Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITAREA SISTEMULUI DE CANALIZARE IN MUNICIPIUL LUGOJ (LOTUL NR. 1) EXECUTIE


Anunt de participare numarul 87889/02.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Lugoj
Adresa postala: Piata Victoriei Nr.4, Localitatea: Lugoj, Cod postal: 305500, Romania, Punct(e) de contact: Gherga Adrian, Tel.0256/352240, Email: [email protected], Fax: 0256/350393, Adresa internet (URL): www.primarialugoj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITAREA SISTEMULUI DE CANALIZARE IN MUNICIPIUL LUGOJ (LOTUL NR. 1) EXECUTIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Municipiul Lugoj: str. Paun Pincio, str. Horia, str. Pescarilor, str. Timisului, str. Casian Munteanu intre caminele CM existent si CM8, str. Astalas intre caminele CM existent si CM10, str. Traian Grozavescu intre caminele CM6 si CM12, str. Ion Vidu intre caminele CM8 si CM13
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea sistemului de canalizare in municipiul Lugoj (Lotul nr. 1) str. Paun Pincio, str. Horia, str. Pescarilor, str. Timisului, str. Casian Munteanu intre caminele CM existent si CM8, str. Astalas intre caminele CM existent si CM10, str. Traian Grozavescu intre caminele CM6 si CM12, str. Ion Vidu intre caminele CM8 si CM13
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile de lucrari sunt specificate detaliat in cuprinsul caietului de sarcini anexat.
Valoarea estimata fara TVA: 672, 268.91RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie: 6.700 lei. Garantie de buna-executie 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Cazier judiciar(pt. ofertant)/Declaratie pe propria raspundere(act autentificat la notar)/certificat echivalent; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, confirmarea privind plata taxelor si impozitelor locale, precum si la bugetul general consolidat; Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului;/Autorizatie de functionare;//altele echivalente/ Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; Certificat de atestare a calitatii; Certificat de atestare a sistemului de management al mediului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati; Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, in special pentru asigurarea controlului calitatii; Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor; O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari; Declaratie privind subcontractantii, precum si daca este cazul, acordurile de subcontractare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: unul sau mai multe contracte de lucrari, ce a(u) avut ca obiect executia de lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale, cu o valoare (cumulata) de minim 670.000 lei (TVA exclus), insotit(e) de certificat(e) cu privire la modul de indeplinire a obligatiilor contractuale emis(e) de beneficiarii lucrarilor in cauza; Minim 1 persoana cu atestat control calitate (CQ); dovada atestarii se va realiza prin prezentarea de adeverinte, diplome, autorizatii sau alte asemenea documente; Minim 1 persoana cu atestat responsabil tehnic cu executia (RTE); dovada atestarii se va realiza prin prezentarea de adeverinte, diplome, autorizatii sau alte asemenea documente;; Dotari minime: miniexcavator; freza de taiat asfalt si beton; placa vibratoare compactoare; cofraje (sustineri) metalice pentru sapaturi la adancimi de pana la 5 metri si cu o lungime de 25 metri. prezentarea Declaratiei privind subcontractantii, precum si daca este cazul, prezentarea acordurilor de subcontractare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Termenul de executie
20%
Descriere:
3.
Perioada de garantie acordata lucrarii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.10.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2009 12:00
Locul: Primaria Municipiului Lugoj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii Comisiei de evaluare, expertii desemnati (daca este cazul) si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara Sectia de Contencios-Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Piata Tepes Voda nr. 2A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0256498054, Fax: 0256498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Licitatii si Achizitii Publice
Adresa postala: Piata Victoriei, nr. 4, Localitatea: Lugoj, Cod postal: 305500, Romania, Tel.0256/352240, Email: [email protected], Fax: 0256/350393, Adresa internet (URL): www.primarialugoj.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.10.2009 12:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer