Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITAREA SI MODERNIZAREA STATIILOR DE EPURARE A APELOR UZATE DIN ORASELE MIZIL, URLATI SI VALENII DE MUNTE, JUDETUL PRAHOVA


Anunt de participare (utilitati) numarul 129450/02.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
HIDRO PRAHOVA S.A.
Adresa postala:  Ploiesti, str. Stefan Greceanu, nr. 1, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100166, Romania, Punct(e) de contact:  DUMITRU PANTEA, Tel. 0244529474, Email:  [email protected], Fax:  0244529340, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SOCIETATE COMERCIALA
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
REABILITAREA SI MODERNIZAREA STATIILOR DE EPURARE A APELOR UZATE DIN ORASELE MIZIL, URLATI SI VALENII DE MUNTE, JUDETUL PRAHOVA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: ORASELE MIZIL, URLATI SI VALENII DE MUNTE, JUDETUL PRAHOVA
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
REABILITAREA SI MODERNIZAREA STATIILOR DE EPURARE A APELOR UZATE DIN ORASELE MIZIL, URLATI SI VALENII DE MUNTE, JUDETUL PRAHOVA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
VALOAREA ESTIMATA IN LEI A CONTRACTULUI, FARA TVA, ESTE DE 27.701.771.
Valoarea estimata fara TVA: 27, 701, 771RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
730 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE DE 350.000 LEI CONF. ART. 86 DIN HG 925/2006. GARANTIA DE BUNA EXECUTIE ESTE DE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI CONF. ART. 90 DIN HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI DE COEZIUNE, BUGETUL DE STAT, BUGETUL LOCAL SI SURSE PROPRII ALE AUTORITATII. PLATIILE SE VOR FACE PRIN VIRAMENT BANCAR.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat, Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local, Certificat pentru plata CAS, Cazier judiciar al companiei
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturi contabile pentru ultimii 3 ani, respectiv 2008, 2009, 2010, vizate si inregistrate la organul fiscal abilitat sau documente echivalente; acestea vor fi prezentate in copie, semnata de reprezentantul legal si stampilata pefiecare pagina; Rapoartele auditorilor financiari si contabililor autorizati sau cenzori, dupa caz, 31.12.2008, 31.12.2009, 31.12.2010 din care sa rezulte conformitatea sub toate aspectele semnificative a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea;Cifra de afaceri medie in ultimii 3 (trei) ani, respectiv 2008, 2009, 2010, trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu 40.000.000 lei; Dovada ca ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarilorpentru perioada impusa de 6 luni, in valoare de minim 5.000.000 lei, suplimentar fata de obligatiile contractuale in desfasurare; Lista cu obligatiile contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantii vor prez lista cu serv prest in ultimii3ani, care trebuie sa fie de natura si complexitate similara lucrarilor propuse in contr.Cerinta min oblig: Ofertantul trebuie sa fi proiectat, in ultimii3ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin1statie de epurare a apelor uzate cu o capacitate de19000PE.Ofertantii vor prez lista cu lucr executate in ultimii5ani, care trebuie sa fie de natura si complex sim lucr propuse in contr.Cerinta min oblig: Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat, in ultimii5ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin1statie de epurare a apelor uzate cu o capacitate de19000PE.Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport, utilaje pentru constructii, laboratoare si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le foloseasca pentru indeplinirea contractului.Ofertantul este obligat sa demonstreze in special ca detine, are contracte?cadru de inchiriere/leasing/acte de propr si detine acces nerestrict pentru cel putin echipamentele si utilajele de mai jos, inclusiv combustibil, toate rezervele de consumabile, piese de schimb si unelte: Excavator pe pneuri, 0, 5?1, 2mc(MIN3BUC), Mini-excavator pentru lucru in spatii inguste(MIN3BUC), Incarcator frontal1, 5?2, 5 mc(MIN3BUC), Autobasculante de 12-16tone(MIN6BUC), Motopompe(MIN3BUC), Macarale10-20 to(MIN3BUC), Autotransportoare beton 5mc(MIN3BUC).Personal de specialitate-executie: Sef Proiect-5ani experienta in domeniul constructiilor din care un an intr-un proiect similar;Ing proces-5ani experienta in proiectarea/construirea/reabilitarea a cel putin o statie de epurare a apelor uzate;Sef santier-5ani experienta in domeniul constructiilor din care un an intr-un proiect similar;Resp TehnicExecutie-atestat conf leg nat in vigoare;Personal de specialitate-proiectare: Ing lucrari civile?5ani experienta in domeniul constructiilor civile si industriale;Ing mecanic-5ani experienta in domeniu;Ing electric-5ani experienta in domeniu;Ing automatizare SCADA-5ani experienta in domeniu;Resp asig calitatii?atestat conform legislatiei nationale in vigoare;Resp SSM?atestat conf leg nat in vigoare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
COSTURI ANUALE DE OPERARE
70%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.10.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.10.2011 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.10.2011 13:00
Locul: SEDIUL S.C. HIDRO PRAHOVA S.A.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTI OFERTANTI, OBSERVATORI UCVAP, COMISIA DE EVALUARE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FONDURI EUROPENE 79.69%CO-FINANTARE NATIONALA 20.31%
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS NR. 6 SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC AL S.C. HIDRO PRAHOVA S.A.
Adresa postala:  STR. STEFAN GRECEANU, NR.1, Localitatea:  PLOIESTI, Cod postal:  100166, Romania, Tel. 0244529474, Email:  [email protected], Fax:  0244529340, Adresa internet (URL):  WWW.HIDROPRAHOVA.RO
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.08.2011 12:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer