Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea sistemului de alimentare cu apa, canalizare si epurare in municipiul Buzau echipare foraje surse de apa.


Anunt de participare (utilitati) numarul 91361/24.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA DE APA S.A. BUZAU
Adresa postala: str Unirii, bl8FGH, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120360, Romania, Punct(e) de contact: Andreea Nicolescu, Tel.0238/720356, Email: [email protected], Fax: 0238/726187, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Reabilitarea sistemuluide alimentare cu apa, canalizare si epurare inmunicipiul Buzau echipareforaje surse de apa.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: sursele de apa din mun.Buzau
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Echiparea a 60 de foraje din cele patru surse de apa: Crang, Sud, Est si Zahar cat si realizarea a 12 camine unde se vor monta 12 debitmetre.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45317100-3 - Lucrari de instalare electrica de echipament de pompare (Rev.2)
38421110-6-Debitmetre (Rev.2)
42961200-2-Sisteme Scada sau sisteme echivalente (Rev.2)
43328000-8-Instalatii hidraulice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia consta din: achizitie si montaj echipamente de pompare;achizitie si montaj instalatii electrice si hidraulice;
achizitie si montaj a 12 debitmetre cu ultrasunete de apa rece pe conductele de aductiune a celor patru statii de pompare (gospodarii de apa);
implementarea unui sistem SCADA ce va asigura:
-comanda manuala oprit/pornit si monitorizarea functionarii celor 60 foraje specificate in anexa nr.1
-monitorizarea nivelului in rezervoarele de acumulare amplasate in cele 4 gospodarii de apa
-monitorizarea presiunii si a celor doua debite instantanee volum apa plecare din statia de pompare Crang.
-monitorizarea debitelor instantanee si volum apa cumulat, transmise de cele 12 debitmetre cu ultrasunete de apa rece montate pe conductele de aductiune.-prezentarea unui proiect tehnic de executie pentru instalatiile electrice si SCADA ce va raspunde la cerintele caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 919, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 4, 919 lei, virament bancar/instrument de garantare in original.garantie de buna executie 10% din valoarea contractului. IMM-urile constituie 50% din sumele mentionate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
conform art.44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertei inoriginal sau copie legalizata.
Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului copie xerox cu mentiunea conform cu originalul, semnata si stampilata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceriglobala pentru ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) sa fie de9, 838, 000.00 lei ( cifra de afaceri a operatorilor economici incadrati in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50%) Formularul 4 din Sectiunea III a documentatiei
Situatia activelor datoriilor si capitalurilor proprii la 30/06/2009, vizat si inregistrat de ANAF, in cazul in care publicarea este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul. (bilant)
Balanta de verificare (cea mai recenta
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrarisimilare din ultimii 5 ani, suma valorilor incluse in contractele prezentate ca dovada a experientei similare sa fie de4, 919, 000.00 lei- Ofertantii vor face dovada finalizarii a cel putin trei contracte similare privind furnizare si montare de echipamente similare Formularul 5 din Sectiunea III a documentatiei.Aceasta va fi insotita de copia Procesului verbal de receptie la punere in functiune si Recomandare din partea beneficiarului, din care sa rezulte modul in care ofertantul si-a indeplinit obligatiile contractuale.
certificate, emise de organisme acreditate la nivel national sau in Uniunea Europeana, prin care se atesta faptul ca ofertantul are implementat: - un sistem de management al calitatii conform standardului ISO 9001:2008 sau echivalent.
- un sistem de management de mediu
conform standardului ISO 14001:2005, sau echivalent.
- va prezenta certificatul SR EN ISO 18001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.12.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.12.2009 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.12.2009 11:00
Locul: sediul autoritatii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Numarulminim de candidati pe care autoritatea intentioneaza sa-i preselecteze este3 (trei)In cazul in care numarul de candidatiestemai micautoritatea contractanta va continua proceduradaca exista cel putinun candidat care a indeplinit criteriile de selectie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: str Emil Zola nr4., Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 10043, Romania, Tel.0244522445, Email: [email protected], Fax: 0244522445
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in conformitate cu prevederileart 256, art.256^2 alin 1 lit b sialin.2 din OUG 34/2006 actualizata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou Achizitii Piblice
Adresa postala: str.Unirii bl 8FGH, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120360, Romania, Tel.0238726187, Email: [email protected], Fax: 0238726187, Adresa internet (URL): www.cabuzau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.11.2009 13:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer