Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITAREA SI MODERNIZAREA STRAZILOR INELULUI PRINCIPAL DE CIRCULATIE DIN MUNICIPIUL BOTOSANI


Anunt de participare numarul 110894/09.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BOTOSANI
Adresa postala:  str. Piata Revolutiei nr.1, Localitatea:  Botosani, Cod postal:  710236, Romania, Punct(e) de contact:  Compartiment achizitii publice, Tel. 0231 502200, In atentia:  d-nei Anitei Daniela, Email:  [email protected], Fax:  0231515142/0231531595, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Compartiment achizitii publice
Adresa postala:  Calea Nationala 101, Localitatea:  Botosani, Cod postal:  710239, Romania, Punct(e) de contact:  Compartiment achizitii publice, Tel. 0372361.759, In atentia:  d-nei Anitei Daniela, Fax:  0231-515142
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITAREA SI MODERNIZAREA STRAZILOR INELULUI PRINCIPAL DE CIRCULATIE DIN MUNICIPIUL BOTOSANI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Botosani
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul presupunefluidizarea traficului rutier pe inelul principal de circulatie prin reabilitarea si modernizarea strazilor din aceasta zona
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitarea si modernizarea a 6.629, 3 m strazi.
Valoarea estimata fara TVA: 23, 171, 445RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
28 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi in suma de 40.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene FEDR- 85%Bugetul de stat- Fondul National ? 13%;Bugetul Local ? 2%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. de eligibil., decl.de neincadrare in prev.art. 181 din OUG 34/2006, Certificate constatatoare privind indeplinirea obigatiilor exigibile de plata, Declaratie de integritate, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Copie dupa Certificatul de inregistrare CUIemis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritoria
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia
economico-financiara, Bilanturile contabile aferente ultimilor 3 ani fiscali, Informatii privind disponibilitatea bancarapentru aceasta lucrare, istoricul incidentelor de plati
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu: ? 25.000.000 leiDisponibilpentru sustinerea executiei acestei lucrari din contractmin. 2.000.000 lei , in conturile proprii sau printr-o linie de creditare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari din ultimii 5 ani, Informatii privind experienta similara, Informatii privind dotarile specifice, utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze la indeplinirea corespunzatoare a contractului, Informatii referitoare la personalul de specialitate, SR EN ISO 9001 sauechivalent pentru domeniul de activitate al contractului, Certificatului SR EN ISO 14001 sau echivalent , Certificatului care atesta implementarea sistemului de management al securitatii si sanatatii in munca, OHSAS 18001 sau echivalent, Certificatului care atesta implementarea SA 8000:2008pentru respectarea standardelor privind practicilede responsabilitate sociala pentru lucrari de natura electrica si lucrari de constructie a drumurilor? sau echivalent, Atestat ANRE
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cel putin un contractde executie lucrari finantat din fonduri europene privind reabilitare strazi urbane in valoare de cel putin 5.000.000 LEIINCHEIEREA SI FINALIZAREA IN ULTIMII 5 ANI, A CEL PUTIN UN CONTRACT SIMILAR CARE A AVUT CA OBIECT EXECUTIA DE LUCRARI SIMILARE CELOR CE FAC OBIECTUL PROCEDURII DE ACHIZITIE ? Reabilitare strazi urbane , in valoare de 4.000.000 lei.Se va face dovada asigurarii personalului de specialitate: sef santier , responsabil tehnic cu executiapotrivit legii 10/1995 atestat pentru :1- categoria constructii rutiere, drumuri, 1- constructii civile, responsabil cu controlul calitatii lucrarilor, atestat pentru :1- categoaria de constructii rutiere, drumuri, 1- constructii civile si pentru domeniul retelelor electrice, si domeniul retelelor de canalizare- 1 specialist in luminotehnica- cu diplome emise de CNRI: CAPI TOTAL- 1 inginer drumuri- 4 electricieni gr. II A, IIB atestat ANRE- 1 electrician gr III B atestat ANRE- 1 electrician gr IV B atestat ANRE- 1 specialist atestat de MEF (MEC) ca responsabil tehnic cu executia pe domeniul EA, subsectiunea 401: - 1 evaluator al riscurilor pentru securitate si sanatate in munca- 1 topograf- asfaltatori 20- pavatori 40
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Garantia lucrarii
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.12.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.12.2010 11:00
Locul: In Sala de sedinte a Consiliului Local al Municipiului Botosani din Piata Revolutiei nr. 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare ofertant va fi reprezentat de un imputernicit care are dreptul la un insotitor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL 2007-2013 , Axa prioritara 1? Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1 ? Planuri integrate de dezvoltare urbana Sub-domeniul: Centre urbane
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala:  str. Stefan cel Mare 62, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720062, Romania, Tel. 0230/216.321, Fax:  0230/215.383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi formulate in termen de 10 zile incepand cu ziua imediat urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Primariei Municipiului Botosani
Adresa postala:  Piata Revolutiei nr.1, Localitatea:  Botosani, Cod postal:  710234, Romania, Tel. 0231-502200, Fax:  0231-531595
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.11.2010 09:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer