Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea si modernizarea drumului comunal Geaca-Legii-Petea, comuna Geaca, judetul Cluj


Anunt de participare numarul 17086/01.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GEACA (PRIMARIA COMUNEI GEACA)
Adresa postala: STR. PRINCIPALA NR.183, Localitatea: Geaca, Cod postal: 407300, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Geaca, Tel.0264-287401, In atentia: IOAN HASMASAN, Email: [email protected], Fax: 0264-287406, Adresa internet (URL): http: //www.primariageaca.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea si modernizarea drumului comunal Geaca-Legii-Petea, comuna Geaca, judetul Cluj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Geaca, judetul Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitare si modernizare drum comunal 30 Geaca-Legii-Petea, comuna Geaca, judetul Cluj
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.1)
74200000-1-Servicii de arhitectura, de inginerie, de constructii si servicii conexe de consultanta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
4, 5 km
Valoarea estimata fara TVA: 2, 682, 941RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Ofertantul trebuie sa depuna o garantie de participare la licitatie dupa cum urmeaza: Lot.1-Servicii de proiectare-1600RON, Lot.2-Executie lucrari-38400RON, Total valoare loturi-40000RON.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
In conformitate cu programul SAPARD.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici se pot asocia pentru depunerea unei oferte comune (art.44, OUG 34). Daca subcontracteaza, vor aproba partile subcontractante si potentialii subcontractanti.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorii economici trebuie sa detina: Certificat de inregistrare si Certificat constatator emis de ORC, nu mai vechi de 30 zile calendaristice (forma completa);Autorizatie de functionare/altele echivalente.Statutul si contractul de societate, actele aditionale, statutul si contractul de societate;Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in "Lista Neagra" a APDRP publicata pe www.sapard.ro si pe www.apdrp.ro;Valoarea Lot.1-Proiectare trebuie sa fie maxim 4% din valoarea Lot.2-Lucrari.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani va fi de cel putin 2 ori valoarea ofertei prezentate;Profitul net conform ultimului bilant contabil anual audiat sa fie pozitiv;Lichiditatea generala sa fie mai mare de 100%.Solvabilitatea patrimoniala sa fie mai mare de 30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru societati mixte/consortii/asocieri trebuie ca cel putin un membru sa fi realizat cel putin 3 lucrari similare in ultimii 5 ani.Echipamentul din dotare sa fie considerat ca satisfacator pentru a asigura implementarea proiectului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.06.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 1500 RON
Conditii si modalitate de plata: Depunere la casierie a costului documentatiei sau prin fila CEC avalizata de banca.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.07.2007 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.07.2007 14:00
Locul: Sediul Consiliului Local al comunei Geaca, judetul Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant poate participa la deschiderea ofertelor in baza art.33 alin.2 din H.G.nr.925/2006
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin SAPARD, masura 2.1-Dezvoltarea si imbunatatirea infrastructurii rurale, submasura "Drumuri in zonele rurale" in baza contractului de finantare C2.111561300191/11.08.2006 incheiat intre APDRP si Consiliul Local al comunei Geaca, judet Cluj.
VI.3) Alte informatii
O vizita pe teren va fi organizata in data de 18.06.2007, ora 12:00.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 1000043, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-310462
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Cluj-Napoca
Adresa postala: stefan cel Mare Nr.1, judet Cluj, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-596110, Fax: 0264-593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele sunt prevazute in OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Local Geaca
Adresa postala: Str. Principala Nr.183, judet Cluj, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 407300, Romania, Tel.0264-287406, Email: [email protected], Fax: 0264-287401, Adresa internet (URL): http: //www.primariageaca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.05.2007 16:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer