Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea si extinderea statiei de epurare Cluj-Napoca


Anunt de participare (utilitati) numarul 108627/30.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Apa Somes S.A.
Adresa postala:  B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400604, Romania, Punct(e) de contact:  Pop Iuliana, Tel. 0264591444, Email:  [email protected], Fax:  0264-592619, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator relgional licentiat clasa 1
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitarea si extinderea statiei de epurare Cluj-Napoca
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: municipiul Cluj-Napoca, judetul Cluj.
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Tratare primara, secundara, tertiara ape uzate, tratarea namolului, valorificarea biogazului, ingrosarea si deshidratarea namolurilor;Dezafectare si demolare structuri vechi, constructii si instalatii noi;Testare, mentinerea statiei in regim de exploatare conform Listelor de Garantii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71320000-7 - Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul include: Proiectare si executie lucrari de reabilitare si extndere a statiei de epurare, 367.000 P.E.( populatie echivalenta) in conditiile Caietului de sarcini. Proiectare si executie pentru organizarea de santier si lucrarile pentru investitia de baza (constructii si instalatii), obtinerea avizelor necesare Autorizatiilor de demolare/construire, realizarea lucrarilor de constructii si instalatii, etc, testare si punere in functiune, mentinerea statiei in functiune pentru conformare la parametrii reglementati, pregatirea personalului de exploatare, in conditiile Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 178, 040, 755RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
33 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 1.780.408 Lei. Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului, exclusiv TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Coeziune 74, 0%, Buget de stat 11, 3%, Buget local 1, 9%, Op.Reg.12, 8% , moneda contractului - Lei, moneda platilor - Lei , conform Contractului de finantare POS Mediu.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si art. 181, Certificatul constatator de la Registrul Comertului, Certificatul de atestare fiscala, Certificat pentru plata CAS, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, Certificatul de inregistrare/altele echivalente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009), min. 58.800.000 Euro, Declaratie privind cifra de afaceri si profitul, Media profitului din exploatare pe 2007, 2008, 2009 pozitiva, Identificarea financiara, Scrisoare de bonitate bancara si informatii despre accesul la lichiditati, credite/alte mijloace financiare de 7.000.000 euro pentru o perioada de 6 luni pentru proiectul propus, independent de angajamentele pentru alte contracte, Declaratia financiara recapitulativa, Bilanturile contabile si Contul de profit si pierdere impreuna cu toate anexele la 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009, vizate DFP, Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori (dupa caz) la 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ISO9001, 14001, OHSAS18001sauechiv, exp.similara: 1.Executie: lucrari finalizate ultimii 5ani: 1contract lucrari construire/reabilitareSE, complexitate th.similara, capacitate peste110.000PE, CPV contract incluzand: capacitate peste110.000PE, tratare primara, secundara, tertiara, tratarea namoluri, ingrosarea, deshidrat. namoluri, Contract lucrari si documente relevante din care sa rezulte cerintele prezentei documentatii, capacitatea peste110.000PE, Certificat receptieterminare lucrari, semnat Benef., Inginer, Antrepr., certificat semnat ultimii 5 ani, Certificatreceptie finala semnat Benef., Inginer, Antrepr.sau Certificat comportare in exploatare, semnat Benef., Inginer 2.Proiectare: experienta min.3ani, insusi sau subcontractor proiectare nominalizat, 1contract servicii proiectare pt. construire/reabilitare SE peste110.000PE, Contract proiectare si alte documente relevante din care sa rezulte cerintele prezentei docum.si capacitatea peste110.000Psi Certificat receptie finala lucrare executata in baza proiectului, semnat Benef., Inginer, Antrepr.sau Certificat comportare lucrare exec.in baza proiectului, semnat Benef., Inginer, semnat ultimii 3ani, similar contract incluzand: capacitate peste110.000PE, tratare primara, secundara, tertiara, tratarea namoluri, ingrosare, deshidratarea namoluri;Experienta ca antrepr/proiectant, Experienta similara, Lista principale lucrari exec.ultimii5ani, Declar.efective medii anuale personal angajat, conducere, Alte info. despreofertanti, ManagerProiect10ani, Coord.proiectareconstructie7ani, Ing.proces7ani, Ing.civile10ani, Ing.structuri10ani, Ing.mecanic7ani, Ing.electrice7ani, Ing.automatizareSCADA3ani, Managersantier7ani, Managercalitate3ani, CV, diplome, atestate, autorizari-profesionale, Declr-disponibil, dotari proprii/inchiriate: Macara2buc, Utilaj demolari3buc, Automacara min16to, 2buc, Excavator4buc, Incarcator-frontal2mc4buc, Autobasculante5 la 20to, 10buc, Autocarosate
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer