Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea si extinderea statiei de epurare Zalau


Anunt de participare (utilitati) numarul 72964/03.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania de Apa Somes S.A.
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989 nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Punct(e) de contact: Pop Iuliana, Tel.+40264/591.444, Email: [email protected], Fax: +40264/592.619, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitarea si extinderea statiei de epurare Zalau
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: municipiul Zalau judetul Salaj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cuprinde: Proiectare si executie lucrari pentru organizarea de santier si investitia de baza (constructii si instalatii ), obtinerea avizelor necesare Autorizatiilor de demolare/construire, realizarea lucrarilor de constructii si instalatii, etc, testare si punere in functiune, mentinerea statiei in functiune pentru conformare la parametrii reglementati, pregatirea personalului de exploatare; Descriere succinta: Tratare primara, secundara, tertiara ape uzate, tratarea namolului, valorificarea biogazului, ingrosarea si deshidratarea namolurilor;dezafectare si demolare structuri vechi, constructii si instalatii noi;testare, mentinerea statiei in regim de exploatare conform Listelor de Garantii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71320000-7 - Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare si executie lucrari de reabilitare si extinderea a statiei de epurare, 85.000 P.E., in conditiile Caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 174, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
33 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 81.740 Euro. Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului, exclusiv TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Coeziune 74, 0%, Buget de stat 11, 3%, Buget local 1, 9%, Op.Reg.12, 8% , moneda contractului - Lei, moneda platilor - Lei , conform Contractului de finantare POS Mediu.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Informatii generale despre ofertant, Date despre asociati/subcontractantii, Imputernicirea notariala privind autorizarea semnaturii, Trecutul litigios, Cazierul judiciar, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, Certificatul constatator de la Registrul Comertului, Certificatul de atestare fiscala, Certificat pentru plata CAS ( dupa caz) , Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, Certificatul de inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri cumulata pe ultimii 3 ani(2005, 20062007), min.12.261.000 euro, Declaratie privind cifra de afaceri si profitul, Media profitului operational pe 2005, 2006, 2007 pozitiva, Identificarea financiara, Scrisoare de bonitate bancara si informatii despre accesul la lichiditati, credite/alte mijloace financiare de 1.400.000 euro pentru o perioada de 6 luni pentru proiectul propus, independent de angajamentele pentru alte contracte, Declaratia financiara recapitulativa, Bilanturile contabile, Contul de profit si pierdere, toate anexele la 31.12.2005, 31.12.2006, 31.12.2007, vizate DGFP, Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz, 31.12.2005, 31.12.2006, 31.12.2007.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificatele ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001sau echivalent, ISO 18001 sau echivalent.Sistemul de Asigurare al calitatii, Experienta: 1) Executie lucrari: Experienta in lucrari de constructii finalizate in ultimii 5 ani-cel putin 1 contract de lucrari finalizat a carui valoare sa fie de cel putin 2.450.000 Euro, de natura si complexitate similara si in concordanta cu CPV indicat pentru o statie de epurare cu o capacitate de cel putin 25.500 populatie echivalenta, incluzand tratare primara, secundata, tertiara, tratarea namolurilor, ingrosarea si deshidratarea namolurilor, valorificarea biogazului, Certificate de receptie finala, 2) Proiectare: experienta de minimum 3 ani in servicii pentru proiectarea statiilor de epurare, statii executate si puse in functiune, certificate de receptie finala semnate de Beneficiar, Inginer si Antreprenor. Cel putin 1 contract de servicii de natura si complexitatea documentatiei de atribuire si CPV indicat, minimum 25.500 populatie echivalenta incluzand tratare primara, secundata, tertiara, tratarea namolurilor, ingrosarea si deshidratarea namolurilor, valorificarea biogazului, certificate de receptie finala a lucrarilor, semnate de Beneficiar, Inginer si Antreprenor si executate in baza acestor proiecte.Personalul contractorului va indeplini cerintele minime oblicatorii din Fisa de date a achizitiei, insotite de CV, diplome, atestate, autorizari profesionale de specialitate, Declaratii de exclusivitate si disponibilitate.Lista echipamentelor si utilajelor pentru indeplinirea contractului conform cerintelor minime obligatorii din Fisa de date a achizitiei;Declaratia privind partea/partile indeplinite de asociati/subantreprenori, Acordul sau scrisoare preliminara de asociere, Alte cerinte specifice de calificare: Declaratia privind respectarea legalitatii, Declaratia angajament de sustinere (dupa caz), Formularul de contract de lucrari, toate Conditiile de contract, Anexa la oferta, Sanatate si protectia muncii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
INV 46-2009-IP
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S221-269710 din 16.11.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.05.2009 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 400 RON
Conditii si modalitate de plata: Casieria Companiei de Apa SOMES sau OP vizat de banca in contul RO28RNCB0106000767440001 BCR Cluj;
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.05.2009 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
165zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.05.2009 12:00
Locul: Sala de consiliu, sediul administrativ central, etajul 1, Compania de Apa SOMES, Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti legali sau delegatii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferta, Reprezentantii Organismului Intermediar POS Mediu.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect prioritar strategic privind Programul Operational Sectorial pentru infrastructura de mediu ( POS Mediu) cu finantare preponderenta din Fonduri de Coeziune Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata din judetele Cluj/Salaj - imbunatatirea sistemelor de alimentare cu apa, canalizare si epurare in zona Cluj-Salaj
VI.3) Alte informatii
Programul Companiei : Luni - Joi: orele 8, 00 la 15, 00, Vineri: orele 8, 00 la 12, 00 -Data vizitarii amplasamentului: Data vizitarii amplasamentului :23.03.2009, orele 11, 00, Intalnirea va fi la sediul Sucursalei Zalau a Companiei de Apa SOMES S.A., adresa: Bdul Mihai Viteazu, nr. 23/A, municipiul Zalau, judetul Salaj., Data limita de primire a solicitarilor de clarificari :9 zile inainte de data limita de depunere a ofertei, Data limita de transmitere a raspunsului la clarificari :6 zile inainte de data limita de depunere a ofertei. Fisa de date a achizitiei este publicata in Anexa (vezi profilul cumparatorului : www.e-licitatie.ro)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021-310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj
Adresa postala: P-ta Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-431057, Fax: 0264-593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC Compania de Apa Somes SA - Oficiul Juridic
Adresa postala: B-dul 21 Decembrie 1989, nr. 79, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400604, Romania, Tel.0264/591.444, Email: [email protected], Fax: 0264/592.619
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.03.2009 13:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer