Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITAREA SI MODERNIZAREA ZONEI INDUSTRIALE EST DIN MUNICIPIUL TULCEA, Cod SMIS 1476


Anunt de participare numarul 75985/23.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Tulcea
Adresa postala: Strada Pacii, nr.20, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Dezvoltare Investitii, Tel.0240511992, In atentia: Maria Iacob, Email: [email protected], Fax: 0240517736, Adresa internet (URL): primaria-tulcea.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
PRIMARIA MUNICIPIULUI TULCEA, parter, Registratura
Adresa postala: str. Pacii nr.20, ,Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Punct(e) de contact: Serviciu Dezvoltare Investitii, Tel.0240511992, In atentia: Iacob Maria, Email: [email protected], Fax: 0240517736 , ,Adresa internet (URL): www.primaria-tulcea.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITAREA SI MODERNIZAREA ZONEI INDUSTRIALE EST DIN MUNICIPIUL TULCEA, Cod SMIS 1476
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: str Prislav si str Orizontului municipiul Tulcea, jud Tulcea, regiunea Sud -Est, Romania
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de reabilitare si modernizare aa drumului de acces in zona industriala est din municipiul Tulcea( str. Orizontului si str Prislav), precum si a retelelor de utilitati aferente acestuia (canalizare, apa, iluminat public)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45231300-8-Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45231400-9-Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
45232152-2-Lucrari de constructii de statii de pompare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile totale de lucrari sunt descrise in SECTIUNEA III-CAIETUL DE SARCINI
Principalele lucrari sunt:
- reabilitare drum in lungime de 5 Km;
- reabilitarea conductelor de apa (transport si distributie) in lungime de 14.560 ml;
- realizarea retelei de canalizare menajera in lungime de 7906 ml;
- realizarea a 12 statii de pompare ape menajere;
- realizarea retelei de canalizarepluviala in lungime de 2580 ml;
- reabilitarea retelei electrice de iluminat public in lungime de 5 km
Valoarea estimata fara TVA: 24, 815, 932.6RON
II.2.2) Optiuni
Da
Posibilitatea achizit lucrari supliment cu respect art.122 lit(j) OG 34/2006
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de particip 300000 lei cu scrisoare de garantie bancara (SGB)cu valabil 105 zile sau OP cont RO56TREZ6415006XXX000145-Trezoreria Tulcea, garantia de buna executie 5% se constituie prin SGB
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala, buget national si buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declar privind eligibilit, Declar privind neincadrarea in situati prevaz la art. 181 din OG 34/2006, Declar privind calitit de participant la procedura Certificateconstatatoareprivind indeplinirea obligatiilorexigibile de plata a impozit si taxe catrebugetul de stat si local precum si a contrib pentru asigurarile sociale de stat
Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii eliberate de autoritati din tara de origine, Cazier judiciar sau certificat echiv pentru operator din afara Romaniei, Copie legaliz dupa CUI, Copie legaliza dupa Act Constitutiv, Certif emis de ORC, Pentru persoane juridice straine: Doc edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregist ca persoana juridica, in conformit cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra medie de afaceri din constructii pe ultimii 3 ani, Bilanturile contabile pentru anii 2006, 2007 si .2008, Doc emis de banca privind accesul la linii de credit in suma de aprox 15% din valoarea contractului, Sumarul declaratiei financiare, Scrisoare de bonitate emisa de banca din care sa reiasa lichiditatea si solvabilitatea,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: Valoarea minima impusa este de: 60.000.000 LEI respectiv 14.406.454, 09 EURO (1EURO=4.1648 LEI la data de 10.04.2009).Valoarea minima impusa pentru Lichiditate generala si Solvabilitate este: 100%, respectiv30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Efectivele medii ale personalului angajat si de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 aniLista personalului responsabil cheiecare va fi angajat in cadrul contractului, Curricululm Vitae, Autorizatie ANRE
Informatii privind dotarile specifice, informatii referitoare la sursele principalelor materiale Declaratia privind subcontractanti, Lista principalelor livrari/ prestatii/ lucrari in ultimii 5 ani Fisa de informatii privind experienta similara Istoricul litigiilor CertificatSR EN ISO 9001, SR EN ISO 14001, Declaratie prin care ofertantul se angajeaza sa respecte prevederile caietelor de sarcini, Estimarea fluxului de numerar Declaratieprivind protectia munciiPlanul de Management al TraficuluiDeclaratie de acceptare a conditiilor contractuale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa asigure: - cel putin cate un responsabil tehnic cu executia (RTE) atestati in urmatoarele domenii: constructii rutiere drumuri, constructii civile si industriale, constructii edilitare si gospodarie comunala, instalatii electrice- cel putin cate unresponsabilcu calitatea (CQ) atestati in urmatoarele domenii: constructii rutiere drumuri, constructii civile si industriale, constructii edilitare si gospodarie comunala, instalatii electriceAutoritatea contractanta solicita urmatoarele dotari minime: statie de asfalt cu capacitate 150t/h, Statie de betoane, 3 buc repartizoare asfalt, 6 buc cilindru compactor, 2 buc masina de frezat asfalt, 2 buc autogudronator, 20 buc autobasculante 16 t, 8 buc autobetoniere, 15 buc buldoexcavatore, 6 buc incarcatoare frontale, 1 buc aparat de sudura cap la cap conductePEHD Dn 63-250mm, 1 buc aparat de sudura cap la cap conductePEHD Dn 110-315mm, 1 buc aparat de sudura cap la cap conductePEHD Dn 160-500 mm, 1 buc aparat de sudura prin electrofuziune conductePHED, Aparatele de sudura vor fi dotate cu posibilitatea tiparirii diagramelorde sudura(protocol) pentru toate sudurile laconducte PHED realizate in cadrul lucrarii.Autoritatea contractanta solicita ca cerinta minima obligativitatea prezentarii pentru experienta similara incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin: aunui contractcu o valoare egala sau mai mare decat o valoare minima impusa de2.500.000, 00 LEIechivalent 600.268, 92 EURO (1 euro =4.1648 la data de 10.04.2009) si al carui obiect a fost executia unor lucrari de alimentari cu apa;amaxim 3 contractecu o valoareinsumata egala sau mai mare decat o valoare minima impusa de 9.000.000 LEI echivalent 2.160.968.11 EURO(1 euro =4.1648 la data de 10.04.2009) si al carui obiect a fost executia unor lucrari de canalizare ( montaj conducte si executie statii de pompare incheson);amaxim 3 contractecu o valoareinsumata egala sau mai mare decat o valoare minima impusa de 3.900.000, 00 LEIechivalent 936.419, 52 EURO (1 euro =4.1648 la data de 10.04.2009)si al carui obiect a fost executia unor lucrari de drumuri
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.06.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.06.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.06.2009 13:00
Locul: PRIMARIA MUNICIPIULUI TULCEA Strada Pacii, nr.20, etaj 1 camera 101 , Localitatea: Tulcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013Axa prioritara 2 Imbunatatirea infrastructurii regionale si locale de transport, Domeniul major de interventie: 2.1 Reabilitarea si modernizarea retelei de drumuri judetene, strazi urbane-inclusiv constructia/reabilitarea soselelor de centura
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta nu are posibilitatea tehnica(volum foarte mare) de a atasa documentatia de atribuire in SEAPsi in conformitate ce prevederile art 40 al.2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, documentatia de atribuire va fi pusa la dispozitia operatorilor economici in mod gratuit urmare unei solicitari scrise
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR.6sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA MUNICIPIULUI TULCEA -Serviciul Contencios Administrativ
Adresa postala: Strada Pacii, nr.20, camera 106, Localitatea: Tulcea, Cod postal: 820033, Romania, Tel.0240519570, Email: [email protected], Fax: 0240517736, Adresa internet (URL): www.primaria-tulcea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.04.2009 12:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer