Licitatie Publica - Reabilitarea si modernizarea sistemului de alimentare cu apa in comuna Comlosu mare - localitatile apartinatoare Comlosu Mare si Lunga
Anunt de participare numarul 76442/29.04.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA COMLOSU MARE
Adresa postala: COMLOSU MARE, 655, TIMIS, Localitatea: Comlosu Mare, Cod postal: 307120, Romania, Punct(e) de contact: VACARESCU FLORIN, Tel.0256 364114, In atentia: VACARESCU FLORIN, Email: [email protected], Fax: 0256 364114
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea si modernizarea sistemului de alimentare cu apa in comuna Comlosu mare - localitatile apartinatoare Comlosu Mare si Lunga
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comlosu Mare
Lunga
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Activitatea nr. 1 - proiectare, specificatii tehnice-conform caietului de sarcini
Activitatea nr. 2 - executie lucrari conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
65130000-3 - Exploatarea sistemului de alimentare cu apa (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
45232154-6-Lucrari de constructii de rezervoare ridicate de apa potabila (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 973, 517EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare - 12.500 euro ( 53630 lei la cursul info euro din luna martie 2009 - 1 euro = 4, 2904 lei) - anexa 8Garantia de buna executie - 5 % din pretul contractului fara TVA - Anexa 9
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Phare CES 2006Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere conform OUG nr. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
Formularul 12 A-Declaratie privind eligibilitatea;
Formularul 12 B-declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181 din OUG 34/2006;
Certificat de atestare fiscala ANAF;
Certificat fiscal privind impozite si taxe locale;
Pentru persoane juridice/fizice romane:
Copie certificat de inregistrare CCI;
Certificat constatator ORC - original sau copie legalizata;
Certificat ISO 9001 pentru executia lucrarilor sau echivalent;
Certificat ISO 14001 pentru executia lucrarilor sau echivalent;
Certificat ISO 18001 pentru executia lucrarilor sau echivalent;
Pentru persoane juridice/fizice straine:
Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica prezentate in traducere legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil - ultimul bilant contabil 2008 vizat si inregistrat de autoritatile competente, incheiat cu profit
Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani - 1 milion euro - anexa 4
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii:
Formularul 12 E pentru activitatea 1-Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii pe ultimii 3 ani;
Formularul 12 F pentru activitatea 2- Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
Formularul 12 I-Declaratie privind personalul angajat si cadrele de conducere;
Formularul 12 H-Declaratie privind utilajele si echipamentele utilizate;
Anexa 6 - experienta similara - minim un contract similar; minim 2 recomandari;
CV-uri personal responsabil - Formnular F2;
Formularul 12 G - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
RO 2006/018-147.04.01.04.01.29
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.05.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.05.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.06.2009 11:00
Locul: Consiliul local al comunei Comlosu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite ale ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Phare CES 2006 - Schema de granturi : Investitii publice in sectoarele de mediu - linia de buget Phare RO 2006/018 - 147.04.01.04.02
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta nu poate posta electronic documentatia de atribuire din motive tehnice (harti format A1, documente AutoCad etc.). Documentatia de atribuire se poate obtine gratuit, la cerere, de la sediul autoritatii contractante.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara - Sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr. 2, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 305300, Romania, Tel.0256498499
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul local al comunei Comlosu Mare
Adresa postala: Comlosu mare nr. 655, Localitatea: Comlosu Mare, Cod postal: 307120, Romania, Tel.0256364114, Email: [email protected], Fax: 0256364114
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.04.2009 08:48