Licitatie Publica - Reabilitarea si modernizarea drumului judetean DJ208G,Km 30+238-57+251 Hanul Ancutei-Girov judetul Neamt
Anunt de participare numarul 125553/06.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Judetul Neamt
Adresa postala: Str. Alexandru Cel Bun Nr.27, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610004, Romania, Punct(e) de contact: Mihail POPESCU, Tel. 0233212890, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 0233211569, Adresa internet (URL): www.cjneamt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea si modernizarea drumului judetean DJ208G, Km 30+238-57+251 Hanul Ancutei-Girov judetul Neamt
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: DJ208G, Km 30+238-57+251 Hanul Ancutei-Girov judetul Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea si modernizarea drumului judetean DJ208G, Km 30+238-57+251 Hanul Ancutei-Girov judetul Neamt
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitarea si modernizarea drumului judetean DJ208G, Km 30+238-57+251 Hanul Ancutei-Girov judetul Neamt conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 22, 989, 216RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare in valoare de 115.000 lei si garantia de buna executie in valoare de 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri europene si buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, acte doveditoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si contributiile pentru asigurarile sociale de stat, Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (CUI) valabil la data depunerii ofertei in copie , Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, original, declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura, certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, prezentarea in cadrul documentelor de calificare a unei declaratii pe proprie raspundere ca nu se afla in situatia de a fi respins in baza art. 69^1 din OUG 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra medie de afaceri , pe ultimii 3 ani este de minim 44.000.000, 00 lei, bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) Se solicita prezentarea unui angajament bancar cu referire stricta la lucrarea supusa licitatiei, din care sa rezulte ca respectivul ofertant detine/beneficiaza, in cazul in care este declarat cistigator, in perioada derularii contractului de executie(maxim 16 luni), de: lichiditati, credite, linii de credit sau alte mijloace financiare a caror valoare este egala sau mai mare cu valoarea de 11.000.000 lei, independent de angajamentele pentru alte contracte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, . Se solicita indeplinirea in ultimii 5 ani , calculati fata de data depunerii ofertei a unui contract cu o valoare egala sau mai mare decat valoarea minima de 16.000.000 lei, exclusiv tva, de natura si complexitate similare cu a celui pentru care se oferteaza. Lista utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere, 1 responsabili tehnic cu executia-specializare constructii drumuri si poduri, 1 inginer constructor ?specializarea constructii drumuri si poduri, pentru functia sef de santier, minim 1 inginer constructor ?specializarea constructii drumuri si poduri , experienta in lucrari de drumuri si poduri, 1 responsabil CQ cu experienta in domeniul constructiilor de drumuri si poduri .1 responsabil privind Sanatatea si Securitatea Muncii; ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent, ISO 18001 sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-minim 1 statie de preparat mixturi asfaltice, mobila sau fixa, -autobasculante pentru transport mixturi asfalticepentru care se vor prezenta copii dupa cartea de identitate, certificat de inmatriculare ;
-autobasculante pentru transport materiale de constructiipentru care se vor prezenta copii dupa cartea de identitate, certificat de inmatriculare-autospeciala cu matura mecanica;autospeciala pentru aplicarea emulsiei bituminoase (gudronator);repartizator de asfalt ;vibrocompactor cu cilindru lis si tractiune integrala de cel putin 8 t;vibrocompactor cu cilindru lis pentru spatii inguste ;compactor cu pneuri de cel putin 12t , pompa de beton , macarale de minim 18 tone, transportoare de beton - pentru care se vor prezenta copii dupa cartea de identitate, certificat de inmatriculare , autogredere , buldoexcavator , buldozer , excavator , incarcator frontal , freza pentru imbracaminti rutiere , laborator de gradul II , autorizat ISC;Minim o statie de betoane fixa cu o productivitate de minim 40 mc/ora sau mobila cu o productivitate de minim 40mc/ora, cu raport de inspectie tehnica si autorizatie de mediu valabile sau prezentarea de contracte de furnizare betoane de ciment.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.08.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.08.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.08.2011 09:00
Locul: BRM Terminal Piatra Neamt, B-dul Decebal nr.35 , bloc I 4 parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti legali ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013 (POR 2007 - 2013); - Fondurile Structurale ale Uniunii Europene - Fondul European pentru Dezvoltare Regionala (FEDR)
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
Durata minima de executie a contractului este de 14 luni, durata maxima este de 16 luni.Eventualele acte aditionale se vor incheia conform OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Neamt
Adresa postala: str. alexandru cel bun nr.27, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610004, Romania, Tel. 0233212890, Fax: 0233211569
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.07.2011 09:17