Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - 'Reabilitarea sistemului de gestionare a deseurilor in comunele Baita si Valisoara'


Anunt de participare numarul 73200/05.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BAITA (Consiliul Local al Comunei Baita)
Adresa postala: str. Primariei nr. 110. Baita, jud. Hunedoara, Localitatea: Baita, Cod postal: 337045, Romania, Punct(e) de contact: DAMIAN DINIS, Tel.0254 683 110, Email: [email protected], Fax: 0254 683 110, Adresa internet (URL): www.baita.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
'Reabilitarea sistemului de gestionare a deseurilor in comunele Baita si Valisoara'
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: PRIMARIA COMUNEI BAITA, STR.PRINCIPALA, NR.110, COMUNA BAITA, JUDETUL HUNEDOARA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de europubele si containere pentru deseuri in cadrul proiectului 'Reabilitarea sistemului de gestionare a deseurilor in comunele Baita si Valisoara'
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34928480-6 - Containere si pubele de deseuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-europubele 120 l=3200 buc;
-europubele 240 l=120 buc;
-containere metalice 1100 l=120 buc;
Valoarea estimata fara TVA: 104, 338EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
scrisoare de garantie bancara de participare in valoare de 5000 leiscrisoare de garantie de buna executie-10%din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
sursa de finantare Fonduri PHARE 2006, modalitatea de plata-ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociatie
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind calitatea de participant la procedura;
-declaratie privind eligibilitatea
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta
-certificate constatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
-certificat constatator emis de O.R.C
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilant contabil
informatii privind cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cerinte minime obligatorii
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-lista principalelor livrari in ultimii 3 ani care sa includa obligatoriu livrari de pubele si containere pentru deseuri menajere
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cerinta minima obligatorie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
1.pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
2.termenul de livrare
20%
Descriere:
3.
3.disponibilitatea de interventie in caz de defectiuni aparute in perioada de garantie
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.03.2009 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: Suma de 200 lei se va achita la Casieria Primariei Comunei Baita si reprezinta contravaloarea documentatiei de atribuire
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.04.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.04.2009 12:00
Locul: Primaria Comunei Baita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantul firmei ofertante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul PHARE 2006
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STRAVOPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4002131104641, Email: [email protected], Fax: +4002131104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL HUNEDOARA
Adresa postala: STR.1 DECEMBRIE, NR.35, ,Localitatea: DEVA, Cod postal: 130104, Romania, Tel.0254/612344 int.269, Email: [email protected], Fax: 0254/611893
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostinta despre un act al AC considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI BAITA
Adresa postala: STR.PRINCIPALA, NR.110, Localitatea: BAITA, Cod postal: 337045, Romania, Tel.0254/683110, Email: [email protected], Fax: 0254/683110
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.03.2009 12:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer