Licitatie Publica - Reabilitarea si modernizarea drumului judetean DJ 142C
Anunt de participare numarul 77307/14.05.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JudetulMures
Adresa postala: str. Primariei nr.2, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540026, Romania, Punct(e) de contact: Carmen Patran, Tel.0265-263211, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0265-268718, Adresa internet (URL): www.cjmures.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Consiliu Judetean Mures
Adresa postala: str. Primariei nr.2, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540026, Romania, Punct(e) de contact: Stan Sorin, etaj, 2 cam 121, interior 1273, Tel.0265263211, Email: [email protected], Fax: 0372651272, Adresa internet (URL): www.cjmures.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Consiliujudetean Mures
Adresa postala: str. Primariei nr.2, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540026, Romania, Punct(e) de contact: Stan Sorin, etaj, 2 cam 121, interior 1273, Tel.0265263211, Email: [email protected], Fax: 0372651272, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea si modernizarea drumului judetean DJ 142C
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: localitatile Viisoara, Zagar si Coroisinmartin din judetul Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie de reabilitare drumuri si podete
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
45221111-3-Lucrari de constructii de poduri rutiere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de reabilitare drum pe o lungime de 20, 5 km cu platforma de 8 m si parte carosabila de 6 m, reamenajare santuri si rigole, lucrari de reabilitare poduri -7 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 18, 107, 461.31RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 300.000 lei, garantie de buna executie 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri de la REGIO, buget de stat, buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, certificate constatatoare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, Istoricul litigiilor, pers. juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare in tara de origine sau in care ofertantul este stabilit, respectiv certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva, Certificat constatator si de inregistrare emise de O.R.C., atestarea din punct de vedere profesional in lucrari de drumuri si poduri pt. pers. juridice/fizice romane; Pentru pers.juridice/fizice straine-documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident insotite de o traducere autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rezultatul exercitiilor financiare pe 3 ani (2006, 2007, 2008), vizate si inregistrate de organele competente, cifra de afaceri pe 3 ani (2006, 2007, 2008), dovada capacitatii financiare de sustinere a lucrarii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-ofertantul trebuie sa inregistreze profit, conform ultimului bilant contabil.- cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 50.000.000 lei.- dovada capacitatii financiare de sustinere a lucrarii in cuantum de minim 4.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, declaratie privind asigurarea cu utilaje, declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere cu CV-uri, atestate, declaratie privind conducerea propusa pentru executia lucrarii, lista cu personalul minim solicitat, responsabil tehnic cu executia, responsabil cu controlul calitatii si asigurarea calitatii, lista cu personalul calificat implicat in executia lucrarilor, declaratie privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca, certificat ISO 9001-2001 sau echivalent, acord de asociere sau de subcontractare, dupa caz.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-minim un contract finalizat in ultimii 5 ani de minim 6.400.000 lei, se va prezenta certificarea de buna executie, copie contract, declaratie de la partenerii de asociere pt. autenticitatea procentului de participare, proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor si cea finala (daca este cazul)-o statie de preparat mixturi asfaltice-10 autobasculante pentru transport mixturi asfaltice-1 matura mecanica-2 Utilaje pentru aplicarea emulsiei bituminoase-1 repartizator de asfalt-3 vibrocompactoare cu cilindru lis de cel putin 8 t-1 vibrocompactor cu pneuri de cel putin 8 t-2 autogredere-2 buldoexcavatoare-2 excavatoare-1 freza de asfalt-laborator de grad II, autorizat ISC.-subcontractare maxim 30% din lucrare-liderul de asociere minim 50% din lucrare.- 2 responsabili tehnici cu executia cu experienta de minim 5 ani;
- 1 responsabil cu controlul calitatii CQ cu minim 5 ani experienta- 1 responsabil cu asigurarea calitatii AQ cu minim 5 ani experienta- 1 inginer topograf cu minim 3 ani experienta- 3 ingineri drumuri si poduri, cu minim 5 ani experienta
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5987 din 8 mai 2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S60-086024 din 27.03.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.07.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.07.2009 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.07.2009 09:00
Locul: sediul autoritatii contractante, etaj 2, sala mica de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
ofertantii si imputernicitii acestora, invitati ai autoritatii contractante.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007-2013, Axa prioritara 2-"Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale", domeniul de interventie 2.1
VI.3) Alte informatii
Proiectul de contract este intocmit conform conditiilor din Ordinul nr. 915/465/415 din 25.03.2008 (FIDIC)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Mures
Adresa postala: str.Bolyai Farkas nr.30, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540067, Romania, Tel.0265-260323, Email: [email protected], Fax: 0265-267856, Adresa internet (URL): www.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliu National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data transmiterii comunicarii privind rezultatul aplicarii procedurii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Mures
Adresa postala: str.Primariei nr.2, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540026, Romania, Tel.02652-263211, Email: [email protected], Fax: 0265-268718, Adresa internet (URL): www.cjmures.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.05.2009 15:20