Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITAREA SI MODERNIZAREA PARCULUI EXISTENT DIN ORASUL VISEU DE SUS, MARAMURES


Anunt de participare numarul 56187/19.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL VISEU DE SUS
Adresa postala: str. 22 Decembrie, nr.19, Maramures, Localitatea: Viseu de Sus, Cod postal: 435700, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Viseu de Sus, Tel.0262353488, 0262352880, In atentia: MARIAN RUS, Email: [email protected], Fax: 0262352990, Adresa internet (URL): www.primariaviseudesus.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITAREA SI MODERNIZAREA PARCULUI EXISTENT DIN ORASUL VISEU DE SUS, MARAMURES
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: parcul central al orasului Viseu de Sus
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform caietului de sarcini si a listelor de cantitati de lucrari.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.1)
02500000-9-Produse de pepiniera (Rev.1)
45111291-4-Lucrari de amenajare a terenului (Rev.1)
45112710-5-Lucrari de arhitectura peisagistica a spatiilor verzi (Rev.1)
45316100-6-Instalare de echipament de iluminare exterioara (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform listelor de cantitati de lucrari si a specificatiilor din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 535, 923RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
11 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 10000 lei. Scrisoare de garantie bancara conform formular anexa 5 (nu se accepta alta forma de garantie de participare).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul national de imbunatatire a calitatii mediului prin realizarea de spatii verzi in localitati. ADMINISTRATIA FONDULUI PENTRU MEDIU (HGR 482/2008)+ Buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract legalizat dupa atribuirea contractului pentru ofertantul castigator.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: prezentare formulare completate din: Anexa1. Cerinta obligatorie: prezentare formulare: Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale; Certificat de atestare fiscala. Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului, Autorizatie de functionare/altele echivalente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta informatii cu privire la:
- rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani in RON sau/si in Euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii referitoare la personalul/sau organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.
-informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere precum si ale persoanelor responsabile cu executia lucrarilor
-declaratie referitoare la efectivele medii anuale al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani- anexa2
-Lista principale lucrari in ultimii 5ani si valorile contractelor in RON si euro.
Formular cu subcontractantii si specializarea acestora. (formular-anexa nr.4)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.07.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: OP sau numerar la caseria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.07.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
11luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.07.2008 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicire eliberata de ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul national de imbunatatire a calitatii mediului prin realizarea de spatii verzi in localitati. ADMINISTRATIA FONDULUI PENTRU MEDIU (HGR 482/2008)+ Buget local.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bulevardul Dinicu Golescu, nr.38, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al Primariei orasului Viseu de Sus
Adresa postala: str. 22 Decembrie, nr.19, judetul Maramures, Localitatea: Viseu de Sus, Cod postal: 435700, Romania, Tel.0262-353488, Email: [email protected], Fax: 0262-352990, Adresa internet (URL): www.primariaviseu.info
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.06.2008 08:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer