Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea si modernizarea sistemuluide alimentare cu apa in orasul Tandarei judetul Ialomita


Anunt de participare numarul 89822/30.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL TANDAREI
Adresa postala: Sos.Bucuresti Nr. 190, Localitatea: tandarei, Cod postal: 925200, Romania, Punct(e) de contact: Nicoleta Dumitru, Tel.0243273529, Email: [email protected], Fax: 0243273552, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea si modernizarea sistemuluide alimentare cu apa in orasul Tandarei judetul Ialomita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: orasul Tandarei
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
lucrari de inlocuire a conductei de apa potabilareabilitarea statiei de pompare si a statiei de clorinare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231113-0 - Lucrari de inlocuire a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
inlocuirea a 9778 ml conducta de alimentare cu apa potabila
extinderea retelei de apa potabila cu 2690 ml
reabilitarea statiei de pompare si de clorinare
Valoarea estimata fara TVA: 4, 191, 314.11RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 80000 leigarantie de buna executie 5% din valoarea contractului atribuit
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program PHARE 2005CES-Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediubuget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociatie legalizata in notariat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, declaratie de neincadrare in prevederile art. 181, certificate constatatoare privind plata obligatiilor catre bugetul de stat si bugetele locale, certificat constatator emis de registrul comertului, documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionaldin tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
scrisoare de bonitate bancarabilant contabil vizat si inregistrat de organele competente
cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
scrisoare de bonitate bancara - valoare minima 1200000 leiultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente la 31.12.2008cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani de minim 8000000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor lucrari din ultimii 5 ani, expierenta similara, recomandari, declaratie privind echpamentele tehnice, informatii privind personalul tehnic de care dispune pentru asigurarea controlului calitatii, declaratie privind pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, declaratie pe propria raspundere privind efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani, informatii subcontractanti, documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu, informatii privind masurile de protectia mediului, documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii si de mediu sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
expierenta similara-executarea unei lucrari similare in ultimii 5 ani de minim 4000000lei cu proces verbal de receptie, personal RTE autorizat MLPAT, tabel cu lucrarile subcontractate, prezentarea manualului calitatii, ISO9001- Certificarea sistemului calitatii sau echivalent, ISO 14001- certificarea calitatii mediului sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Dupa stabilirea ofertantilor admisi se vor organiza2 runde de reofertare pentru pretul ofertei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
RO2005/017-553.04.01.04.01.27
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.11.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.11.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.11.2009 10:00
Locul: Primaria orasului Tandarei sos Bucuresti nr. 190
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare si persoanele imputernicite ale ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): program Phare 2005 CES - Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu
VI.3) Alte informatii
partea desenata a documentatiei de executie se poate obtine la 48 ore dupa depunerea scrisorii de intentie de la sediul primariei orasului Tandarei -biroul de achizitii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: sos Oltenitei nr.107-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041336, Romania, Tel.021/3323564, Fax: 021/3321240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepind cu ziua urmatoare de la luarea la cunostinta conform art.256^2 din OUG34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Tandarei - Biroul de Achizitii Publice
Adresa postala: sos. Bucuresti nr 190, Localitatea: Tandarei, Cod postal: 925200, Romania, Tel.0243/273529, Fax: 0243/273552
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.10.2009 09:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer