Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea si extinderea statiei de epurare ape menajere pentru aglomerarea Giurgiu-Slobozia


Anunt de participare (utilitati) numarul 61492/16.08.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA SERVICE SA
Adresa postala: STR. UZINEI, NR.2, GIURGIU, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 08062, Romania, Punct(e) de contact: VIOLETA MIHAELA NAITA, Tel.0731551631, Email: [email protected], Fax: 0246/215718
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitarea si extinderea statiei de epurare ape menajere pentru aglomerarea Giurgiu-Slobozia
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: mun. Giurgiu
com. Slobozia - jud Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Sistem de epurare a apelor uzate menajere din aglomerarea Giurgiu- Slobozia cu o capacitate de 82000 L.E. incluzand: proiectare, obtinere avize, constructii pentru reabilitare, pregatire personal de exploatare, testare si punere in functiune.
descriere succinta:
tratare primara, secundara, tertiara ape uzate, tratarea namolului, valorificarea biogazului, ingrosarea si deshidratarea namolurilor, dezafectare si demolare structuri vechi, testare, mentinerea statiei in regim de exploatare conform Listelor de Garantii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232000-4 - Servicii de conceptie tehnica (Rev.1)
45252000-8-Lucrari de constructii de statii de tratare a apelor reziduale, de statii de epurare si de statii de incinerare a deseurilor menajere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 39, 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
50 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
scrisoare de garantie bancara de participare - 750 000 lei;scrisoare de garantie bancara de buna executie - 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se va asigura din urmatoarele surse: fondul de Coeziune - reglementat prin prevederile Programului Operational Sectorial de Mediu aproximativ 85 % si co-finantare nationala de aprox. 15 %.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi servicii similare/ aditionale, de la operatorul economic a carui oferta va fideclarata castigatoatre .Pretul contractului nu include "Diverse si neprevazut".
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- informatii generale despre ofertant
- date despre societatea mixta/ consortiu
- imputernicirea notariala - privind autorizarea semnarii ofertei si contractului- trecutul litigios ( cazierul judiciar in original pentru statele unde este aplicabil)
- declaratie privind eligibilitatea
- declaratie privind neancadrareain situatiile prevazute la art.181 dinOUG 34/ 2006
- certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul National al Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte nume complet, sediul, persoanele autorizate/ administratori
- certificatul de atestare fiscala
- certificat pentru plata CAS ( pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS) valabil la data deschiderii ofertelor
- certificat privind plata impozitelor si taxelor locale
Pentru: a) persoane juridice/fizice romane:
- certificatul de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului( formular specific autoritatii competente din Romania sau tara de origine
- autorizatie de functionare, altele echivalente
b) Persoane juridice/ fizice straine- se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- acces la lichiditati, credite/ alte mijloace financiare, pentru 1.720.000 euro, pentru o perioada de 6 luni pentru proiectul propus, independent de angajamentele pentru alte contracte;
- cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani minim 32.750.000 euro;
- scrisoare de bonitate bancara ( privind datele de identificare, tipul de capital, experienta cu clientul, disponibilitate/ acces la active lichide, linii de creditare sau alte instrumente financiare suficiente pentru a indeplini fluxul de numerar pentru constructie potrivit contractului)
- rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz, 31.12.2005, 31.12.2006, 31.12.2007- bilanturile contabile, contul de profit si pierdere, toate anexele, la data de 31.12.2005, 31.12.2006, 31.12.2007 vizate spre inregistrare la Directia Finante Publice ( autoritati competente)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara: realizarea a cel putin doua contracte care sa fi implicat constructia unei statii de epurare a apei uzate cu o capacitate de minimum 80000 l.e. pe fiecare contract.Experienta similara: realizarea a cel putin doua contracte care sa fi implicat proiectarea unei statii de epurare a apei uzate cu o capacitate de minimum 80000 l.e. pe fiecare contract.
- Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani si experienta in contracte similare
- Certificatele ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18000 sau certificate echivalente, valabile la data depunerii ofertei
- Declaratie privind personalul cheie angajat in contract, CV, atestate tehnico-profesionale, autorizatii, valabile la data depunerii ofertei
- Lista componentelor majore ale echipamentului de constructii propus pentru executarea Contractului
- Declaratie privitoare la subcontractanti
-declaratie privind principalii furnizori
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
CL2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S214-260610 din 09.11.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.10.2008 09:00
Documente de plata: DA
Pretul: 950 RON
Conditii si modalitate de plata: la casieria de la sediul societatii
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.10.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.10.2008 11:00
Locul: SC APA SERVICE SA Giurgiu, str Uzinei nr 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu - Axa 1: " Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata". Proiectul se numeste "Reabilitarea si extinderea sistemelor de apa si canalizare in jud. Giurgiu"
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor- CNSC
Adresa postala: Strada Stravopoleus nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia Contengios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: splaiul Independentei nr 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4021-3195180, Email: [email protected], Fax: +4021-3321240, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC APA SERVICE SA
Adresa postala: Str. Uzinei nr. 2, Giurgiu, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 08062, Romania, Tel.0246/212227, Email: [email protected], Fax: 0246/215718
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.08.2008 14:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer