Licitatie Publica - Reabilitarea sistemului de alimentare cu apa - Finalizarea obiectivelor de investitii din localitatea Darabani, judetul Botosani finantate prin fonduri PHARE 2002/SAMTID faza I
Anunt de participare numarul 48487/01.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL DARABANI (PRIMARIA ORASULUI DARABANI)
Adresa postala: Str. 1 Decembrie, nr. 100, Darabani, jud. Botosani, Localitatea: Darabani, Cod postal: 715100, Romania, Punct(e) de contact: VERONICA ZAHARIEA, Tel.0231631347, Email: [email protected], Fax: 0231631203, Adresa internet (URL): www.primariadarabani.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea sistemului de alimentare cu apa - Finalizarea obiectivelor de investitii din localitatea Darabani, judetul Botosani finantate prin fonduri PHARE 2002/SAMTID faza I
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Intravilanulsi extravilanulorasului Darabani ( in Statia de captare apa , traseu aductiune, Statia de tratare)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectivul lucrarii este reabilitarea alimentarii cu apa a orasului Darabani din sursa de suprafata de la Teioasa, in conditiile de imbunatatire a regimului captare, pompare si transport, cu o reabilitare cu imbunatatire de proces de tratare in conditiile satisfacerii limitarilor Legii 458/2002 si Legii 311/2004. Se solicita oferta pentru o echipare prin inlocuirea echipamentului hidraulic uzat fizic si moral din statia de pompare cu echipament pachet, incluzand tabloul de actionare si comanda manuala si automata, cu monitorizare si teletransmisie si de la distanta. Se solicita realizarea echipamentelor de contorizare a debitelor preluate din sursa cu monitorizare si teletransmisie si de la distanta. Se solicita oferta pentru solutionarea si realizarea finalizarii lucrarilor neterminate la lucrarea intrerupta pe aductiune constand in: finalizaler masive ancorare, montare DAD-uri, intercalare tronsoane Se solicita oferta pentru imbunatatirea la maxim a procesului de tratare a apei din statia oraseneasca, pentru eliminarea tuturor factorilor poluanti actuali care afecteaza calitatea apei potabile furnizate utilizatorilor.
Se solicita oferta pentru solutie si executie cat mai multcu evitarea constructiilor noisi cu folosirea la maxim a constructiilor si spatiilor existente in acestea, printr-o reorganizare a fluxului in noile conditii de parametri calitativi ceruti.
Se solicita oferta pentru reabilitarea integrala a tuturor traseelor de conducte si armaturilor din procesul de tratare, uzate fizic si moral, cu prevederea in corpul acestora a unor materiale mai fiabile si mai igienice.
Se solicita oferta pentru prevederea si realizarea unui sistem comod si eficent de monitorizare, gestiune si comanda cu procurarea echipamentelor si softului aferent incluzand teletransmisia de date la distanta penru evidenta si gestiune centralizata.
Se solicita oferta pentru prevederea si furnizarea echipamentului specific domeniului pentru monitorizarea calitatii procesului cel putin la lista minimala din solicitarea operatorului regional anexa la documentele de achizitie.
Se solicita oferta pentru instruirea personalului de exploatare urmare a reabilitarii sistemului de alimentare cu apa
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232152-2 - Statie de pompare (Rev.1)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45232151-5-Renovarea conductelor de apa (Rev.1)
45232430-5-Statii de tratare a apei (Rev.1)
74232210-9-Servicii de estimare pentru lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cele din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 23.05.2008 pana la 23.11.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare la licitatie: 30000 lei, va fi valabila pe perioada de valabilitate a ofertei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- 59.5% prin fonduri buget local transferate acestuia cu acest scop prin HG 1393/2007- 40, 5% prin imprumut de la BEI conform OUG 31/2005
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere in parteneriat legalizat , cu definirea drepturilor si a obligatiilor, sau contract de subcontractare in limita totala de maxim 30%.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform cerintelor din documentatia de atribuire:
Situatia personala a candidatului/ofertantului
- prezentare formulare nr. 12 A si/sau Cazier judiciar/ certificat echivalent
- completare formular nr. 12 B. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
- certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberate de Primarie
- se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat la data de 31.03.2008, respectiv certificate de la DGFP - Administratia financiara, Primarie
- capacitatea de xercitare a activitatii profesionale(inregistrare)
- certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului/ autorizatie de functionare/altele echivalente
Abilitarea legala de catre MMDD pentru domeniul de elaborare de documentatii de avize, acorduri si proiectare si sau executie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani 6.000.000 lei
Lucrari si servicii similare cumulat 3.100.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Managerul de proiect expierenta minim 5 ani in domeniul proiectarii si minim 10 ani in domeniul proiectarii si executiei specifice genului de lucrari, certificata prin CV si cel putin doua recomandari urmare a unor lucrari similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
financiar
70%
Descriere:
2.
tehnic
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6343
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.05.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: in baza unei cereri scrise si si plata la caseria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.05.2008 12:00
Locul: Primaria orasului Darabani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei , reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Pentru vizitarea amplasamentului persoana de contact este Gheorghe Dragota
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: str. Stavrooles nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Darabani
Adresa postala: Str. 1Decebrie, Localitatea: Darabani, Cod postal: 715100, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cele din legislatia in vigoare art.272 alin.3 din OUG 34/2006 modificata cu OUG 94/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Darabani
Adresa postala: str. 1 Decembrie nr. 100, Localitatea: Darabani, Cod postal: 715100, Romania, Tel.0231631347, Email: [email protected], Fax: 0231631203
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2008 17:24