Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea si modernizarea cladirilor A si B, Sala de Sport aferente Colegiului National Ioan Slavici din cadrul proiectului ,,Reabilitarea si modernizarea Colegiului National Ioan Slavici din municipiul Satu Mare"


Anunt de participare numarul 105861/12.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Satu Mare
Adresa postala:  P-ta 25 Octombrie nr.1, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440026, Romania, Punct(e) de contact:  Andrea Koncz, Tel. 0261 807 564, 0261 807517, Email:  [email protected], Fax:  0261 710760, 0261 807510, Adresa internet (URL):  http: //www.satu-mare.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea si modernizarea cladirilor A si B, Sala de Sport aferente Colegiului National Ioan Slavici din cadrul proiectului , ,Reabilitarea si modernizarea Colegiului National Ioan Slavici din municipiul Satu Mare"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Colegiului National Ioan Slavici din municipiul Satu Mare
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea si modernizarea cladirilor A si B, Sala de Sport aferente Colegiului National Ioan Slavici
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45214200-2 - Lucrari de constructii de institutii scolare (Rev.2)
45300000-0-Lucrari de instalatii pentru cladiri (Rev.2)
45310000-3-Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
45332000-3-Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
45343100-4-Lucrari de ignifugare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 464, 509RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
66 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: 50.000 lei; garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului de executie fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale prin POR 2007-2013 si Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 actualizata; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 actualizata; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local si bugetul de stat; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri pe ultimii 2 ani (cumulat) respectiv 2008 si 2009 in domeniul de activitate aferent obiectului contractului (lucrari constructii si/sau instalatii) sa fie de cel putin 16.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara (lucrari deconstructii cladiri sau lucrari de reabilitare cladiri, executate in ultimii 5 ani, in valoare cumulata de minim 8.000.000 lei); Resurse tehnice (o statie pentru prepararea betoanelor, min 2 autobetoniere, min 2 autobasculante, min un buldozer, min un excavator, schela metalica tubulara de 2400 mp, laborator de grad II pentru constructii civile); Resurse umane (un responsabil tehnic cu executia atestat in constructii civile domeniu I si un inginer constructor specialist/expert executant lucrari in consolidare/restaurare structuri istorice); Atestat ANRE tip B; Atestat/autorizatie pt. executarea lucrarilor de ignifugare a materialelor combustibile; ISO 9001/2000 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.09.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2010 10:30
Locul: Primaria municipiului Satu Mare, P-ta 25 Octombrie nr.1, Sala de licitatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor cu imputernicire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007-2013 Axa 3 DMI 3.4 "Reabilitarea, modernizarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua"
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Intrucat atasarea documentatiei de atribuire in SEAP nu este posibila din motive tehnice (contine fisiere care depasesc dimensiunea max. de 5MB/fisier), documentatia de atribuire se poate obtine de la sediul Primariei municipiului Satu Mare, cam.36.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Sectorul 3, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 3104641, Email:  [email protected], Fax:  021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Satu Mare
Adresa postala:  Str. Mihai Viteazu nr. 8, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440037, Romania, Tel. 0261 716375, 0261 713650, Email:  [email protected], Fax:  0261 710501, 0261 713760
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Satu Mare
Adresa postala:  P-ta 25 Octombrie nr. 1, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440026, Romania, Tel. 0261 807542, Email:  [email protected], Fax:  0261 807510, Adresa internet (URL):  www.satu-mare.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.08.2010 14:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer