vizat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie ptr. cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari (pv de receptie la terminarea lucrarilor / pv de receptie finala / recomandare avizata de ISC prt. fiecare lucrare inclusa in formularul 12 F), prezentare formular 12 H, prezentarea de certificate cu termen de valabilitate la zi, atestate conform legislatiei in domeniu din care sa rezulte respectarea standardelor de asigurare a calitatii (ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001 sau echivalent), declaratie care contine informatii privind studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere si personalul responsabil de indeplinirea contractului (inclusiv CV)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.11.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 350 RON
Conditii si modalitate de plata: la caseria autoritatii contractante.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.11.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.11.2007 13:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
managerii firmelor contractante sau persoanele imputernicite in scris de catre acestea
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Administratia Fondului pentru Mediu.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos, nr 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Traian, nr. 23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic din cadrul Primariei orasului Sulina
Adresa postala: str. I, nr. 180, Localitatea: Sulina, Cod postal: 825400, Romania, Tel.0240/543001, Email: [email protected], Fax: 0240/543661
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.10.2007 13:26