Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea si modernizarea de drumuri judetene, Tronsonul DJ 228:DN22C ( Nazarcea) DN2A (Ovidiu)


Anunt de participare numarul 92081/10.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL CONSTANTA
Adresa postala: BD.TOMIS 51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Punct(e) de contact: MIHAELA LUNGU, Tel.0241708413, Email: [email protected], Fax: 0241708411, Adresa internet (URL): www.cjc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea si modernizarea de drumuri judetene, Tronsonul DJ 228: DN22C ( Nazarcea) DN2A (Ovidiu)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Judetul ConstantaTronsonul DJ 228: DN22C(Nazarcea) DN2A (Ovidiu
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea si modernizarea de drumuri judetene, Tronsonul DJ 228: DN22C ( Nazarcea) DN2A (Ovidiu) .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cerintelor din documentatia de atribuire si caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 36, 803, 697RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GP in cuantum de 700.000 lei prin virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii.Garantia de buna executie a contractului in cuantum de 5 % din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale - FEDR- Programul Operational Regional 2007-2013, Axa Prioritara 2, Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale, Domeniul major de interventie 2.1.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Etapa I - Selectia candidatilor
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Certificate de atestare privind achitarea taxelor si impozitelor la bugetul de stat si local, valabile la data depunerii candidaturii in original sau copie legalizata; certificat constator emis de ORC valabil la data depunerii candidaturii, in original sau copie legalizata;certificat de inregistrare ORC, in copie;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Etapa I - selectia candidatiilor
Bilant contabil si contul de profit si pierderi pe ultimii 3 ani: 2006, 2007 si 2008Fisa de informatii generale;
Sustinerea financiara a lucrarii.Rezultat financiar al candidatului trebuie sa fie pozitiv pe fiecare din ultimii 3 ani 2006, 2007, 2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)Se solicita ca cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani , sa fie de de minim 35.000.000 lei.b)Declaratie bancara, in original, ca dispune sau are acces la lichiditati, linii de credit sau la alte instrumente financiare in valoare de minim 10%din valoarea estimata a contractului (sau echivalent)pentru o perioada de 6 luni.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu principale lucrari din ultimii 5 ani
Fiecare fisa de experineta similara se va demonstra prin : copie contract de lucrari, copie legalizata dupa procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor (sau receptia finala) si recomandarea in original sau copie legalizatadin partea beneficiarului/certificate constatatoare conform HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .
declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, mijloacele de transport, baze de productie, laboratoare, alte mijloace fixe de care poate dispune pentru indeplinirea contractului, precum si dovada detinerii acestora. Pentru toate echipamentele , utilajele , instalatiile, mij. de transport se vor prezentarapoarte de inspectie ale acestora, in valabilitate, emise de organismele abiliate , inspectii tehnice periodice, licente de transport, asigurari, etc.De asemenea se solicita laborator autorizat grad II, statie de mixtura asfaltica (fixa sau mobila) pt punerea in opera a mixturii asfaltice, statie de betoane cu rapoarte de inspectie si autorizatii de mediu in valabilitate, in copie legalizata.
declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului precum si persoanele responsabile de indeplinirea contractului de lucrari.CV-urile presonalului cheie pt indeplinirea contractului: Se solicita urmatorul personal cheie: -Responsabil de lucrare( Coordonator de lucrare)-Sef de santier, Responsabil RTE cu atestat profesional valabil eliberat de institutiile abiliate in domeniul lucrarilor de drumuri si poduri, responsabil CQ privind controlul calitatii, cel putin 2 specialisti, specilaitatea drumuri si poduri , ingine/subinginer,
Implementarea standardelor ISO 9001, 14001 si OHSAS 18001 sau echivalent, in valabilitate. Nu se admit operatori in curs de certificare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara trebuie sa fie de minim 36.000.000 lei fara TVA; valoarea poate fi demonstrata prin mai multe contracte/lucrari executate (finalizate si receptionate) in ultimii 5 ani.Pentru fiecare expert cheie propus, candidatul va prezenta urmatoarele documente suport: a.pentru pregatirea profesionala: diplome, certificate de atestare profesionala, autorizarib.pentru experienta profesionala generala : extras cartea de munca in copie/contract individual de munca/alta forma legala de colaborare.c.pentru experienta profesionala specifica: adeverinte/certificate/referinte/recomandari /extras din fisa postului/eliberate de angajatorul mentionat in CV, pentru proiectele/contractele care demonstreaza experienta profesionala specifica indicata in CV.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa accelerata
Natura exceptionala a situatiei economice actuale precum si prevederile Ordinului ANRMAp nr.51 din 2009 si termenele de implementare ale proiectului
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
Criterii de selectie: exp.similara, cifra de afaceri, resurse umanse si sustinerea financiara a candidatilor conform - prezentate la pct.6 - Metodologie de punctare din Fisa de date a achizitiei.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.12.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.12.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.12.2009 13:00
Locul: Consiliul judetean Constanta, bd. Tomis nr.51, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri structurale - FEDR - Programul Operational Regional 2007-2013, Axa Prioritara 2, Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale, Domeniul major de interventie 2.1.Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane inclusiv constructia/reabilitarea soselelor de centura.
VI.3) Alte informatii
Avand in vedere dimensiunile mari ale fisierele continand proiectul tehnic si detaliile de executie , din motive tehnice au fost atasate numai o parte din fisiere la prezentul anunt de participare. Restul fisierelor sunt disponibile in mod gratuit si pot fi ridicate de la sediul autoritatii contractante sau transmise prin posta potetialilor operatori economici, acestia achitand doar costul aferent transportului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea deApel Constanta
Adresa postala: Str. Traian nr.23, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241/616.003, Fax: 0241/616.003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in cel mult 10 zile de la luarea la cunostinta a actului pe care contestatorul il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii, Consiliul Judetean Constanta
Adresa postala: Bd. Tomis nr.51, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Tel.0241/488.413, Email: [email protected], Fax: 0241/488.411, Adresa internet (URL): www.cjc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.12.2009 09:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer