Licitatie Publica - REABILITAREA si MODERNIZAREA BLOCULUI NR. 7 de 315 MW din CENTRALA TERMOELECTRICA ISALNITA
Anunt de participare (utilitati) numarul 221/18.01.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Adresa postala: CALEA UNIRII NR. 147, Localitatea: Craiova, Cod postal: 3537, Romania, Punct(e) de contact: BIROU COMERT EXTERIOR, Tel.40 351 403760, In atentia: TRAIAN LUBA, Email: [email protected], Fax: 40 251 594837, Adresa internet (URL): www.cencraiova.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Adresa postala: str. Mihai Viteazu, nr. 101, Localitatea: Isalnita, Cod postal: 207340, Romania, Punct(e) de contact: Birou Comert Exterior, Tel.40 351 403 760, In atentia: Traian Luba, Email: [email protected], Fax: 40 251 487 248, Adresa internet (URL): www.cencraiova.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Adresa postala: str. Mihai Viteazu, nr. 101, Localitatea: Isalnita, Cod postal: 207340, Romania, Punct(e) de contact: Birou Comert Exterior, Tel.40 351 403 760, In atentia: Traian Luba, Email: [email protected], Fax: 40 251 487 248, Adresa internet (URL): www.cencraiova.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Adresa postala: str. Unirii, nr. 147, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Punct(e) de contact: Registratura CEN Craiova, Tel.40 251 407 635, Email: [email protected], Fax: 40 251 487 248, Adresa internet (URL): www.cencraiova.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
REABILITAREA si MODERNIZAREA BLOCULUI NR. 7 de 315 MW din CENTRALA TERMOELECTRICA ISALNITA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: BLOC 7 - CENTRALA TERMOELECTRICA ISALNITA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare si modernizare cazane, turbina aferente bloc cu imbunatatiri randamente, reducere consumuri specifice; Modernizare sistem comanda, reglaj, protectie cu indeplinire cerinte UCTE; Sistem desulfurare gaze ardere pentru respectare norme europene de protectie mediu
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45251100-2 - Lucrari de constructii de centrale electrice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrare completa - "Proiect la cheie"
Valoarea estimata fara TVA: 210, 000, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 2.500.000 EUR;Garantie de buna executie: 10% din pretul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Imprumuturi extrene pentru finantarea obiectivului la care se adauga si prima de asigurare, conform HGR 1369/2004 completata si modificata de HGR 1392/2005 si HGR 624/2005
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata a grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la Art. 180 si 181 din OUG 34/2006.Certificate de inregistrare la Registrul Comertului. Obiectul de activitate. Certificate constatatoare privind plata impozitelor catre stat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: minim 500000000 EUR. Bilant contabil incheiat la 31.12.2006. Raportari anuale publicate in ultimii 3 ani. Lichiditate generala medie din ultimii 3 ani: 100% cu tendinta crescatoare. Auditul financiar emis de persoane autorizate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Certificari de buna executie a respectivelor lucrari. Declaratie privind dotarile tehnice. Informatii privind personalul tehnic de specialitate. Lista subcontractantilor. Certificat conform standardelor ISO 9001/2000. Certificat conform standardelor ISO 14001/2004.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.03.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 2520 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la casieria CEN Craiova sau ordin de plata.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.03.2007 12:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Engleza
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.03.2007 13:00
Locul: Sala de licitatii a CEN Craiova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel, Sectia Contecios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu, nr. 38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.40 21 310 46 41, Fax: 40 21 310 46 42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al CEN Craiova
Adresa postala: str. Unirii, nr. 147, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Tel.40 251 407 665, Fax: 40 251 487 248, Adresa internet (URL): www.cencraiova.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.01.2007 13:36