Licitatie Publica - Reabilitarea si reconstructia obiectivelor de infrastructura rutiera din zona localitatilor Paltin, Doaga, Valea-Sarii
Anunt de participare numarul 64195/19.09.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETULVRANCEA(CONSILIUL JUDETEAN)
Adresa postala: DIMITRIE CANTEMIR NR. 1, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620048, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, Tel.0237616800 int. 135, In atentia: Oaches-Anghelescu Catalina Ecaterina, Email: [email protected], Fax: 0237214555, Adresa internet (URL): www.cjvrancea.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie Publica Locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea si reconstructia obiectivelor de infrastructura rutiera din zona localitatilor Paltin, Doaga, Valea-Sarii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: D.J. 204E, zona Doaga si D.J. 205D, zona Valea-Sarii, Paltin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1.Reparare pod pe DJ 204E, km. 20+130, Doaga peste raul Susita2.Reparare pod pe DJ 204E, km. 20+900, Doaga, peste raul Putna3.Reparare pod pe DJ 205 D, km. 3+475, Valea Sarii, peste raul Putna4.Reparare pod pe DJ 205 D, km. 13+809, Paltin, peste raul Zabala5.Reparare pod pe DJ 205 D, km. 16+397, Paltin, peste raul Zabala
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221119-9 - Lucrari de constructii de renovari de poduri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
5 PODURI
Valoarea estimata fara TVA: 7, 071, 888.76RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garant de particip 140.000 lei-echiv 38.084, 87 eur la 24.06.2008, 1 eur=3, 6760lei Formular 11 .Garant de buna executie-retin succes de 5% din plata facturilor partiale.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Phare si buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Agenti economici care au domeniul de activitate solicitat, asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii : formulare 12A (declaratie privind eligibilitatea ), 12B (declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G.34/2006, 12C (declaratie privind calitatea de participare la procedura), certificat de atestare fiscala , certificat privind impozite si taxe locale , Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata, Certificat de inregistrare fiscala emis de Oficiul Registrului Comertului in copie legalizata, Statutul/actulconstitutiv (contract de societate sau statutul) in copie legalizata, Certificat de atestare eliberat de Asociatia Profesionala de Drumuri si poduri din Romania in copie legalizata, Certificat de atestare eliberat de Ministerul mediului si Gospodaririi Apelor in copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa informatii generale- Formular 2
Cerinta minima : Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu 21.000.000 lei, (echivalent 5.712.731, 23 euro la data de 24.06.2008, 1 euro=3, 6760 lei, CursBNR)
-rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani (bilantri contabile in copie legalizata pentru anii 2005, 2006, 2007, vizate si inregistrate de organele competente) si rapoartele anuale de audit financiar si contabil.
-situatia financiara conform bilanturilor contabile aferente ultimilor 3(trei) ani.
-Lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100): mai mare de 100%, conform bilantului contabil la 31.12.2007.
-Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x100):
mai mare de 30%, conform bilantului contabil la 31.12.2007.
Se vor prezenta in copie, asigurari de risc profesional incheiate pentru lucrari pe care ofertantul le are in derulare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani .
Se va prezenta o lista a principalelor lucrari de constructii de poduri, executate in ultimii 5 ani , continand valori, perioade de executie, beneficiari.Pentru lucrarile mentionate vor fi depuse copii dupa contracte de executie, procese verbale de receptie sirecomandari din partea beneficiarilor acelor lucrari vizate de Inspectoratele de Stat in Constructii.
Cerinta minima: indeplinirea in ultimii 5 ani a 3(trei) contracte de lucrari similare receptionate (cod CPV: 45221119-9), in valoare minima de 3.500.000, 00 lei (faraTVA, (echivalent 952.121, 87 euro la data de 24.06.2008, 1 euro=3, 6760 lei, CursBNR)
pentrufiecare contract .
¦ Se completeaza Formular 12F
-Declaratie care contine Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea personalului de conducere, precum si a persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractului
Cerinta minima:
-Coordonator proiect, inginer specialitatea CFDP, experienta minima in lucrari de poduri 15 ani.
-Coordonator proiect adjunct, inginer specialitatea CFDP, experienta minima in lucrai de poduri 10 ani.
-Responsabil tehnic cu execurtia RTE atestat in domeniile drumuri si poduri si constrcutii hidrotehnice , experienta minima 5 ani.
-Responsabil tehnic cu controlul calitatii CQ atestat in domeniile drumuri si poduri si construtii hidrotehnice , experienta minima 3 ani.
-Inginer santier , specialitatea CFDP, experienta minima in lucrari de poduri 5 ani.Se vor prezenta CV-urile personalului de conducere, a responsabilului tehnic si a responsabilului cu calitatea si a altor persoane responsabile direct in indeplinirea contarctului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
¦ Se completeaza Formular 12I-Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe si dotari pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze prentru indeplinirea corespunzatoare a contarctului.Se va mentiona daca acestea sunt asigurate din dotare proprie si/sau prin contracte de inchiriere.Pentru echipamentele si utilajele care nu sunt asigurate din dotarea proprie se vor prezenta contarcte/conventiile de inchiriere cu furnizorii acestora .Cerinta minima: - Statie asfalt 100 tone/ora.- Statie preparare betoane 50 mc/ora .- Statie sortare concasare 1 buc.- Instalatie forat coloane- Laboratoare autorizate in domeniu- Finisor asfalt4 buc.- Freza asfalt 2 buc.- Excavator 1, 2 mc1buc.- Buldozer4 buc.- Autogreder 5 buc.- Cilindru compactor vibrator3 buc.- Cilindru compactor pe pneuri3 buc.- Incarcator frontal2 mc.4 buc.- Instalatie amorsat2 buc.- Autocisterna5 buc.- Autobetoniera 5 buc.- Autobasculante20 buc.Se completeaza Formular 12HCerinte obligatorii : Certificate emise de organisme independente care sa ateste respectarea standardelor de asigurare a calitatii, in copie ISO 9001/2000, cu valabilitate la data depunerii ofertei.Se va preciza satandardulsi /sau alte dovezi si documente echivalente acceptate care confirma asigurarea protectiei mediului : SR EN ISO 14001/2004.Certificate emise de organisme independente care sa ateste respectarea standardelor de sanatate si securitate ocupationala, in copie, cu valabilitate la data depunerii ofertei.Se va preciza satandardulsi /sau alte dovezi si documente echivalente acceptate care confirma managementul sanatatii si securitatii ocupationale OHASAS 18001/1999.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul
70%
Descriere:
2.
Durata garantiei de buna executie a lucrarilor
10%
Descriere:
3.
Programul calitatii propus pentru executia lucrarii
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.10.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria unitatii sau cu OP la Trezorerie
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.10.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.10.2008 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, observatori din partea ministerului de finante, reprezentantii/imputernicitii ofetantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Phare 2005 Coeziune economica si sociala - Masuri impotriva dezastrelor provocate de inundatii
VI.3) Alte informatii
Contract de Grant RO 2005/017-690.01.03.10 intitulat "REABILITAREA SI RECONSTRUCTIA OBIECTIVELOR DE INFRASTRUCTURA RUTIERA DIN ZONA LOCALITATILOR PALTIN, VALEA SARII SI DOAGA"
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Galati
Adresa postala: Str. Brailei nr. 153, Localitatea: Focsani, Cod postal: 800319, Romania, Tel.0236 46.00.27;0236 46.04.69, Email: [email protected], Fax: 0236/46.02.27, Adresa internet (URL): www.just.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Vrancea- Compartiment Juridic
Adresa postala: B-dul. Dimitrie Cantemir , nr. 1, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620048, Romania, Tel.612038 int.142, Email: [email protected], Fax: 0237/214555, Adresa internet (URL): www.cjvrancea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.09.2008 08:47