Licitatie Publica - REABILITAREA SI MODERNIZAREA UNOR STRAZI URBANE DIN ORASUL MAGURELE,
Anunt de participare numarul 118804/06.04.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL MAGURELE
Adresa postala: STR. Calugareni NR.4, MAGURELE, Localitatea: Magurele, Cod postal: 077125, Romania, Punct(e) de contact: MARIANA COSTIN, Tel. 4574125, 4574091, Email: [email protected], Fax: 4574165, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITAREA SI MODERNIZAREA UNOR STRAZI URBANE DIN ORASUL MAGURELE,
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasul Magurele, Jud. ilfov
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
obiectivul general al proiectului il reprezinta imbunatatirea infrastructurii rutiere
existente in orasul Magurele:
Strazile au fost impartite in functie de intensitatea traficului si functiile pe care le indeplinesc
in doua categorii:
_ strazi de categoria a II-a ? principale
_ strazi de categoria a III-a ? colectoare
Incadrarea in categorii a strazilor din localitatea Magurele se face de catre Consiliul Judetean
Ilfov sau Consiliul Local Magurele.
Pe majoritatea strazilor circulatia rutiera se face in ambele sensuri. Pe strazile unde latimea
carosabilului este de sub 4.00m circulatia se efectueaza intr-un singur sens fiind prevazute
indicatoare pentru sens unic.
Clasa de importanta a lucrarii in conformitate cu HG 766/1997 (Anexa 3) este C lucrari de
importanta normala.
Scurgerea apelor pluviale nu este asigurata corespunzator din care cauza s-au observat
degradari accentuate ale platformei. In consecinta este necesara refacerea sistemului rutier cat si
asigurarea in conditii corespunzatoare a scurgerii apelor.
Partea carosabila si trotuarele se afla intr-o stare tehnica rea, cu degradari, cum ar fi: gropi,
pante transversale necorespunzatoare, scurgerea apelor deficitara la emisari, lipsa emisarilor,
trotuare si borduri degradate.
In profil transversal carosabilul nu este sistematizat.
Pe unele strazi trotuarele existente sunt delimitate de partea carosabila cu borduri de beton.
Atat carosabilul strazii cat si trotuarele prezinta numeroase denivelari.
Nivelul de trafic in aceasta zona este mediu.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
45232424-0-Lucrari de constructii de evacuare a apelor reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
II.2.1) Total cantitati: 12 strazi.
Nr. Strada Lungime(m) latime partea carosabila(m)
1 Atomistilor tip 1 500 12
Atomistilor tip 2 1350 14
2 Bucuresti 1787 6
3 Codrului tip 1 600 6
Codrului tip 2 250 6
4 Marasesti tip 1 900 6
Marasesti tip 2 850 6
5 Rovine 300 6
6 Mihai Eminescu 580 6
7 IL Caragiale 330 6
8 George Calinescu 330 6
9 Ioan Slavici 626 6
10 Bujorului 220 6
11 Panselelor 150 6
12 Albastrelelor 300 6
Valoarea estimata fara TVA: 16, 955, 292.62RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
28 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
un instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii in cuantum de 300000 lei. garantie de buna executie
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local -2 %.Programul OperationalRegional 2007-2013- 98 %.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006. 2. Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertelor.3.Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, valabil la data deschiderii ofertelor.Nota: Certificatul se va prezenta pentru toate sediile si punctele de lucru inregistrate si care figureaza in certificatul constatator emis de catre ONRC.Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii / dizolvarea persoanei juridice.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentarea Informatiilor generale aferente anilor 2007, 2008 si 2009. 2.Prezentarea bilanturilor contabile, pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009), vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri a candidatului pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie egala sau mai mare cu suma de 30.000.000 Lei .3.Nivelul indicatorului financiar ?Licihiditate generala?sa fie mai mare sau egal cu 100%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentarea Listei privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani.3.Prezentarea Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.5.Ofertantul trebuie sa prezinte o lista cuprinzand lucrarile pe care le are in desfasurare daca acestea exista.1. Prezentarea Declaratiei privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestuia in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 5 ani unul sau mai multe contracte de executie lucrari avand ca obiect punerea in opera de drumuri, a caror valoarecumulata sa fie de minim 16.000.000 Lei.Utilaje: Autobasculante, Autogreder, autospeciale, buldoexcavator, cilindru compactor, excavator pe pneuri, statie de asfalt, echipamente stropit emulsie bituminoasa, statie beton, perie mecanica, masini specializate. Personal: manager proiect, ingineri/subingineri drumuri, sefi santier, RTE, SSM, inginer topo, coordonator mecanizare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
60%
60
Descriere: Componenta financiara
2.
planul de managment al traficului
10%
10
Descriere: conform fisa de date
3.
termen de remediare a problemelor aparute in perioada de garantie
7%
7
Descriere: conform fisa de date
4.
perioada de garantie
8%
8
Descriere: conform fisa de date
5.
Perioada de gratie la obligatiile de plata
15%
15
Descriere: conform fisa de date
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
Pondere componenta tehnica: 40 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.04.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.04.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.04.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii UCVAP, reprezentantii operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul este co-finantat de Uniunea Europeana, in conformitate cu reglementarile Programului Operational Regional 2007-2013, Axa 2 ? ?Imbunatatirea infrastructurii de transport regionale si locale?, Domeniul de interventie: 2.1. ? ?Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane ? inclusiv constructia/reabilitarea soselelor de centura?,
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleos, nr.4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti
Adresa postala: splaiul independentei, nr.5, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030202, Romania, Tel. 0213195180
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul achizitii din cadrul primariei Orasului Magurele
Adresa postala: str. calugareni, nr. 4, Localitatea: Magurele, Cod postal: 077125, Romania, Tel. 0214574091, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.04.2011 11:34