Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea sistemului de alimentare cu apa in loc. Saligni, com. Saligni, jud. Constanta


Anunt de participare numarul 28137/15.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SALIGNY
Adresa postala: STRADA TUDOR VLADIMIRESCU NR. 12, Localitatea: Medgidia, Cod postal: 907203, Romania, Punct(e) de contact: Ileana BUDURESCU, Tel.0723395012, In atentia: referent achizitii, Email: [email protected], Fax: 0241-853093
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea sistemului de alimentare cu apa in loc. Saligni, com. Saligni, jud. Constanta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: loc. Saligni, com. Saligni, jud. Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se doreste reabilitarea sistemului de alimentare cu apa in loc. Saligni, com. Saligni, jud. Constanta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Reabilitarea sistemului de alimentare cu apa in loc. Saligni, com. Saligni, jud. Constanta, conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 343, 520RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 15.000 lei (reducere 50% pt. IMM-uri), garantia de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44 din OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea
- declaratie privind neicadrarea in situatiile art. 181 din OUG 34/2006
- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata - certificat de atestare fiscala bugetul local si bugetul de stat
- capacitatea de exercitare a activitatii profesionale - certificat constatator emis de ORC pt persoane juridice romane, autorizatie de functinare persoane fizice romane, documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional/pers. fizice straine, autorizatie de functionare emisa de autoritatea competenta din statul membru.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilant contabil la 31.12.2006
- informatii privind cifra de afaceri
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor lucrari in ultimii 3 ani
-experienta similara
-informatii privind subcontractantii
-declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje si instalatii, -informatii privind subcontractantii
-standarde de asigurarea calitatii
-informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2768/14.08.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.10.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Direct la casieria unitatii contractante sau cu OP in cont RO18TREZ2325006XXX000482 deschis la Trezoreria Medgidia
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.10.2007 16:00
Locul: Primaria Saligny str. Scolii nr. 15
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite si persoane cu functii de conducere
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Constanta, Sectia Comercial si Contecios Administrativ
Adresa postala: str. Traian nr. 33, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900725, Romania, Tel.0241-606.598, 606.597
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-310.46.41
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Primariei comunei Saligny
Adresa postala: str. Scolii nr. 15, Localitatea: Saligny, Cod postal: 907203, Romania, Tel.0241-853093, Fax: 0241-853093
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.08.2007 00:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer