Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - „Reabilitarea si inchiderea Depozitelor de Deseuri urbane neconforme, din judetul Giurgiu"


Anunt de participare numarul 99427/06.05.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL GIURGIU
Adresa postala:  str. Bucuresti, nr.10, Localitatea:  Giurgiu, Cod postal:  080045, Romania, Punct(e) de contact:  Pana Lidia, Tel. 0246 215685, In atentia:  Dragomir Florentina, Email:  [email protected], Fax:  0246 212434, Adresa internet (URL):  www.cjgiurgiu.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
„Reabilitarea si inchiderea Depozitelor de Deseuri urbane neconforme, din judetul Giurgiu"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Judetul Giurgiu
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea si inchiderea Depozitelor de Deseuri urbane neconforme, din judetul Giurgiu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45112360-6-Lucrari de reabilitare a terenului (Rev.2)
45222110-3-Lucrari de constructii de rampe de deseuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini si listelor de cantitati
Valoarea estimata fara TVA: 22, 531, 258.1RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 450 000 si garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul operational Sectorial Mediu 2007-2013 - CCI 2007RO161PR011 NR. DE INREGISTRARE IN SMIS-CSNR 13864, Proiect "Sistem de management integrat al deseurilor solide in judetul Giurgiu"
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere cu obligatie de legalizare ?cazul ofertei castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Documentatiei de atribuire:
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 180 si 181 din OUG 34/ 2006
Declaratiiprivind inexistenta starii de faliment a operatorului economic.
Persoane juridice romane:
Certificatului de atestare fiscal privind plata obligatiilor la bugetul de statCertificat fiscal privind impozitele si taxele locale
Persoane juridice straine:
Certificatele sus-mentionate (sau documente echivalente) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.
Certificat pentru plata CAS si Cazier fiscal al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
Persoane juridice romane:
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Cazier judiciar pentru administrator/i/?uternicit
Persoane juridicestraine:
Documente care dovedesc o forma de ?egistrare;
Cazier judiciar pentru administrator/i/?uternicit,
Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Documentatiei de atribuire:
Bilanturile contabile la 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) in valoare de minim 45 000 000 lei (echivalentul a 10 671 093, 19 euro);Profit pe anul 2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform Documentatiei de atribuire:
Declaratie privind principalele lucrari similare executate ?ultimii 5 ani.
Experienta similara - Copii contracte, recomandari si alte documente care sa ateste finalizarea contractului
Declaratie privind contractele aflate in derulare sau finalizate in ultimii 5 ani, avand ca obiect executia de lucrari pe teritoriul Romaniei
O lista cu expertii cheie propusi pentru implementarea proiectului
Curriculum vitae pentru fiecare expert cheieDeclaratie de disponibilitate
Copii ale diplomelor de studii si ale certificatelor profesionale obtinute si mentionate ?CV;
Copii ale certificatelor sau referintelor
Cerificatele doveditoare inclusiv legitimatiile vizate la zi pentru RTE si Inginer pentru asigurarea calitatii;Informatii privind subcontractanti/asociatii; acord asociere, acord subcontractare(daca este cazul)
Standarde de asigurarea calitatii: Sistemele de Management al Calitatii, Mediului si Sanatatii si Securitatii Ocupationale
Declaratie privind Protectia mediului
Declaratie privindrespectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca
Informatii privind laboratoare de incercare autorizate atestate gradul II
Declaratie privind asigurarile
Declaratiereferitoare la istoricul litigiilor din ultimii 5 ani
Declaratie de aceptare a conditiilor contractuale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Experienta similara: minimum 2 contracte finalizate pentru inchidere depozit urban de deseuri menajere/inchidere celule sau depozit de ecologic de deseuri menajere ?valoare cumulata de minim 10.000.000, 00 lei fara T.V.A si minim 2 contracte finalizate pentru servicii de proiectare inchidere depozite urbane de deseuri menajere.- Experti cheie: 1 Manager de Proiect – calificare/diploma de Manager de Proiect; experienta de Manager de Proiect/Coordonator/Team Leader in minim 2 contracte de lucrari finalizate, dintre care cel putin unul in domeniul managementului deseurilor;1 Responsabil Tehnic cu Executia – autorizatie MDRL; experienta de Responsabil Tehnic cu Executia in minim 2 contracte de lucrari finalizate, dintre care cel putin unul pentru inchidere depozit urban de deseuri menajere /inchidere celule sau depozit ecologic de deseuri;1 Inginer pentru asigurarea calitatii – diploma de auditor in domeniul managementului calitatii; experienta pe aceeasi pozitie in minim 2 proiecte finalizate, de complexitate similara;1 Inginer proiectant; experienta in minim 2 contracte de lucrari finalizate, dintre care cel putin unul pentru inchidere depozit urbande deseuri menajere; 1 inginer drumuri; experienta in minim 2 contracte de lucrari finalizate.- Dotarile specifice: Excavatoare- 4 buc; miniexcavator pentru spatii inguste–1 buc. ;Cilindru compactor min 10 tone–2 buc.;Incarcator frontal–2 buc;Echipament forare verticala–1 buc.;Autogreder–1 buc.;Buldozer–3 buc.;Autobetoniere-1buc.;Autobasculante–10 buc.;Autoutilitare–2 buc.;Echipamente de ridicare pentru montaj–minim 500 kg–2 buc;Echipamente pentru sudarea materialelor geosintetice–2 buc;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.06.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.06.2010 10:00
Locul: Consiliul Judetean Giurgiu, str. Bucuresti nr.10, etj.II, camera 207
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ?uterniciti ai ofertantilor (maxim 2 reprezentanti din partea fiecarui ofertant)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul operational Sectorial Mediu 2007-2013 - CCI 2007RO161PR011 NR. DE INREGISTRARE IN SMIS-CSNR 13864 - Proiectul Sistem de management integrat al deseurilor solide ?judetul Giurgiu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
?treaga Documentatie de atribuire este atasata prezentului anunt de participare in conformitate cu art. 40 alin (1) din OUG 34/2006, cumodificarile si completarile ulterioare si autoritatea contractanta are obligatia de a atasa in SEAP orice modificare sau clarificare adusa la Documentatia de atribuire, operatorii economici vor lua toate masurile pentru a intra in posesia acestor documente.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Giurgiu
Adresa postala:  str. Portului, nr.13, Localitatea:  Giurgiu, Cod postal:  080015, Romania, Tel. 0246 212725, Email:  [email protected], Fax:  0246 211792
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care aceasta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia juridica si administratie publica locala din cadrul Consiliului Judetean Giurgiu
Adresa postala:  str. Bucuresti, nr.10, Localitatea:  Giurgiu, Cod postal:  080045, Romania, Tel. 0372 462622, Email:  [email protected], Fax:  0246 212434, Adresa internet (URL):  www.cjgiurgiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.05.2010 20:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer