Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - reabilitarea si extinderea sursei de alimentare cu apa, a retelelor de apa in localitatea Ostra, judetul Suceava


Anunt de participare numarul 91912/07.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA OSTRA
Adresa postala: Com. Ostra, Strada Principala, nr. 42, Localitatea: Ostra, Cod postal: 727400, Romania, Punct(e) de contact: Sorin Gherman, Tel.0230575268, Email: [email protected], Fax: 0230575418, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
reabilitarea si extinderea sursei de alimentare cu apa, a retelelor de apa in localitatea Ostra, judetul Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Localitatea Ostra judetul Suceava.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de lucrari pentru obiectivul de investitii Reabilitare si extindere sursa de alimentare cu apa si a retelelor de apa, in localitatea Ostra, judetul Suceava.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sdarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 456, 720RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 55000 lei RON. Garantia de buna executie egala cu 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat, H.G.R. 577/1997
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.4. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice in original sau copie legalizata;5. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie in original sau copie legalizata;6. Cazier judiciar/certificat echivalent pentru persoane juridice straine;
7.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pentru persoane juridice romane in original sau copie legalizata, sau Autorizatie de functionare pentru persoane fizice romane in original sau copie legalizata;
8. Certificat de inregistrare eliberat de ORC;9.Persoane juridice /fizice straine, Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privind cifra de afaceri - Fisa de Informatii generale;2.Bilantul contabil - Bilantul contabil la 31 decembrie 2006, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara;Bilantul contabil la 31 decembrie 2007, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara; Bilantul contabil la 31 decembrie 2008, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara;
3. Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii sau accesului la resurse reale, negrevate de datorii, pentru a finanta o parte a proiectului, in cuantum de 15% din valoarea estimata a contractului. Confirmarea se va face sub forma unui document emis de o banca /institutie financiara, sub forma unei scrisori de confort/dovada constituire de depozit colateral pentru contractul care face obiectul achizitiei neconditionat pentru deschiderea unui acreditiv/linie credit existenta pentru activitate acurenta.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) va fi de minim 10000000 lei RON;2.Scrisoare de confort/contract constituire depozit in valoare de 818500 lei RON valabila 90 de zile de la data deschiderii ofertelor pentru obiectivul de investitii Reabilitare si extindere sursa de alimentare cu apa si a retelelor de apa, in localitatea Ostra, judetul Suceava.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privind resursele umane si structura managementului - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere; - Informatii privind asigurarea cu personal de specialitate ce poate fi disponibilizat pentru executie proiectului;
- Curriculum Vitae;
2.Informatii privind dotarile specifice - Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari si Lista cuprinzand echipamentele tehnice;
3. Declaratie pe proprie raspundere din care sa reasa ca ofertantul nuare utilajele declarate angrenate in alte contracte;4.Informatii privind subcontractantii;5.Informatii privind asocierea;
6.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - Declaratie privind lista principalelor lucrari finalizate in ultimii 5 ani;
7. Experienta similara - Experienta similara pentru contracte de executie de lucrari similare, executate si finalizate in decursul ultimilor 5 ani;
8.Standarde de asigurare a calitatii -certificat pentru sistemul calitatii, aplicat pe baza standardelor SR EN ISO seria 9001 sau echivalent;9.Standarde de protectie a mediului - Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent;10. Standarde pentru sistemul de management al securitatii si sanatatii ocupationale -certificarea sistemului pentru managementul sanatatii si securitatii in munca - OHSAS 18001 sau echivalent;
11.Istoricul litigiilor;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Operatorul economic trebuie sa faca dovada personalului de specialitate pentru conducerea executiei lucrarilor, dupa cum urmeaza: - sef de santier, studii superioare constructii hidrotehnice, 5 ani experienta in derularea unor proiecte similare;
- responsabil tehnic in domeniul constructii edilitare si de gospodarire comunala - domeniul IX - cu atestat valabil la data deschiderii ofertelor si cu experienta de cel putin 5 ani de la data atestarii in derularea unor proiecte similare ca natura, marime si complexitate;
- responsabil tehnic in domeniul constructii civile, industriale, agrozootehnice - domeniul I - absolvent cu diploma de licenta, experienta de cel putin 5 ani de la data atestarii in derularea unor proiecte similare ca natura, marime si complexitate;
- responsabil tehnic cu sudura - autorizat ISCIR;
- responsabil cu supravegherea lucrarilor - autorizat ISCIR;
- responsabil cu protectia muncii, sanataea muncii si PSI;
- minim un specialist studii superioare in domeniul constructii civile, industriale si agricole;
- minimun specialist studii superioare in domeniul constructii hidrotehnice;
- sudori autorizati in polietilena minim 2;
- sudori autorizati in otel minim 2;2. Operatorul economic trebuie sa faca dovada detinerii urmatoarelor utilaje: - excavator;
- buldozer;
- automacara e.t.c.;
- aparate de sudura PEHD si otel;3.Ofertantii vor face dovada finalizarii in ultimii 5 ani a cel putin 2 (doua) contracte de executie de lucrari similare a caror valoare insumata sa fie cel putin egala cu 2728300 lei RON fara T.V.A.Se vor prezenta: - Copie dupa contractul de lucrari; - Copie dupa procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor; - Recomandare din partea beneficiarului vizata de Inspectoratul de Stat in Constructii;4.Perioada de garantie acordata lucrarii - minim 24 luni de la receptia la terminarea lucrarilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.12.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.12.2009 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.12.2009 13:00
Locul: La sediul Primariei comunei Ostra, judetul Suceava.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si cate un reprezentant imputernicit din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Raspunsurile la clarificari vor fi publicate in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Sector 3, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 0230 214 948, Fax: (+4) 0230 214 874
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Suceava, Sectia comerciala, de contencios administrativ si fiscala
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.(+4) 0230 214 948, Fax: (+4) 0230 214 874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de integrare europeana si achizitii publice
Adresa postala: Str. Principala nr. 42, Localitatea: Ostra, Cod postal: 727400, Romania, Tel.0230.575.268, Fax: 0230.575.418
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.12.2009 14:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer