Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea si modernizarea Gradinii Zoologice Slatina


Anunt de participare numarul 129768/06.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Slatina
Adresa postala:  Slatina, strada mihail Kogalnicenu nr.1, Localitatea:  Slatina, Cod postal:  230080, Romania, Punct(e) de contact:  DANIELA MOANTA, Tel. 0249/439377;407002, Email:  [email protected], Fax:  0249/431708;439336, Adresa internet (URL):  www.primariaslatina.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administrare publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea si modernizarea Gradinii Zoologice Slatina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Gradina Zoologica Slatina
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul acestui contract il reprezinta elaborarea proiectului tehnic si executarea lucrarilor de reabilitare si modernizare a gradinii zoologice din municipiul Slatina. Elaborarea proiectului tehnic si executarea lucrarilor au ca scop amenajare spatiilor expozitie animale, amenajare cladiri auxiliare, reabilitare utilitati, sistematizare cursuri apa, amenajare alei, amenajari exterioare gradinii zoologice. De asemenea va fi dotata cu mobilier urban. Ofertantul va elabora proiectul tehnic necesar executiei lucrarilor de reabilitare, va obtine toate avizele necesare eliberarii autorizatiei de construire, va verifica proiectul tehnic de catre un verificator de proiecte autorizat, va elabora documentatia pentru proiectul tehnic si detaliile de executie lista cu cantitatile de lucrari insotita de antemasuratoarea care a stat la baza stabilirii cantitatilor de lucrari. Ofertantul va executa lucrarile in baza proiectului tehnic elaborat si aprobat de autoritatea contractanta.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45212100-7-Lucrari de constructii de complexe pentru petrecerea timpului liber (Rev.2)
45236220-8-Lucrari de nivelare a gradinilor zoologice (Rev.2)
71220000-6-Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Programul - Implementarea si realizarea Proiectelor de Investitii in vederea atingerii standardelor necesare autorizarii Gradinilor Zoologice
Valoarea estimata fara TVA: 4, 331, 674.85RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare ? in suma de 43.500 lei. Garantia de buna executie 10% din valoarea fara TVA A contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
75% din bugetul de stat prin bugetul MMP;25% din buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.privind elig.privind neincadrarea in prevederile art.180, Decl. privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G.nr. 34/ 2006, Decl.privind calit.de partic.la proc., Certif.de partic.la licitatie cu oferta independenta, Decl.privind neincadrarea in sit.prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, : Certif.de sarcini fiscale, : Certif.constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale pentru sediul principal si pentru toate punctele de lucru declarate , Certificatului de atestare privind obligatiile la Fondul de mediu, Cazier fiscal al societatii, Cazier judiciar al societatii , Cazier judiciar al administratorului, Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Prezentare CUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea Fisei de informatii generale, Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010), Declaratie privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani. Nivelul indicatorului financiar ?lichiditate generala? calculat pentru anul 2010 sa fie cel putin 99%. Operatorul economic are obligatia de a da o declaratie pe proprie raspundere precum ca, in cazul in care va fi desemnat castigator al procedurii de achizitie publica, va incheia inainte de semnarea contractului, o asigurare ce va cuprinde toate riscurile ce ar putea apare privind lucrarile executate, utilajele, instalatiile de lucru, echipamentele, materialele pe stoc, personalul propriu si reprezentantii imputerniciti sa verifice, sa testeze sau sa receptioneze lucrarile precum si daunele sau prejudiciile aduse catre terte persoane fizice sau juridice. Asigurarea se va incheia, pentru toata durata de valabilitate a contractului, cu o agentie de asigurare. Contravaloarea primelor de asigurare va fi suportata de catre ofertant din capitolul ?Cheltuieli indirecte?. Ofertantul trebuie saprezinte unul sau mai multe documente edificatoare prin care se confirma accesul la facilitati de credit, sau orice alte mijloare financiare, in suma de cel putin 1.250.000, 00 lei pentru realizarea partiala a contractului, pe perioada realizarii contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie cel putin 8.660.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista a princi.servicii prestate in ultimii 3 ani, Indepl.de catre ofert. in ultimii 3 ani, dintr-un singur contracta unei experiente de reabilitare si lucrari cu obiect similar celui al achizitiei in speta in valoare de minim 130.000, 00 lei fara TVA, Lista lucrarilor exec.in ultimii 5 ani, Indeplinirea de catre ofertant, in ultimii 5 ani, dintr-un singur contract a unei experiente de reabilitare si lucrari cu obiect similar celui al achizitiei in speta in valoare de minim 4.200.000, 00lei fara TVA;Lista cuprinzand can.de utilaje si echip.tehnice de care dispune: Minim 3 autobasculante = 16 to.Minim 1 autobetoniera cu cap. de minim 9 mc fiecare, Minim 2 echip.tip buldoexcavator. minim 2 autogredere Ofertantul va prezenta o decl.pe propria raspundere ca in cazul in care va fi declarat castigatorul licitatiei isi va autoriza toate utilajele mai mari de 3, 5 to pe care la foloseste in derularea contractului pe intreaga durata de executie a lucrarii contractate in conformitate cu H.C.L.311/22.12.2010 anexat.Cerinta obligatorie: Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere ca in cazul in care va fi declarat castigatorul licitatiei va incheia un contract pentru depozitarea molozului si materialelor reziduale in halda municipiului.Va fi prezentata o declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani -Declaratie privind personalul specializat de care dispune operatorul economic in vederea indeplinirii contractului - prin care sa faca dovada caare capacitatea de a asigura desfasurarea activitatii in regim de continuitate si ca va asigura personal competent pentru desfasurarea activitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru asigurarea optima amanagementului contractului operatorul economic trebuie sa faca obligatoriudovada ca are la dispozitie, pe toata durata contractului, un personal de conducere de minim 12 specialisti, din care: minim 1 (un) inginer constructor, cu experienta in proiectare de minim 3 ani de zile - pentru functia de inginer proiectant;minim 1 (un) inginer constructor, pentru functia de manager de proiect;inim 1 (unu) inginer constructor? pentru functia deSef de Santier Drumuri.minim 1 (unu) inginer constructorpentru functia deSef de Santier Constructii Civile.minim 1 (unu) inginer constructor pentru functia deSef de Santier Instalatii.minim 1 (unu) inginer horticultor sau arhitect peisagist, ? pentru functia deSef de Santier Amenajari Peisagistice.minim1 (unu) atestat RTE (responsabil tehnic cu executia), - pentru functia de Responsabil Tehnic cu Executia;minim1 (unu) atestat RTE - pentru functia de Responsabil Tehnic cu Executia;minim1 (unu) atestat RTEpentru functia de Responsabil Tehnic cu Executia;minim 1 (un) absolvent studii superioare - pentru functia de manager calitate.Minim 1 (un) absolvent studii superioare ? pentru functia de manager mediu.Minim 1 (un) absolvent studii superioare de lunga durata, pentru functia de manager pe linie de securitatea si sanatatea muncii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
50%
50
Descriere: Componenta financiara
2.
Punctaj tehnic
20%
20
Descriere: Termen de realizare proiect
3.
Punctaj tehnic
15%
15
Descriere: Durata de executie a lucrarilor
4.
Punctaj tehnic
15%
15
Descriere: Garantia acordatalucrarilor
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
Pondere componenta tehnica: 50 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.09.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.09.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.09.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Nu se accepta oferte alternative. Documentatia de atribuire se poate descarca gratutit din sectiunea ?Documentatie si clarificari? a anuntului de participare publicat in SEAP. Mentionam ca toate raspunsurile la clarificarile solicitate, cat si alte modificari/completari ale documentatiei de atribuire vor fi publicate pe site-u www.e-licitatie.ro, in cadrul anuntului de participare, la sectiunea ?Documentatie si clarificari?.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiei
Adresa postala:  str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104642, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoanele vatamate pot sesiza CNSC in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic
Adresa postala:  str.Mihail Kogalniceanu, nr.1, Localitatea:  Slatina, Cod postal:  230080, Romania, Tel. 0249/407004
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2011 09:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer