Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - REABILITAREA SISTEMULUI DE DISTRIBUTIE A APEI POTABILE IN LOCALITATILE TEREMIA SI NERAU, COMUNA TEREMIA, JUDETUL TIMIS


Anunt de participare numarul 25922/31.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Teremia Mare (Primaria Teremia Mare)
Adresa postala: str. Principala, nr. 559, Localitatea: Teremia Mare, Cod postal: 307405, Romania, Punct(e) de contact: Ghe. Aurel Mihaes, Tel.0256 380399, 0256 380001, 0722 264865, Email: [email protected], Fax: 0256 380399, 0256 380001
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
REABILITAREA SISTEMULUI DE DISTRIBUTIE A APEI POTABILE IN LOCALITATILE TEREMIA SI NERAU, COMUNA TEREMIA, JUDETUL TIMIS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: localitatile Teremia Mare si Nerau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contractul cuprinde proiectarea sistemului de distributie apei potabile in localitatile Teremia Mare si Nerau si obtinerea avizelor necesare, inclusiv certificatul de urbanism
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
65111000-4 - Distributie de apa potabila (Rev.1)
65120000-0-Exploatarea unei statii de epurare a apei (Rev.1)
65130000-3-Exploatarea sistemului de alimentare cu apa (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
sistemul de alimentare cu apa are in componenta urmatoarele obiecte: sursa -apa de adancime provenita din 5 foraje echipate cu hidrofor, lungimea conductelor de distributie=15, 3 km pentru Teremia mare; 2 foraje echipate cu hidrofor, lungimea conductelor de distributie=9, 5 km pentru Nerau
Valoarea estimata fara TVA: intre 29, 000 si 32, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare=1000 RON;garantie de buna executie a contractului=5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Societate cu raspundere limitata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea;declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006;certificate constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv taxele locale, in termen;certificat de inmatriculare emis de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, bilantul contabil pe anul 2006, vizat si vizat si inregistrat la autoritatile competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cerinta pentru cifra media de afaceri pe ultimii 3 ani mai mare sau egala cu 15000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 3 ani; recomandari beneficiari; resurse tehnice; resurse umane; standarde de calitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cerinta pentru experienta similara in ultimii 3 ani: finalizarea unui contract similar cu o valoare egala sau mai mare de min 20000 RON fara TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
03/2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.08.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.08.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 21.08.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.08.2007 16:00
Locul: Primaria Teremia Mare, jud Timis
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii ofertantilor mandatati in scris
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
mai multe informatii in caietul de sarcini care se ridica de la sediul primariei Teremia Mare
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEOS NR.6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Teremia Mare
Adresa postala: str.Principala, nr.559, Localitatea: Teremia Mare, Cod postal: 307405, Romania, Tel.0256 380 001, Email: [email protected], Fax: 0256 380 001
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.07.2007 10:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer