Licitatie Publica - Reabilitarea si modernizarea statiei de tratare a apei, municipiul Odorheiu Secuiesc, jud. Harghita
Anunt de participare (utilitati) numarul 113750/04.01.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. AQUA NOVA HARGITA S.R.L.
Adresa postala: STR. HAAZ REZSO NR.4, Localitatea: Odorheiu Secuiesc, Cod postal: 535600, Romania, Punct(e) de contact: ENIKO SANDULY, Tel. 0040266216028, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0040266216148, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Operator al serviciului public
Activitate (activitati)
- Ap?
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitarea si modernizarea statiei de tratare a apei, municipiul Odorheiu Secuiesc, jud. Harghita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: str. Szentjanos FN Odorheiu Secuiesc HR
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea si modernizarea statiei de tratare a apei, municipiul Odorheiu Secuiesc, jud. Harghita
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45252120-5 - Lucrari de constructii de instalatii de tratare a apelor (Rev.2)
45213250-0-Lucrari de constructii de cladiri industriale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45252126-7-Lucrari de constructii de statii de tratare a apei potabile (Rev.2)
45317000-2-Alte lucrari de instalare electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitarea si modernizarea statiei de tratare a apei, municipiul Odorheiu Secuiesc, jud. Harghita, conform Documentatiei tehnice, a Caietelor de sarcini si a listelor de cantitati atasate.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 805, 875EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 230.000 RON. Se solicita garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se accepta asocierea/subcontractarea conform art.44-45/OUG nr.34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 12A privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006 sau prezentarea Cazierului judiciar/certificat echivalent pentru nerezidenti - Formular 12B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Certificatului de atestare fiscala de Stat si Bugetar, sau declaratii autentice pentru nerezidenti - Imputernicire de semnatura pentru reprezentantii - Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de partcipant la procedura, Formular 12C.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile sau extrase de bilant pe ultimii 3 ani (inregistrate la administratia financiara). Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009) va fi mai mare decat: 23.000.000, 00 Ron.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lucrari similare, finalizate in ultimii 5 ani.- Cel putin una lucrare similara complexa ? constructii si instalatii tehnologice pentru statii de tratare a apei potabile cu o valoare minima de 1.500.000 Euro, - cel putin o lucrare similara de constructii industriale in valoare de minimum 1.000.000 EURO, - cel putin o lucrare similara de instalatii electrice/automatizari industriale in valoare de minimum 300.000 EURO.- Formularul 12F - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
- Referinte pentru lucrarile incluse in formularul 12F.- Sistemul(le) propus(e) de management a calitatii sa fie conform(e) standardelor SR EN ISO 9001, 14001 pentru domeniile de tratare apei potabile, de constructii si instalatii electrice de JT si MT/automatizare.- Formularul 12H - Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice;Se va face dovada existentei urmatoarelor utilaje: - Buldoexcavator sau excavatator pe pneuri ? 1 buc- Autobasculanta 8-20to ? 1 buc- Automacara ? 1 buc- Incarcator frontal cu brat telescopic - cu autorizatie ISCIR ? 1 buc- Cilindru compactor 3to ? 1 buc- Mai compactor ? 2 buc- Autobetoniere ? 2 buc- Statia de beton min. 30mc/ora ? 1 buc sau contract ferm de furnizare
- Repartizator finisor mixturi asfalt ? 1 buc- Pompa de apa ? 2 buc- Pickhammer cu compresor ? 1 buc- Aparat de sudura otel ? 1 buc- Aparat de sudura PE ? 1 buc- Formularul 12I - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani.
Se va face dovada disponibilitatii urmatorului personal: - Manager de proiect: - 1 persoana- RTE pentru instalatii 1 persoana- RTE pentru constructii 1 persoana- Coordonator lucrari: Inginer de instalatii sau hidrotehnica. - 1 persoana, Inginer de constructii civile - 1 persoana, Inginer de instalatii electrice cu autorizatie ANRE II B ? 1 persoana.- Manager pt. asigurarea calitatii: Inginer ? 1 persoana.- Sudori polietilena si otel autorizata ? 2 persoane.- Topograf: Inginer topograf ? 1 persoana.- Instalatori tehnico-sanitar ? 5 persoana.- Constructor ? 5 persoana- Electrician cu autorizatie? 4 persoana.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
2819/2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.01.2011 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.01.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana, Maghiara
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.01.2011 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante: Odorheiu Secuiesc str. Haaz Rezso nr. 4 Odorheiu Secuiesc HR.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, reprezentantii autoritatii locale.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +4021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Targu Mures
Adresa postala: str. Justitiei nr.1, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540069, Romania, Tel. +40-265-26.93.64
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare a oricarui act considerat nelegal ei de catre autoritatea contractanta, art. 256^2, lit. b
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC AQUANOVA HARGITA SRL - Serviciul juridic
Adresa postala: STR. HAAZ REZSO NR.4, Localitatea: Odorheiu Secuiesc, Cod postal: 535600, Romania, Tel. 0040266216028, Email: [email protected], Fax: 0040266216148
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.01.2011 11:42