Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea si reconstructia obiectivelor de infrastructura rutiera din zona localitatilor Paltin, Doaga, Valea-Sarii


Anunt de participare numarul 75891/21.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETULVRANCEA(CONSILIUL JUDETEAN)
Adresa postala: DIMITRIE CANTEMIR NR.1, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620048, Romania, Punct(e) de contact: CATALINA OACHES, Tel.0237616800 int. 135, Email: [email protected], Fax: 0237225533, Adresa internet (URL): www.cjvrancea.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie Publica Locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea si reconstructia obiectivelor de infrastructura rutiera din zona localitatilor Paltin, Doaga, Valea-Sarii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: D.J. 204E, zona Doaga si D.J. 205D, zona Valea-Sarii, Paltin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1.Reparare pod pe DJ 204E, km. 20+130, Doaga peste raul Susita2.Reparare pod pe DJ 204E, km. 20+900, Doaga, peste raul Putna3.Reparare pod pe DJ 205 D, km. 3+475, Valea Sarii, peste raul Putna4.Reparare pod pe DJ 205 D, km. 13+809, Paltin, peste raul Zabala5.Reparare pod pe DJ 205 D, km. 16+397, Paltin, peste raul Zabala
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221119-9 - Lucrari de constructii de renovari de poduri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
5 PODURI
Valoarea estimata fara TVA: 7, 071, 888.76RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garant de particip 140.000 lei-echiv 32.835, 33 eur la 19.02.2009, 1 eur=4, 2637lei Formular 11 .Garant de buna executie-retin succes de 5% din plata facturilor partiale.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Phare si buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Agenti economici care au domeniul de activitate solicitat, asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii : formulare 12A (declaratie privind eligibilitatea ), 12B (declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G.34/2006, 12C (declaratie privind calitatea de participare la procedura), certificat de atestare fiscala , certificat privind impozite si taxe locale , Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, Certificat de inregistrare fiscala emis de Oficiul Registrului Comertului in copie legalizata, Statutul/actul constitutiv (contract de societate sau statutul) in copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa informatii generale- Formular 2Cerinta minima : Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 21.000.000 lei, (echivalent 4.925.299, 62 euro la data de 19.02.2009, 1 euro=4, 2637 lei, Curs BNR)-rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani (bilantri contabile in copie legalizata pentru anii 2006, 2007 si la 30.06.2008, vizate si inregistrate de organele competente) si rapoartele anuale de audit financiar si contabil.-situatia financiara conform bilanturilor contabile aferente ultimilor 3(trei) ani.-Lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100): mai mare de 100%, conform bilantului contabil la 30.06.2008.-Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x100): mai mare de 30%, conform bilantului contabil la 30.06.2008.Se vor prezenta in copie, asigurari de risc profesional incheiate pentru lucrari pe care ofertantul le are in derulare, a carei valoare sa fie de min. 550.000 euro.
Capacitate financiara de sustinere a executiei lucrarii de min. 550.000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Se va prezenta o lista a principalelor lucrari de constructii de poduri, executate in ultimii 5 ani , continand valori, perioade de executie, beneficiari.Pentru lucrarile mentionate vor fi depuse copii dupa contracte de executie, procese verbale de receptie si recomandari din partea beneficiarilor acelor lucrari vizate de Inspectoratele de Stat in Constructii.Cerinta minima: indeplinirea in ultimii 5 ani a 3(trei) contracte de lucrari similare receptionate (cod CPV: 45221119-9), in valoare minima de 3.500.000, 00 lei (fara TVA, (echivalent 820.883, 27 euro la data de 19.02.2009, 1 euro=4, 2637 lei, Curs BNR) pentru fiecare contract .Se completeaza Formular 12F-Declaratie care contine Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea personalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractuluiCerinta minima: -Coordonator proiect, inginer specialitatea CFDP, experienta minima in lucrari de poduri 15 ani.-Coordonator proiect adjunct, inginer specialitatea CFDP, experienta minima in lucrai de poduri 10 ani.-Responsabil tehnic cu execurtia RTE atestat in domeniile drumuri si poduri si constrcutii hidrotehnice , experienta minima 5 ani.-Responsabil tehnic cu controlul calitatii CQ atestat in domeniile drumuri si poduri si construtii hidrotehnice , experienta minima 3 ani.-Inginer santier , specialitatea CFDP, experienta minima in lucrari de poduri 5 ani.Se vor prezenta CV-urile personalului de conducere, a responsabilului tehnic si a responsabilului cu calitatea si a altor persoane responsabile direct in indeplinirea contarctului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se completeaza Formular 12I -Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe si dotari pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze prentru indeplinirea corespunzatoare a contarctului. Se va mentiona daca acestea sunt asigurate din dotare proprie si/sau prin contracte de inchiriere.Pentru echipamentele si utilajele care nu sunt asigurate din dotarea proprie se vor prezenta contarcte/conventiile de inchiriere cu furnizorii acestora . Cerinta minima: - Statie asfalt 100 tone/ora. - Statie preparare betoane 50 mc/ora . - Statie sortare concasare 1 buc. - Instalatie forat coloane - Laboratoare autorizate in domeniu - Finisor asfalt 4 buc. - Freza asfalt 2 buc. - Excavator 1, 2 mc 1buc. - Buldozer 4 buc. - Autogreder 5 buc. - Cilindru compactor vibrator 3 buc. - Cilindru compactor pe pneuri 3 buc. - Incarcator frontal 2 mc. 4 buc. - Instalatie amorsat 2 buc. - Autocisterna 5 buc. - Autobetoniera 5 buc. - Autobasculante 20 buc.Se solicita: Certificat de atestare eliberat A.P.D.P. si M.M.G.A. in copie legalizata. Se completeaza Formular 12H Cerinte obligatorii : Certificate emise de organisme independente care sa ateste respectarea standardelor de asigurare a calitatii, in copie ISO 9001/2000, cu valabilitate la data depunerii ofertei. Se va preciza satandardul si /sau alte dovezi si documente echivalente acceptate care confirma asigurarea protectiei mediului : SR EN ISO 14001/2004. Certificate emise de organisme independente care sa ateste respectarea standardelor de sanatate si securitate ocupationala, in copie, cu valabilitate la data depunerii ofertei. Se va preciza satandardul si /sau alte dovezi si documente echivalente acceptate care confirma managementul sanatatii si securitatii ocupationale OHASAS 18001/1999.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul
70%
Descriere:
2.
Durata garantiei de executie a lucrarilor
10%
Descriere:
3.
Programul calitatii propus pentru executia lucrarii
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.05.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.05.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.05.2009 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, observatori din partea ministerului de finante, reprezentantii/imputernicitii ofetantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Phare 2005 Coeziune economica si sociala - Masuri impotriva dezastrelor provocate de inundatii
VI.3) Alte informatii
Contract de Grant RO 2005/017-690.01.03.10 intitulat "REABILITAREA SI RECONSTRUCTIA OBIECTIVELOR DE INFRASTRUCTURA RUTIERA DIN ZONA LOCALITATILOR PALTIN, VALEA SARII SI DOAGA"Intrucit din MOTIVE TEHNICE documentatia de atribuire nu poate fi postata in S.E.A.P. aceasta se va ridica numai de la sediul autoritatii contractante in urma unei scrisori de intentie (conform O.U.G. 19/2009 art.2, pct.5 alin.2 ).La stabilirea calendarului s-a tinut cont de prevederile art. 77 alin.2 si ale art.78.alin.2
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Galati
Adresa postala: Str. Brailei nr. 153, Localitatea: Galati, Cod postal: 800319, Romania, Tel.0236 46.00.27;0236 46.04.69, Email: [email protected], Fax: 0236/46.02.27, Adresa internet (URL): www.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Vrancea- Compartiment Juridic
Adresa postala: B-dul. Dimitrie Cantemir , nr. 1, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620048, Romania, Tel.612038 int.142, Email: [email protected], Fax: 0237/214555, Adresa internet (URL): www.cjvrancea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.04.2009 09:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer