Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea sistemului de alimentare cu apa - Finalizarea obiectivelor de investitii din localitatea Dorohoi, judetul Botosani finantate prin Programul Phare 2002/SAMTID faza I


Anunt de participare numarul 49151/08.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL DOROHOI
Adresa postala: STR. GR. GHICA, NR.34, Localitatea: Dorohoi, Cod postal: 715200, Romania, Punct(e) de contact: STELIAN OLARIU, Tel.0231615671, Email: [email protected], Fax: 0231611310, Adresa internet (URL): www.primaria.dorohoi.com
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice- Ordine si siguranta publica- Mediu- Protectie sociala- Recreere, cultura si religie- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea sistemului de alimentare cu apa - Finalizarea obiectivelor de investitii din localitatea Dorohoi, judetul Botosani finantate prin Programul Phare 2002/SAMTID faza I
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Domeniul public al municipiului Dorohoi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45233142-6-Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.1)
45252126-7-Statie de tratare a apei potabile (Rev.1)
74232220-2-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform cerintelor din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 3, 821, 985RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
180 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare 60.000 lei, garantia de buna executie constituita prin scrisoare de garantie bancara in cuantum de 10 % din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program PHARE 2002/SAMTID faza I, buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata, cu desemnarea liderului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
certificat constatator de la ORC, certificat constatator privid plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de DGFP din caresa rezulte ca nu are datorii, certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local ca nu are datorii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil la 31.12.2006 vizat de Administratia Financiara,
declaratie privind cifra medie de afaceri de minim 2.500.000 euro pe ultimi 3 ani. Valoarea in euro a cifrei de afaceri se va calcula la cursul leu/euro comunicat de BNR la data de 31 decembrie a anului respectiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
o lucrare finalizata in stare de functionare de alimentare cu apa in valoare de 800.000 euro, si o lucrare de reparatii drumuri in valoare de 400.000 euro, curs leu/euro comunicat de BNR la data incheierii contractului lucrarii respective.
declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
certificat de conformitate pentru produsele si instalatiile utilizate la realizarea obiectivului,
declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, lista personalului disponibil pentru aceasta lucrare,
certificate care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii si protectia mediului,
recomandari de la beneficiari, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
financiar
80%
Descriere:
2.
tehnic
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.05.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.05.2008 11:00
Locul: Primaria municipiului Dorohoi, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei, observatori autorizati si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program PHARE 2002/SAMTID faza I
VI.3) Alte informatii
pentru vizitarea amplasamentului persoana de contact este Dumitrescu Vasile tel 0741368824
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: str. Stravopoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 021310642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Dorohoi
Adresa postala: str. Postei nr.1, Localitatea: Dorohoi, Cod postal: 715200, Romania, Tel.0231610131
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cele din legislatia in vigoare art. 272 alin. 3 din OUG 34/2006 modificat cu OUG 94/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria municipiului Dorohoi
Adresa postala: str. Grigore Ghica nr. 34, Localitatea: Dorohoi, Cod postal: 715200, Romania, Tel.0231610131, Email: [email protected], Fax: 0231611310
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.04.2008 14:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer