Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea sistemului de alimentare cu apa - Finalizarea obiectivelor de investitii din localitatea Saveni, judetul Botosani finantate prin fonduri PHARE 2002/SAMTID faza I


Anunt de participare numarul 48454/01.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL SAVENI
Adresa postala: str.1 Decembrie nr.1, loc.Saveni, jud.Botosani, Localitatea: Saveni, Cod postal: 715300, Romania, Punct(e) de contact: camera 20, compartiment Urbanism si Amenajarea Teritoriului, Tel.0231-541070, In atentia: DUMITRU ERDIC, Email: [email protected], Fax: 0231-541213, Adresa internet (URL): www.primariasaveni.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Unitatea de implementare a proiectului SAMTID
Adresa postala: Str. Piata Revolutiei Nr. 1-3, camera 410, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Tel.0231-530153, In atentia: domnului Diacenco Victor, Fax: 0231-530153
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Primaria orasului Saveni
Adresa postala: str. 1 Decembrie , nr.1, judetul Botosani, camera 20, Localitatea: Saveni, Cod postal: 715300, Romania, Punct(e) de contact: camera 20, compartiment Urbanism si Amenajarea Teritoriului, Tel.0231-541070 int 108, In atentia: domnului Erdic Dumitru, Email: [email protected], Fax: 0231-541213, Adresa internet (URL): www.primariasaveni.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice- Mediu- Constructii si amenajari teritorialeAltele: Reabilitarea sistemului de alimentare cu apa in orasul Saveni
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea sistemului de alimentare cu apa - Finalizarea obiectivelor de investitii din localitatea Saveni, judetul Botosani finantate prin fonduri PHARE 2002/SAMTID faza I
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Intravilanulsi extravilanul orasului Saveni, si a comunei Stiubieni ( in Statia de captare apa, traseu aductiune, Statia de tratare)
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Imbunatatirea regimului diurn de furnizare, diminuarea pierderilorde apa in processi satisfacerea conditionarii de potabiltate.
A.Captare si statie de pompare apa bruta din iazul Negreni ( sursa existenta)
-Redimensionare, proiectareasi realizarea alimentarii energetice a echipamentului hidromecanicde pompare si a echipamentelor de evidenta si monitorizare in conditiide cerinta a acestuia cu materiale performante si cu siguranta maxima in exploatareB.Aductiune-Finalizarea intercalarii in sistem a tronsoanelor pevazute a fi inlocuite.
-Fianalzarea executiei traversarilor cursurilor de apa
-Proiectarea si realizarea protectiei la socuri hidraulice, a aerisirii si golirii sistemuluiaductiunii supuse reabiltarii
C.Statia de tratare
-Analiza si eventuala decizie privind mentinerea rezistentei si stabilitatatiila sarcini dinamice si seismice in conditiile normativ P100 /2006si a STAS 10107 , Eurocod 2pentru toate obiectele componente existente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232152-2 - Statie de pompare (Rev.1)
30232000-4-Diverse tipuri de echipamente computerizate (Rev.1)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
45232430-5-Statii de tratare a apei (Rev.1)
74232210-9-Servicii de estimare pentru lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-Obiectivul lucrarii este reabilitarea alimentarii cu apa a orasului Saveni din sursa de suprafata de la Negreni-Stiubieni, in conditiile de imbunatatire a regimului captare, pompare si transport, cu o reabilitare cu imbunatatire de proces de tratare in conditiile satisfacerii limitarilor Legii 458/2002 si Legii 311/2004.-Se solicita oferta pentru o echipare prin inlocuirea echipamentului hidraulic uzat fizic si moral din statia de pompare cu echipament pachet, incluzand tabloul de actionare si comanda manuala si automata, cu monitorizare si teletransmisie si de la distanta. Se solicita realizarea echipamentelor de contorizare a debitelor preluate din sursa cu monitorizare si teletransmisie si de la distanta.-Se solicita oferta pentru solutionarea si realizarea finalizarii lucrarilor neterminate la lucrarea intrerupta constand in: traversari de cursuri de apa, protectia termica a acestora, imbunatatirea aeresirii si golirii aductiunii, prevenirea efectelor loviturii de berbec, intercalarea in sistem a tuturor lucrarilor realizate pe traseu, igienizarea conductei de aductiune.
-Se solicita oferta pentru imbunatatirea la maxim a procesului de tratare a apei din statia oraseneasca pentru eliminarea tuturor factorilor poluanti actuali care afecteaza calitatea apei potabile furnizate utilizatorilor.
-Se solicita oferta pentru cat mai mult evitarea constructiilor noi cu folosirea la maxim a constructiilor si spatiilor existente in acestea printr-o reorganizare a fluxului in noile conditii de parametri calitativi ceruti.
-Se solicita oferta pentru reabilitarea integrala a tuturor traseelor de conducte si armaturilor din procesul de tratare uzate fizic si moral cu prevederea in corpul acestora a unor materiale mai fiabile si mai igienice.
-Se solicita oferta pentru prevederea si realizarea unui sistem comod si eficent de monitorizare, gestiune si comanda cu procurarea echipamentelor si softului aferent incluzand teletransmisia de date la distanta penru evidenta si gestiune centralizata.
-Se solicita oferta pentru prevederea si furnizarea echipamentului specific domeniului pentru monitorizarea calitatii procesului cel putin la lista minimala din solicitarea operatorului regional anexa la documentele de achizitie.
-Se solicita oferta pentru instruirea personalului de exploatare urmare a reabilitarii sistemului de alimentare cu apa.
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 900, 000 si 3, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie: 3.000 lei, va fi valabila peperioada de valabilitate a ofertei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-59, 5%buget local, HG1393/2007 respectiv 1.522.000 lei-40, 5%imprumut BEI, OUG31/2005, in limita a 401.780, 44euro, curs de schimb BNR, din data facturii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere in parteneriat legalizat , cu definirea drepturilor si a obligatiilor, sau contract de subcontractare in limita totala de maxim 30%
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform cerintelor din documentatia de atribuire: Situatia personala a candidatului /ofertantului- prezentare formulare nr. 12 Asi/sau Cazier judiciar /certificat echivalent.- completare formular nr. 12 B. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006- certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie- se solicita confirmarea privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat, la data de 31.03.2008, respectiv certificate de la: - D.G.F.P. Administratia financiara- Primarie.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
- certificat constatator emis de oficiul registrului comertului / autorizatie de functionare / altele echivalente.
- abilitarea legala de catre MMDD pentru domeniul de elaborare de documentatii de avize, acorduri si proiectare si sau executie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare Formular 5 - Informatii generale, din capitolul IV formulare.
Nota: Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007) cumulat minim 9.000.000 lei2. - bilanturile contabile din anul 2005, 2006 si 2007, vizate si inregistrate de organele competente (copie stampilata, semnata si cu mentiunea conform cu originalul pe fiecare pagina)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, in care sa se regaseasca cel putin o lucrare ca natura si complexitate cu obiectivul supus licitatiei, respectiv in domeniul hidroedilitar a alimentarilor cu apa care a respectat continutul cadrul prezentat in HG 28/2008
-Recomandare de la doi beneficiari (persoane juridice) pentru care ofertantul a executat lucrari similare;
-Lista principalelor contracte de lucrari similare incheiate in ultimii 5 ani
- Ofertantul trebuie sa fi executat o lucrare similara de cel putin 3.000.000 lei. Se vor prezenta contractele, procesele verbale de predare-primire si recomandare din partea beneficiarilor.
- Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii. Se va prezenta formularul 12H Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducereSolicitam completarea formularul 12G si anexa, cu subcontractatii si specializarea acestora.
- informatii privind proportia in care contractul de serviciu urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora (dupa caz, topo, geo, hidro, etc.).-Standarde de asigurare a calitatii
ISO 9001. Documente emise de organele acreditate, care confirma ca si-au certificat sistemul de management al calitatii sau sunt in curs de auditare si certificare sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Managerul de proiect experienta minim 5 ani in domeniul proiectarii si minim 10 ani in domeniul proiectarii si executiei specifice genului de lucrari, certificata prin CV si cel putin doua recomandari urmare a unor lucrari similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Abilitarea legala de catre MMDD pentru domeniul de elaborare de documentatii de avize, acorduri si proiectare si sau executie.
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Oferta financiara
60%
Descriere:
2.
Oferta tehnica
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.05.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin plata la caserie sau ordin de plata confirmat bancar in contul RO61TREZ11924840271XXXXX deschis la Trezoreria Saveni cu specificatia SAMTID
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.05.2008 11:30
Locul: Sala de sedinte a Primariei orasului Saveni
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai firmelor participante la licitatie
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Obiectivul lucrarii este reabilitarea alimentarii cu apa a orasului Saveni din sursa de suprafata de la Negreni-Stiubieni, in conditiile de imbunatatire a regimului captare, pompare si transport, cu o reabilitare cu imbunatatire de proces de tratare in conditiile satisfacerii limitarilor Legii 458/2002 si Legii 311/2004.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STAVROPOLEOS NR.6 SECTOR 3, COD POSTAL , BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenul este de 5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Saveni prin compartimentul juridic
Adresa postala: str.1 Decembrie nr.1, loc.Saveni, jud.Botosani, Localitatea: Saveni, Cod postal: 715300, Romania, Tel.0231.541070 int 107, Email: [email protected], Fax: 0231.541213, Adresa internet (URL): www.primariasaveni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.04.2008 14:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer