Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITAREA SISTEMULUI DE CANALIZARE MENAJERA IN CARTIERUL KOSSUTH L. SI UNELE STRAZI DIN ORAS


Anunt de participare numarul 60190/31.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL CRISTURU SECUIESC (CONSILIUL LOCAL AL ORASULUI CRISTURU SECUIESC)
Adresa postala: STR. LIBERTATII, NR. 27, CRISTURU SECUIESC, JUD. HARGHITA, Localitatea: Cristuru Secuiesc, Cod postal: 535400, Romania, Punct(e) de contact: EUGEN TODOR, Tel.0266-242190, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0266-206012
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITAREA SISTEMULUI DE CANALIZARE MENAJERA IN CARTIERUL KOSSUTH L. SI UNELE STRAZI DIN ORAS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: STRAZILE ORASULUI CRISTURU SECUIESC
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SE EXECUTA REABILITAREA SISTEMULUI DE CANALIZARE MENAJERA PE UNELE STRAZI DIN ORAS SI DOUA CARTIERE DE BLOCURI DE LOCUIT, IN VEDEREA ASIGURARII FUNCTIONALITATII.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231100-6 - Lucrari generale de constructii de conducte (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LUCRARI DE CANALIZARE MENAJERA, 11 KM
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 000, 000 si 4, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
CUANTUMUL GARANTIEI DE PARTICIPARE: 20.000 RON, VALABILITATE MINIM60 ZILE;CUANTUMUL GARANTIEI DE BUNA EXECUTIE: 10% DIN VALOAREA LUCRARII FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FINANTAT DE LA BUGET DE STAT SI BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ACORD DE ASOCIERESAU SUBCONTRACTARE, CU PRECIZAREA PARTILOR CE URMEAZA A FI SUBCONTRACTATE, CONFORM MODELULUI DIN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE:
DECLARATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART. 180 SI 181 DIN OUG NR.34/2006, CERTIFICAT CONSTATATOR ELIBERAT DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI, CERTIFICATE FISCALE DE INDEPLINIRE A OBLIGATIILOR DE PLATA CATRE BUGETUL DE STAT SI CEL LOCAL, CERTIFICAT DE INREGISTRARE FISCALA
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE: BILANT CONTABIL LA FINELE ANULUI 2007, EXTRAS LA 6 LUNI PENTRU 2008, CIFRA DE AFACERI PE ULTIMII TREI ANI,
SOLVABILITATE PATRIMONIALA
LICHIDITATE GENERALADECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE PRIVIND ACCESUL LA LICHIDITATI/MIJLOACE FINANCIARE NECESARE PENTRU DERULAREA PROIECTULUIPENTRU O PERIOADA DE 3 LUNI
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
MINIM: 5.000.000 RONMINIM: 30%MINIM: 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE:
LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI EXECUTATE IN ULTIMI 5ANI, EXPERIENTA SIMILARA- DOVADA FINALIZARII IN ULTIMII 5 ANI A CEL PUTIN UNUI CONTRACT CU OBIECT DE ACTIVITATE IN DOMENIUL CANALIZARII MENAJERE SI DOVADA FINALIZARII ACESTORA ( PROCES VERBAL DE RECEPTIELA TERMINAREA LUCRARILOR SAU P.V. FINAL, RECOMANDARE DIN PARTEA BENEFICIARULUI)
RESURSE TEHNICE,
RESURSE UMANE, INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTII SAU ASOCIEREA
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
MINIM: 4.000.000 RON
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.08.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: LA CASERIA PRIMARIEI ORASULUI CRISTURU SECUIESC, SAU CU ORDIN DE PLATA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.08.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.08.2008 12:00
Locul: SEDIUL PRIMARIEI ORASULUI CRISTURU SECUIESC, STR. LIBERTATII NR. 27, JUD. HARGHITA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII LEGALI SAU IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA ORASULUI CRISTURU SECUIESC
Adresa postala: STR. LIBERTATIINR. 27, Localitatea: CRISTURU SECUIESC, Cod postal: 535400, Romania, Tel.0266-242190, Email: [email protected] , [email protected], Fax: 0266-206012
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2008 13:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer