Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea si extinderea sistemului de canalizare, Piatra Neamt, Romania


Anunt de participare (utilitati) numarul 73163/06.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Judeteana Apa Serv S.A. Neamt
Adresa postala: Str. Lt. Draghescu, Nr. 20, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610125, Romania, Punct(e) de contact: Sediul companiei, Tel.0233/233340 int 130, In atentia: Maximilian Strat, Email: [email protected], Fax: 0233/218937, Adresa internet (URL): www.apaserv.eu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitarea si extinderea sistemului de canalizare, Piatra Neamt, Romania
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Piatra Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reabilitare si extindere a sistemului de canalizare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile sunt specificate in caietul de sarcini compus din: Specificatii tehnice (Vol III), Listele de cantitati (Vol IV) si in desene (Vol V).
Valoarea estimata fara TVA: 7, 724, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare de 150000 Euro(detalii despre modul de constituire in documentatia de atribuire)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul este finantat 100% prin Masura ISPA 2002/RO/16/P/PE/023 de: Uniunea Europeana prin fonduri ISPACofinantare BEIBugetul de stat conform OUG 135/2007C.J.APA SERV S.A va plati TVA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere (daca este cazul)/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Angajatorul pune la dispozitia operatorului economic selectat, dupa semnarea contractului, materialele prezentate in Vol. 4 (Lista de cantitati).
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Eligibilitate:
Cerinta obligatorie: prezentare Formular 12A
Neincadrare in prevederile art. 181:
Cerinte obligatorii :
1. Prezentarea Formularului nr. 12B. din Sectiunea Formulare ;
2. Confirmare pentru plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, prin prezentarea certificatului de atestare fiscala, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat.
3. Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local.
Documentele de la punctele 2 si 3 de mai sus trebuie sa fie emise de autoritatile fiscale competente, prezentate in original sau copie legalizata si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea de exercitare a activitatii (inregistrare)-Cerinta obligatorie:
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, Autorizatie de functionare / altele echivalente, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate efectuarea lucrarilor solicitate
Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa presteze activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in caietul de sarcini.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
1. o cifra de afaceri medie anuala in domeniul de activitate aferent obiectului contractului pe ultimii 2 ani, in suma de minim 8.000.000 euro, calculat la cursul BNR din 31.12.2007, respectiv 31.12.2008.2. Activitate profitabila inregistrata in anul 2007 si sem. 1 din 2008
Pentru demonstrarea indeplinirii acestor cerinte operatorul economic va prezenta documente edificatoare: a) bilantul contabil in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul pentruperioada: 2007 si semestrul I 2008;b) declaratie pe propria raspundere privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului care vizeaza activitatea din ultimii 2 ani (2007 si2008).3. Operatorul va completa Fisa deidentificare financiara din Formularul 4.3.2
4. Operatorul va completa Formularul4.3.1- informatii generale.
Documentele emise in alta limba decat limbaromana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana
Nota: Daca un grup de operatori economici depune o oferta, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerintele minime:
1. Certificare SR EN ISO 9001 / 2001 sau echivalent
2. Certificare SR EN ISO 14001 / 2005 sau echivalent
3. Certificare OHSAS 18001 / 2004 sau echivalent
4.Prezentare Lista personal responsabil/cheie care va fi angajat in cadrul contractului
Urmatorii membrii ai personalului vor fi considerati personalul cheie si vor fi evaluatiPozitie in cadrul contractuluiExp.(ani) /Exp. specifica(minim) (minim)Manager Proiect Reprez. Contractor105
Seful de Santier103
Inginer resp. montarea conducte63
Inginer Constructii civile63
Inginer Profil Electric63
Coordonator intocmire Cartea Constructiei 63
Inginer pentru asigurarea calitatii63
Inginer Drumuri63
5. Dotari specifice (se cere completarea Formularului 4.4.2)
6. Experienta similaraCerinta minima: Contractor principal in executia si terminarea cel putin a unui contract combinat de apa si canalizare, sau numai de canalizare, de natura si complexitate similara, in ultimii 5 ani, in valoare de minim 1.000.000 euro (pentru contracte in Lei se foloseste cursul BNR valabil la data semnarii procesului verbal la terminarea lucrarilor).
a) Ofertantul va trebui sa prezinte un centralizator privind experienta similara si va completa Formularul 4.4.5. cu lista contractelor care satisfac cerinta minima.
b) Se va completa Formularul 4.4.6 pentru contracte similare relevante (peste 1000000 Euro) terminate in decursul ultimilor 5 ani.c) Ofertantul va prezenta pentru contractele propuse ca experienta similara copii dupa Procesele Verbale de receptie la terminarea lucrarilor, semnate de catre toate partile legale care trebuie sa confirme acest document si va atasa documente doveditoare din care sa reiasa valoarea totala a lucrarilor executate si principalele tipuri de lucrari.
d) Ofertantul va prezenta 2 scrisori de recomandare (insotite de copii ale contractelor respective) de la beneficiarii unor lucrari de natura similara, dintre care una de la un contract propus ca relevant.
- Scrisorile de recomandare trebuie sa contina si datele de contact ale emitentilor, in vederea verificarii recomandarilor facute.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
60%
Descriere: Evaluare conform fisei de date
2.
termen executie
30%
Descriere: Evaluare conform fisei de date
3.
termen garantie
10%
Descriere: Evaluare conform fisei de date
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S147-198044 din 31.07.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.03.2009 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia este pe CD in format electronic.Pretul include TVA si poate fi achitat cu numerar prin casieria C.J.APA SERV S.A.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.04.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.04.2009 11:00
Locul: Sediul companiei APA SERV, la adresa sus-mentionata
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali sau delegatii imputerniciti ai firmelor care au depus oferte (pentru care s-a depus si garantia de participare). Identificarea: pe baza actului de identitate si a imputernicirii
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Masura ISPA 2002/RO/16/P/PE/023
VI.3) Alte informatii
Acest contract se va incheia conform- Ordinului nr. 915/465/415/ 25 martie 2008 pentru aprobarea conditiilor contractuale generale si speciale la incheierea contractelor de lucrari, anexele 1a si1b- Instructiunea nr. 1/06.02.2008 emisa de AM EX ISPA, privind bugetul contractelor- Instructiunea 6/10.07.2008 AM/ ex-ISPA privind introducerea unor termene intermediare pentru monitorizarea si evaluarea progresului lucrarilor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(021) 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (021) 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Tel.0234 513 296, Email: [email protected], Fax: 0234 514 275, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
1. in termen de 10 zile de la data luarii la cunostinta2. Exceptie: pana cu o zi inainte de deschiderea ofertelor (pentru acte ale autoritatii contractante pana la aceasta data)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.03.2009 17:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer