Licitatie Publica - Reabilitarea sistemului de alimentare cu apa, a sistemului de canalizare si a statiilor de epurare a apelor uzate din municipiile Vaslui, Bîrlad, Husi si orasul Negresti, judetul Vaslui – ETAPA II-a – Municipiul Husi, Obiect: Retele de alimentare cu
Anunt de participare numarul 79949/13.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL VASLUI
Adresa postala: ÂStefan cel Mare nr 79, Localitatea: ÂVaslui, Cod postal: Â730168, Romania, Punct(e) de contact: ÂPopica Nelu, Tel.Â0235361095, In atentia: ÂAftimescu Cezar, Email: Â[email protected], Fax: Â0235361091, Adresa internet (URL): Âwww.cjvs.ro, Adresa profilului cumparatorului: Âwww.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea sistemului de alimentare cu apa, a sistemului de canalizare si a statiilor de epurare a apelor uzate din municipiile Vaslui, Bîrlad, Husi si orasul Negresti, judetul Vaslui – ETAPA II-a – Municipiul Husi, Obiect: Retele de alimentare cu apa si retele de canalizare, municipiul Husi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Husi, judetul Vaslui.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea sistemului de alimentare cu apa, a sistemului de canalizare si a statiilor de epurare a apelor uzate din municipiile Vaslui, Bîrlad, Husi si orasul Negresti, judetul Vaslui – ETAPA II-a – Municipiul Husi, Obiect: Retele de alimentare cu apa si retele de canalizare, municipiul Husi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45231100-6-Lucrari generale de constructii de conducte (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Retele de alimentare cu apa în lungime de 6.490 ml si retele de canalizare menajera de 5.369 ml.
Valoarea estimata fara TVA: 5, 795, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
Garantie de participare: 30.000 lei. Garantie de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat si buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006; Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si bugetul local, precum si contributiile pentru asigurari sociale de stat; Certificat constatator emis de Oficiul registrului Comertului; Certificat de înregistrare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale; Copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani încheiati (2006, 2007 si 2008), vizate si înregistrate de organele competente; Documente privind încadrarea în categoria întreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani încheiati trebuie sa fie egala sau mai mare de 1.700.000 lei, sau pe perioada de la înfiintare, daca aceasta perioada este mai mica de 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista contractelor de lucrari executate în ultimii 5 ani;
-Experienta similara, Contractul de lucrari pentru lucrarea similara, Procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor si recomandare din partea beneficiarului;
-Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice, etc.de care dispune operatorul;
-Declartie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat;
-Declaratie privind asigurarea cu personal direct responsabil cu îndeplinirea contractului însotite de : CV-ul si Declaratia de disponibilitate pentru coordonatorul de lucrari (sef santier), CV-ul si Declaratia de disponibilitate pentru responsabilul de lucrari (sef punct lucru) CV-ul, Declaratia de disponibilitate si copia dupa atestatul Responsabilului tehnic cu executia, CV-ul, Declaratia de disponibilitate si copia dupa autorizatia Responsabilului cu controlul tehnic de calitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Îndeplinirea în ultimii 5 ani a cel putin unui contract care a avut ca obiect executarea unor lucrari similare ca natura si complexitate cu lucrarea supusa procedurii de atribuire si cu o valoare de minim: 800.000 lei;
-Ofertantul trebuie sa dispuna de: un Coordonator de lucrari (sef santier) cu specialitatea în unul din domeniile: CCIA/CH/IF/IC/CCFDP/Utilaj tehnologic pentru constructii/echivalent, cu experienta în domeniu lucrarilor supuse procedurii de atribuire, cel putin un responsabil de lucrare cu experienta în lucrari similare, cel putin un Responsabil tehnic cu executia atestat pentru domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate, cel putin un Responsabil cu controlul tehnic de calitate autorizat pentru domeniul lucrarilor ce urmeaza a fi executate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.07.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.07.2009 13:00
Locul: Sediul Consiliului Judetean Vaslui, str. Stefan cel Mare nr. 79, mun. Vaslui, jud. vaslui.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele împuternicite ale ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Întreaga documentatie de atribuire este publicata în SEAP, atasata prezentului anunt.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Âstr. Anastasie Panu nr. 25 bis, Localitatea: ÂIasi, Cod postal: Â700024, Romania, Tel.Â0232260600, Email: Â[email protected], Fax: Â0232255907
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul Na'tional de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: ÂStr. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: ÂBucuresti, Cod postal: Â030084, Romania, Tel.Â0213104641, Email: Â[email protected], Fax: Â02131004642, Adresa internet (URL): Âwww.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Vaslui -Compartimentul Juridic-Contencios
Adresa postala: Âstr. Stefan cel Mare nr. 79, ,Localitatea: ÂVaslui, Cod postal: Â730168, Romania, Tel.Â0235361089, Email: Â[email protected], Fax: Â0235361090, Adresa internet (URL): Âwww.cjvs.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.06.2009 13:19