Licitatie Publica - Reabilitarea si modernizarea uzinei E Feldioara, executia lucrarilor de constructii, a instalatiilor aferente, achizitionarea si punerea in functiune a centralei termice
Anunt de participare (utilitati) numarul 19291/18.06.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala a Uraniului - S.A. Bucuresti
Adresa postala: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Punct(e) de contact: Corina Listoschi, Tel.021/318.52.58, Email: [email protected], Fax: 021/312.91.46, Adresa internet (URL): www.cnu.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Compania Nationala a Uraniului S.A. - Sucursala Feldioara
Adresa postala: str. Dumbravii nr. 1 loc. Feldioara, Localitatea: Feldioara, Cod postal: 507065, Romania, Punct(e) de contact: Marcel Pop, Tel.0268/265.137, Email: [email protected], Fax: 0268/265.445
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitarea si modernizarea uzinei E Feldioara, executia lucrarilor de constructii, a instalatiilor aferente, achizitionarea si punerea in functiune a centralei termice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Compania Nationala a Uraniului S.A. Sucursala Feldioara, str. Dumbravii, nr. 1, comuna Feldioara, jud. Brasov, Tel. 0268 / 265.137.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului de achizitie publica il reprezinta Reabilitarea si modernizarea uzinei E Feldioara, executia lucrarilor de constructii, a instalatiilor aferente, achizitionarea si punerea in functiune a centralei termice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45255100-0 - Lucrari de constructii pentru platforme de productie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire anexata prezentului anunt de participare.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 976, 080.12RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 24.000 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri provenite din surse bugetare si surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Declarati privind eligibilitatea(formularul 12A), Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006(Formularul 12B), Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990/autorizatie de functionare/altele echivalente, Certificat de inregistrare, Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, Certificat de atestare fiscala din care sa rezulte plata obligatiilor catre bugetul de stat, Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale din care sa rezulte plata obligatiilor catre bugetele locale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2006 vizat si inregistrat de organele competente si/sau, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati de audit financiar si contabil.Subcontractantii-document vizat de conducatorul unitatii din care sa rezulte cifra medie de afaceri;angajament ferm prin care sa puna la dispozitia ofertantului resursele financiare necesare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, AutorizatiiISCIR-INSPECT IT, ANRGN, Liste lucrari din ultimii 5 ani, Recomandari;Declaratie echipamente;Informatii studii, calificare personal;Declaratia ofertantului ca va livra centrala termica insotita de: certificat de omologare, garantie, calitate;Declaratia ofertant-sa intocmeasca documentatiile, sa obtina acordurile, avize pt certificatul de urbanism si autorizatia de construire.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.07.2007 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.07.2007 08:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.07.2007 09:00
Locul: Compania Nationala a Uraniului S.A. Sucursala Feldioara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti sectia a VIII-a : Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compania Nationala a Uraniului S.A. Bucuresti - Oficiul Juridic
Adresa postala: str. Dionisie Lupu nr. 68 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010458, Romania, Tel.021/318.52.58, Email: [email protected], Fax: 021-3129146, Adresa internet (URL): www.cnu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.06.2007 13:25