Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Reabilitarea sistemului de incalzire si modernizarea centralelor termice localitatea Gheorgheni


Anunt de participare numarul 21698/02.07.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Gheorgheni
Adresa postala: Piata Libertatii nr 27, Localitatea: Gheorgheni, Cod postal: 535500, Romania, Punct(e) de contact: Biroul de Dezvoltare, Achizitii publice si Investitii, Tel.0266364494, In atentia: Ilyes Szilard, Email: [email protected], Fax: 0266364753, Adresa internet (URL): www.primariagheorgheni.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Municipiul Gheorgheni
Adresa postala: P-ta Libertatii nr. 27, Localitatea: Gheorgheni, Cod postal: 535500, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Dezvoltare, Achizitii publice, Investitii, Tel.0266-364.494, In atentia: Ilyes Szilard, Email: [email protected], Fax: 0266-364.753, Adresa internet (URL): www.primariagheorgheni.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Municipiul Gheorgheni
Adresa postala: P-ta Libertatii nr. 27, Localitatea: Gheorgheni, Cod postal: 535500, Romania, Punct(e) de contact: Biroul de Dezvoltare, Achizitii publice si Investitii, Tel.0266-364.494, In atentia: Ilyes Szilard, Email: [email protected], Fax: 0266-364.753, Adresa internet (URL): www.primariagheorgheni.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Reabilitarea sistemului de incalzire si modernizarea centralelor termice localitatea Gheorgheni
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
Locul principal de executare: Cartierul Florilor siCartierul Bucin din localitatea Gheorgheni
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se executa schimbarea conductelor existente, montarea de module termice, mutarea cazanelor din CT3 si CT4 in CT5, extinderea si reamenajarea CT5, montarea retelelor principale de distributie intre CT5-CT3 si CT4-CT3. Se contracteaza loturile in ordinea posibilitatii de finantare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.1)
28863120-6-Conducte de incalzire la distanta (Rev.1)
45231112-3-Instalare de retea de conducte (Rev.1)
45231113-0-Lucrari de inlocuire a conductelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrarea este impartita conform PT in 11 faze de lucrari (loturi), supuse toate la licitatie deschisa, cu exceptia materialelor care sunt la dispozitia autoritatii contractante.
Valoarea estimata fara TVA: intre 250, 000 si 4, 500, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Da
Descrierea optiunilor de contraactare se gaseste in Caietul de sarcini.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 4 luni incepand de la data atribuirii contractului
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita Garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea lucrarii si returnarea dupa PV la Terminarea Lucrarii in 70% si restul de 30%, dupa PT la finalizarea lucrarii.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Se plateste din buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se solicita autentificarea asocierii la ofertantul castigator
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Pentru urmarirea lucrarilor se solicita fisa zilnica a lucrarilor. Se solicita repartizarea valorica a materialelor si a lucrarilor aferente pentru mijloace fixe si pe obiectele din investitii.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: -Declaratia privind eligibilitatea - Formular 12A;
-Declaratia privind neancadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta. - Formular 12B;
Se solicita: -Confirmarea platelor impozitelor si impozitelor la bugetul general consolidat;
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului / Autorizatie de functionare / sau daca sunt altele echivalente;
-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezentarea informatiilor cu privire la:
- rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani;
- declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani;
- asigurarea riscului profesional.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Demonstrarea ca: operatorul economic are acces la valoarea necesara sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow de executie a lucrarii pe perioada impusa.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor lucrariin ultimii 5 ani: Formular 12 F insotit de Certificatele de buna executie.- lista principalelor livrari (sau cumparari de produse corespunzatoare lucrarii) in ultimii 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Sa aiba atestari necesare conform legislatiei in vigoare in domeniul instalatiilor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
45
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.07.2007 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.07.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.07.2007 12:00
Locul: 535500-Gheorgheni, P-ta Libertatii nr. 27, Secretariat, Cam: 21
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de atribuire conform HCL73/2007 si eventual membrii observatori din partea UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoles nr. 6. sectorul: 3;, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213-104.641, Email: [email protected], Fax: 0213-104.642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate sa fie depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal. Se are in vedere articolele 266-287 din OU34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic si de Contencios Administrativ
Adresa postala: P-ta Libertatii nr. 27, Localitatea: Gheorgheni, Cod postal: 535500, Romania, Tel.0266-364.494, Email: [email protected], Fax: 0266-364.753, Adresa internet (URL): www.primariagheorgheni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.06.2007 18:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer