Licitatie Publica - Reabilitarea Sistemului de Alimentare cu Apa si Canalizare din Orasul Balcesti
Anunt de participare numarul 71375/30.01.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORAS BALCESTI
Adresa postala: ORASUL BALCESTI, STR. ALEEA PETRACHE POENARU, NR.1, JUD. VALCEA, Localitatea: Balcesti, Cod postal: 245400, Romania, Punct(e) de contact: GABRIEL-MIHAI POPESCU, Tel.0250840352, Email: [email protected], Fax: 0250840352
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea Sistemului de Alimentare cu Apa si Canalizare din Orasul Balcesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: ORASUL BALCESTI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea Sistemului de Alimentare cu Apa si Canalizare din Orasul Balcesti - PROIECTARE REABILITARE STATIE DE EPURARE COLECTOR PRINCIPAL, REABILITARE SI EXTINDERE RETELE DE ALIMENTARE CU APA SI CANALIZARE.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232420-2 - Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
ACTIVITATEA 1 PROIECTARE
ACTIVITATEA 2 EXECUTIE LUCRARI CONFORM FISEI DE DATE
Valoarea estimata fara TVA: 4, 553, 232.63RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE ESTE 91000 LEI CONSTITUITA CONFORM FISEI DE DATE.GARANTIA DE BUNA EXECUTIE VA FI DE 10 % DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri PHARE: PHARE 2006 COEZIUNE ECONOMICA SI SOCIALA - SCHEMA DE INVESTITII PENTRU SPRIJINIREA INITIATIVELOR SECTORULUI PUBLIC IN SECTOARELE PRIORITARE DE MEDIU.Buget de statBuget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASCOCIERE CONFORM OUG 34/2006 CU MODIF SI COMPLETARILE ULTERIOARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea semnata de reprezentantul legal al operatorului economic (original) siCertificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca ofertantul nu a fost condamnat pentru fapte penale, original, emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006.
Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente), valabile la data deschiderii ofertelor, documente originale .
Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului si Comertului (copie legalizata).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilanturile contabile la 31.12.2005, 31.12.2006 si 31.12.2007, vizate si inregistrate la organele fiscale abilitate.2. Fisa de informatii generale (formular B2)Cerinta minima: cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani sa fie mai mare de 11.500.000 lei, conform fisei de date.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii de proiectare executate in ultimii 3 ani, (Formular 12E).2. Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (Formular 12F).3.Experienta similara: conform fisei de date.
4.Recomandari (in original sau copie legalizata) din partea altor beneficiari, conform fisei de date.
3.Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic si pe care le va folosi la intreaga capacitate pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului (Formular 12H);6.Declaratieprivindefectivulmediuanualal
personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului de lucrari (Formular 12I);
7 Listapersonaluluicheie carevafiutilizat
pentru indeplinirea acestui contract, conform fisei de date.
8.Declaratiepepropriaraspundereprivind
respectarea, pe toata durata de executie a contractului, in cazul in care acesta fi fi atribuit ofertantului, a conditiilor de munca, masurilor de protectie a muncii- conform fisei de date.
Prezentarea certificatului ISO 9001- copie legalizata, conform fisei de date.
Prezentarea certificatului ISO 14001 - copie legalizata, conform fisei de date.
Prezentarea certificatului OHSAS 18001-copie legalizata, conform fisei de date.
Certificat eliberat de Ministerul Mediului privind elaborarea doc. tehnice pentru fundamentarea solicitarii avizului de gospodarire a apelor - copie legalizata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei (proiectare +executie lucrari)
70%
Descriere:
2.
propunerea tehnica (factorii de evaluare conf. fisei de date)
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.02.2009 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: In baza unei solicitari scrise adresata Autoritatii prin fax, documentatia eliberand-se in termen de 3 zile de la solicitare, daca este cazul.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.03.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.03.2009 12:00
Locul: PRIMARIA ORASULUI BALCESTISALA DE SEDINTE A CONSILIULUILOCAL -PARTER
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTATII OFERTANTILOR IMPUTERNICITI IN ACEST SENS
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Phare 2006 linia de buget RO 2006 /018-147.04.01.04.01
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta va organiza o vizita amplasamentului cu scopul de a evalua pe propria raspundere, cheltuiala si risc toti factorii necesari pentru a fi luati in calcul la pregatirea ofertei proprii, in data de 11.02.2009 ora 10.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR STAVROPOLEUS NR 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL PITESTI
Adresa postala: STR VICTORIEI NR 22, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 030084, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA ORASULUI BALCESTI
Adresa postala: STR ALEEA PETRACHE POENARU NR 1, Localitatea: BALCESTI, Cod postal: 245400, Romania, Tel.0250840352, Email: [email protected], Fax: 0250840352
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.01.2009 12:24