Licitatie Publica - Reabilitarea si modernizarea sistemuluide alimentare cu apa in orasul Tandarei judetul Ialomita - Etapa a II a
Anunt de participare numarul 105502/05.08.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL TANDAREI
Adresa postala: Sos.Bucuresti Nr. 190, Localitatea: tandarei, Cod postal: 925200, Romania, Punct(e) de contact: Nicoleta Dumitru, Tel. 0243273529, Email: [email protected], Fax: 0243273552, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea si modernizarea sistemuluide alimentare cu apa in orasul Tandarei judetul Ialomita - Etapa a II a
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: oras Tandarei
str. Fetesti
sos. Bucuresti
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
inlocuirea conductelor de distributie sos Bucuresti
inlocuirea conductelor de distributie sos Fetesti
executarea de bransamente la reteaua de apa in lungime de 4678 ml
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231113-0 - Lucrari de inlocuire a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
inlocuirea conductelor de distributie sos Bucuresti 2800 ml
inlocuirea conductelor de distributie sos Fetesti 367 ml
executarea de bransamente la reteaua de apa in lungime de 4678 ml
Valoarea estimata fara TVA: 1, 607, 058.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 27.09.2010 pana la 26.11.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 32000 leigarantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program PHARE2005 CES-Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociatie legalizata in notariat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate, declaratie de neincadrare in prevederile art. 181, certificate constatatoare privind plata obligatiilor catre bugetul de stat si bugetele locale, certificat constatator emis de registrul comertului, documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesionaldin tara de origine a ofertantului traduse legalizat in limba romana, declaratie de participant
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competentecifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente la 31.12.2008 cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani de minim 3000000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor lucrari din ultimii 5 ani, expierenta similara, recomandari, declaratie privind echpamentele tehnice, informatii privind personalul tehnic de care dispune pentru asigurarea controlului calitatii, declaratie pe propria raspundere privind efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani, informatii subcontractanti, documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii si de mediu sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
expierenta similara-executarea unei lucrari similare in ultimii 5 ani de minim 1500000lei cu proces verbal de receptie, 2 recomandari, personal RTE si CQ autorizat MLPAT, tabel cu lucrarile subcontractate, ISO9001- Certificarea sistemului calitatii sau echivalent, ISO 14001- certificarea calitatii mediului sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
RO2005/017-553.04.01.04.01.27
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.08.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.09.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.09.2010 10:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): program Phare 2005 CES - Schema de investitii pentru sprijinirea initiativelor sectorului public in sectoarele prioritare de mediu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
partea desenata a documentatiei de executie se poate obtine la 48 ore dupa depunerea scrisorii de intentie la sediul primariei orasului Tandarei - biroul de achizitii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos nr.6 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel.0213104641 , Fax: 0213104642, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041336, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: sos Oltenitei nr.107-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041336, Romania, Tel. 021/3323564, Fax: 021/3321240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Tandarei - Biroul de Achizitii Publice
Adresa postala: sos. Bucuresti nr 190, Localitatea: Tandarei, Cod postal: 925200, Romania, Tel. 0243/273529, Fax: 0243/273552
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.08.2010 14:30